return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שיחרורים של וינילים - שאלה
View this Thread in Original format
Shahar
אנלא מבין אני רואה מלא פעמים שיוצר אומר שהתקליט ישתחרר באיזה תאריך
ופתאום התאריך משתנה
פתאום נדחה חצי שנה קדימה
או מבוטל בכלל
למה?
Star
זה קורה בגלל שיקולים של הלייבל שמוציא את התקליט
לפעמים משנים גרסאות לפעמים שיקולים כלכליים
ולפעמים כן כן לפעמים בגלל שקטע יוצא לרשת תקליט מתבטל ולא יוצא בתאריך שתוכנן לו ויש שלושה דברים או שמשנים גרסאות
או שמבטלים את השחרור
או שפשוט משחררים את התקליט ולא משנה מה
ומיכוון שאני לא אוהב לדבר בלי דוגמאות אז קבל דוגמא פשוטה(כדי שלא תתווכח חחח) קח לדוגמא את שלושת הבחורים בהרכב
"Kyamoto"
היה אמור להשתחרר להם תקליט בלייבל
TRR
אבל בגלל שזה יצא לרשת ג'ניקס שזה המנהל של הלייבל פשוט ביטל את השחרור
אולי יצא בעתיד התקליט הזה כרגע השחרור בוטל

:whip: :whip: :whip: :whip:
Shahar
כן שמעתי כבר על דברים כאלה
DJ Alex E.
כנל לגבי מה שקרה עם
Dark Side of the Moon
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement