return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
XTC-The New Energy Drink?
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
טוב היום הסתכלתי בחנות וראיתי
XTC
עכשיו ה"פחית" ממש לא הייתה כמו בפרסומות היא הייתה אדומה-שחורה עם קצת צהוב נראה ליתו,וזה היה עם 8 אחוז אלכוהל...

השאלה שלי אם יש XTC בלי אלכוהל?

רק שתדעו של ראדבול עם אלכהול במסיבה זה מסוכן..............:)
Vman
בטח שיש
הפחית הרגילה בצבע כסף עם צהוב

אבל זה הרבה יותר חמוץ מרד בול הם צריכים להוסיף סוכר!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement