return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מאיפה להתחיל אם אני רוצה להתחיל לתקלט???
View this Thread in Original format
arik
היה לאח שלי פעם מיקסר
של זימיני
ומכרנו אותו כי הוא היה של אח
ומיקססתי לא רע אני חושב שיש לי הקורדינציה טובה לזה
וגם טרקים מפוצצים לא חסר
אבל עכשיו אין מיקסר
אין קשרים אין כלום
אני רוצה ליקנות מיקסר נורמלי
ושני רמקולים ומגבר
אז דבר ראשון מאיפה קונים בזיל הזול ציוד במצב טוב???????????
ושתיים איפה מתחילים אחרי שיש את הציוד???????????????
ואיל לעזעזל משיגים כסף לקנות ציוד קומפלט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement