|
Intuition Radio Show gaat deze week van start! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jbz
Deze show klinkt wel interessant, Estuera (Belgie) wil ik ook zeker weleens horen!
Reacties over Trance vink helaas een beetje kinderachtig... het forum heet Tranceaddict, dan lijkt me dat je een beetje verdwaalt bent als ge zulke dingen gaat zeggen. De tranceheads hier praten zo ook niet over de progheads! |
ik zeg het niet zo gauw van een zuiderbuur, maar hij heeft gelijk:stongue: (wat dat laatste betreft dan) |
|
|
| eieregooie |
| Beetje kortzichtig niet waar? |
|
|
| DJ_Siesta |
| ja new wave moet gewoon opzouten :mad: |
|
|
| jbz |
| quote: | Originally posted by eieregooie
LOL
VOORAL de discussie aangaan :D Vooral ook als je niet weet waar je het over hebt en zomaar dingen aan neemt en bevooroordeeld bent... |
Naja, ik ben dan heel misschien geen Tranceaddict expert... maar dan nog kan ik wel een mening hebben over de rare opmerkingen die hier voorbij komen.
Als je dan niet van trance houdt, ga dan niet reageren, ge kunt toch veel beter lieve dingen in prog topics gaan schrijven dan :D |
|
|
| eieregooie |
En waarom ga je er nou van uit dat hij een proghead is?
Omdattie niet van trance houdt?
Bovendien is het in no-time duidelijk dat TA nou niet bepaald trance-only is he? Ik ben t met je eens dat t niet altijd even leuk is, maar uiteindelijk heeft iedereen recht op zen mening... Positief of negatief... |
|
|
| jbz |
Ge hebt wel gelijk over da proghead verhaal...
Maar voor den rest... mening is mening, maar goe... dan hoef ge nog niet als een kleuter te gaan reageren in zon topic, en muziek te dissen die andere misschien wel super vinden? |
|
|
| eieregooie |
Da's een kwestie van wie zegt wat, waar en wanneer...
Waarom voel jij je nou zo aangesproken, en ik helemaal niet? Je kan je overal wel druk om gaan lopen maken zeg... |
|
|
| jbz |
Mwoa, mij maakt het eigenlijk niks uit...
Viel me gewoon op, en k verveelde me n klein beetje :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
LOL
VOORAL de discussie aangaan :D |
:D Prachtig :p
En ze gaan nog serieus verder ook :D |
|
|
| eieregooie |