return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
יום טיאסטו ברדיו 583....
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
שמעתי שטיאסטו יהיה היום ב
radio538

למישהו יש מושג באיזה שעה
הוא יתקלט?

אני מתכנן להקליט את זה...

איזה תוכנה כדי לי?


mms://hollywood.win2k.vuurwerk.nl/radio538

תבדקו היום....
DJ_BoN
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שמעתי שטיאסטו יהיה היום ב
radio538

למישהו יש מושג באיזה שעה
הוא יתקלט?

אני מתכנן להקליט את זה...

איזה תוכנה כדי לי?


mms://hollywood.win2k.vuurwerk.nl/radio538

תבדקו היום....


אז ככה טייסטו יעשה סט של שעה בתוכנית שנקראת
Dance Department
שהיא מתחילה משמונה זמן שלהם
תעשו חישוב מה זה הזמן שלנו
אני לא יודע אם הוא יהיה בהתחלה@!
MoSH_MaN
8
בערב זמן של הולנד?
Dj-2TaLL
אם זה יהיה טוב אז תביא לי טוב מוש?

תקליט עם cool edit pro / 2000
MoSH_MaN
תקשר אלי ותגיד לי אאיך להקליט את זה

אני לא וידע איך מקליטים מרדיו
שמופעל על WMP
DJ_BoN
אני חושב ש8 זמן הולנד זה 9 זמן ישראל אבל לא בטוח...
כי אנחנו
GMT+2
והם
GMT+1

לפחות ככה השעון בוינדוז אומר.....

אני הולך להקליט את זה לעצמי...במינידיסק...
אם זה יהיה ממש טוב ואם תבקשו אני אנסה איכשהו להקליט את זה אולי באמת עם
Cool Edit
ואני אעשה לזה
encode
ואשים באינטרנט
אבל נראה קודם איך זה יהיה....לא נראה לי שיהיה טוב כי זה דרך האינטרנט אז בטח יהיו קפיצות וכאלה
DJ_BoN
אז ככה הסתכלתי שוב במה שיהיה בתוכנית וזה בהולנדית ואני בכלל לא יודע הולנדית אבל זה מה שהבנתי:

היום בתוכנית יהיו
The scumfrog
the resident - cross
and tiesto
טייסטו יתן סט של שעה שיכלול בתוכו טראקים חדשים מהאלבום החדש ובמהלך התוכנית נחלק אלבומים, סינגלים וחולצות של מסע ההופעות של טייסטו
(TIESTO SOLO - למי שלא יודע)

בשעה שתים עשרה בחלק ה
partynight
יהיו
Earth,Roger Sanchez, Dj Stephen, Emjay and Pronti & Kalmani...

אז נראה לי שטייסטו יהיה בזמן שלנו מ
24:00 - 01:00

אבל אל תתפסו אותי במילה
פשוט תקשיבו כל הזמן לשטויות בהולנדית ולטראנסים ואם אתם שומעים
"Tiesto"
חחח זה סימן טוב
MoSH_MaN
אוקי

אבל איך אני אמור להקליט עם

cool edit?
luckystrike
הזמן פה ובהולנד הוא בדיוק אותו דבר...


והאתר שלהם

WWW.RADIO538.NL
WWW.RADIO538.NU
MoSH_MaN
נראה לי זה עכשיו....!

DJ_BoN
אחי נגמר מזמן
סעמק אני לא מאמין שפספסתי את טייסטו

אתם יכולים אולי להסביר לי למה המינידיסק מקליט איזה כמה דקות ופתאום נכבה??
Dj-2TaLL
אני הייתי שם כסף על בטריה מרוקנת...
אם הוא היה מחובר לחשמל אז אולי מגע רופף???
:):):)
או שנגמר המקום על הדיסק...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement