return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Alla på Trinity på onsdag va?
View this Thread in Original format
Albert
Som alla vet (hoppas jag) så fyller Club Trinity ett år på onsdag. Alla ska väl dit? Det är på Chrome så ni vet nog vilket folk som kommer. Jag vill bara ha et softe tranceare som mig där så kom och ta upp plats alla riktiga tranceare!!!

På onsdag, gratis entre!!!
SWE_TRANCE
Jag ska dit...

Exakt vart ligger Chrome??
Gaby
quote:
Originally posted by Gaby
Trance klubbkvällen Club Trinitys 1 års jubileum på Chrome i Göteborg den 31 oktober.
Klubbkvällen kommer att börja klockan 22.00 och hålla på till klockan 03.00. Åldersgränsen är 18 och det bästa är att vi bjuder alla på "fritt inträde" till klockan 24.00 efter det kostar det 60kr.

Chrome ligger mitt emot palace i centrala göteborg (hållplats brunnsparken) och klubben har 2 dansgolv och vi kommer att spela på båda. På nedervåningen kommer vi att ha en storbilds tv och där kommer vi spela lite chill out och trance anthems. På övervåningen kommer vi att köra 3 olika djs under kvällen. Det kommer finnas två entertainers under klubbkvällen som kommer liva upp stämningen.

Djs

Rusch (trance/progressive)
Sebastian_emotion (melodic trance/hardtrance )
Dj danno (trance/hardhouse)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement