return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
InterCity @ Club11, Budapest (Liveset For Download)
View this Thread in Original format
CJ InterCity
Hejsan svejsan har länge velat dela med mig en promo mix med er gott folk. tyvärr hade jag ingenstans att uppa mina hemma-sets, men nu så har en ungersk hemsida lagt upp ett set jag spelade på Club11, Budapest, i oktober 2004. Utrustningen var skräp och det blev en del katastrofer... så ni lär få ett gott skratt!:toothless men sådär halvvägs in fick jag grepp om det, ungefär när det började samlas folk ;) för övrigt var det bara en liten klubb, fast mot slutet var det fullpackat och ingen klagade... förrän jag lämnade båset :p

>> HÖGERKLICKA, SPARA MÅL SOM (192 kbps mp3)

21:50 - 23:00 InterCity (SWE)
01 Gym Nastix - Beide Arme Nach Oben (InterCity Deep Sleep Remix) [Cdr]
02 Young Parisians - Jump The Next Train (Kyau Vs Albert Remix) [CDr]
03 Signum - Come Around Again [A State Of Trance]
04 Pablo Gargano - Osho [Discover]
05 Slackjaw - Don't Stop (Gold Digger Remix) [Convert]
06 Whirlpool - Under The Sun (Solar Stone Remix) [Deep Blue]
07 Kyau Vs Albert - Velvet Morning (Aalto Remix) [Anjunabeats]
08 Super8 - Dawn [Anjunabeats]
09 Orkidea - Beautiful [Unity]
10 Paul Van Dyk - Nothing But You (PvD Clubmix) [Vandit]
11 Slackjaw - Don't Stop [Convert]
12 Fractal Structure - Lost Sequence [Somatic Sense]

23:00 - 23:02 C'mon (HU/Resident)
01 Eric Prydz - Call On Me [Data]
resten av kvällen är inte inspelat

hoppas det smakar:D :D

EDIT: jag förväntar mig inte "wow så grymt set" kommentarer. detta var mycket sämre än vad jag normalt presterar. vill bara dela med mig av stolleriet:D Steve o Bitchen vet i af vad jag går för i normala förhållanden;)
RebeL9
lite för mycket anjunabeat och euphonic för min smak.
Orkidealåten är den enda guldklimpen där :)
se upp för Marc Mitchellremixen på den. En av de bästa låtarna jag hört på mycket länge.
Dioxys
quote:
Originally posted by CJ InterCity
01 Gym Nastix - Beide Arme Nach Oben (InterCity Deep Sleep Remix) [Cdr]


Garvade rätt högt när jag fick höra början! :haha: :stongue: Vilken j***a låt :stongue:

ska lyssna vidare! :p
CJ InterCity
quote:
Originally posted by RebeL9
Orkidealåten är den enda guldklimpen där :)
se upp för Marc Mitchellremixen på den. En av de bästa låtarna jag hört på mycket länge.

jo, den längtar jag efter att få höra:) :)

@Dioxys
hehehe det väntade jag mig måste jag erkänna:toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement