|
Carl Cox & Friends 09-04-2005 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Mijn vader schijnt opeens jarig te zijn! Zal dus nog even een afweging moeten maken |
Ik schijn toch opeens te gaan! Na vorig jaar wil ik het dit jaar niet missen! CU |
|
|
| basvh |
Ik schijn toch opeens te gaan! Na vorig jaar wil ik het dit jaar niet missen! CU |
top man! heb je het toch nog op je heupen gekregen!
cu there! |
|
|
| tijs08 |
Veel plezier iedereen die gaat! :D Hopen dat het weer zo'n goed feest word als vorig jaar, en niet een 'rotterdams' feest word zoals normaal in Ahoy! :( |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
Ik luister net naar Dance Department en ik geloof dat ze nu dit feest uitzenden.
Fischerspooner - Just let it go nu en een mc (de bekende, ben zijn naam even kwijt) is het publiek aan het opzwepen. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by MaGiKaL_MiKe
en een mc (de bekende, ben zijn naam even kwijt) is het publiek aan het opzwepen. |
Cox is zelf aanet mc'en :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Woooei vette dit :crazy: |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
Joris Voorn Live :eyespop:
En Ja Cox is zelf ook aan het MC-en maar eerder op de avond hoorde ik toch echt Stretch zijn stem.
Ik hoop dat alles hiervan opgenomen word! |
|
|
| jp |
| Het klinkt allemaal best funky. Ben benieuwd naar de sfeer aldaar :) |
|
|
| basvh |
vet vet vet vet, wat een nacht!
sets waren echt super!!! verder top sfeer, vrouwelijk schooon was: :crazy: Geen aggresiviteit meegemaakt of vecht partijen gezien. al liepen er wel veel rotterdamse asos rond maar sfeers was goed! iedereen vrolijk iedereen happy!
nu pitten |
|
|
| Muppy |
Ik heb vannacht nog een stukje gehoord. Ik hoorde zowel mc Stretch als Coxie zelf mc'en.
Wat ook cool was was de afsluiter van michel de heij:galvanize! toen wilde ik toch wel weten hoe het daar was:D |
|
|
| Dj Lex |
| Top feestje weer! Gistermiddag besloten te gaan en zkr geen spijt van gehad. Carl Cox was weer funky as hell en zweepte de zaal lekker op. Joris Voorn was ook geweldig. Nog nooit wat van die gast gehoord, maar hij kan er wat van :D |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by basvh
vet vet vet vet, wat een nacht!
sets waren echt super!!! verder top sfeer, vrouwelijk schooon was: :crazy: Geen aggresiviteit meegemaakt of vecht partijen gezien. al liepen er wel veel rotterdamse asos rond maar sfeers was goed! iedereen vrolijk iedereen happy!
nu pitten |
jep was zeker mooi feesie. Vorig jaar naar mijn mening iets drukker maar het was wel iets anders als vorig jaar. Cyber bouwde lekker op en Joris Voorn was echt relax. En cox rocks the house:P:eyes: :crazy: :eyespop:
was weer leuk. Enkele fotos komen binnenkort |
|
|
|
|