TranceAddict Forums Archive
>
Archives
>
Classic old threads / Inactive Forums
>
Retired Forums
>
Europe - Israel
XTC-The New Energy Drink?
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
טוב היום הסתכלתי בחנות וראיתי
XTC
עכשיו ה"פחית" ממש לא הייתה כמו בפרסומות היא הייתה אדומה-שחורה עם קצת צהוב נראה ליתו,וזה היה עם 8 אחוז אלכוהל...
השאלה שלי אם יש XTC בלי אלכוהל?
רק שתדעו של ראדבול עם אלכהול במסיבה זה מסוכן..............:)
Vman
בטח שיש
הפחית הרגילה בצבע כסף עם צהוב
אבל זה הרבה יותר חמוץ מרד בול הם צריכים להוסיף סוכר!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Privacy Statement