return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
DJ Tiesto op de Dam
View this Thread in Original format
MaGiK54
Morgen is Tiesto de suprise-act op de Dam ivm de inzamelactie voor de ramp in Azië. Dit werd net bekend gemaakt op radio538.
Magic83
Serieus? Vetjes :eyes:

Al vind ik zijn muziek niet echt bij het thema passen. Nouja, sommige nummers mss wel...
MaGiK54
Verdere details heb ik nog niet, tijden en hoe lang hij draait enz enz werd niet bekend gemaakt.
Frankisback
ik ga er morgen heen

netjes :)
dj_spare
ligt eraan hoelaat ie draait

als ie 's avonds draait ben ik erbij :)
dj_spare
Tiësto sluit het Radio 555 Concert af op de Dam in Amsterdam. Eerder werden optredens bevestigd van Bløf, Acda en De Munnik, Kane-zanger Dinand Woesthoff, Do, Xander, Berget Lewis en Trijntje Oosterhuis. Donderdagavond treden zij tussen 19.30 en 22.00 uur op, waarbij Tiësto het concert zal afsluiten. Op de Dam krijgen de bezoekers de mogelijkheid om tijdens het gratis concert de speciale giro 555 machtigingskaart in te vullen. Aan het eind van de avond worden ook deze kaarten meegerekend voor de eindstand van de giro 555-actie.

538 site...
MaGiK54
Dan zal Tosti waarschijnlijk 3 of 4 plaatjes draaien....
sndh
en aangezien de beste man een vreselijk uitgebreide platenkeus heeft kunnen we die ook wel even voorspellen...
Magic83
quote:
Originally posted by sndh
en aangezien de beste man een vreselijk uitgebreide platenkeus heeft kunnen we die ook wel even voorspellen...

Daarom :rolleyes:
New Wave
WHOEEHOEE, TRAFFIC EN FLIGHT 643 FEESTUUHHH!

sndh
zou die weer openen met Way Out West - Killa, of toch Forever Today....
Vertigo
I am sinking
in this silence
in this white wave
in this silence
I believe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement