return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

5 Nov. -> MAURO PICOTTO - Awesome EP
View this Thread in Original format
TranceFool
5 Nov. -> MAURO PICOTTO - Awesome EP
Eindelijk!!! Lang moeten wachten op de opvolger van de 'Metamorphose EP'... maar 'Awesome EP' komt eraan
dit is de tracklist

Bangkok
Cyberfood (For Your Brain)
Freetown
Awesome
Hong Kong
Charm

hier is alvast een preview van een v/d tracks, en Awesome hebben jullie natuurlijk al!:

http://217.158.13.22/MP3/SF83881.mp3
Flippe
Thnx voor die Preview!!
Zitten lekkere nummers tussen!!!
Dj Alpha
k zal t es checken.. bedank iig :)
TranceFool
Hij is dus al gereleased :conf: , naja lekker boeiends, ik kan em van een ftp'tje af plukken, kijken of mn modum dat wil. Als Glanis em al heeft of iemand anders (zal vast wel), kan diegen em dan ff uppen , want ik denk dat toch beswel veel mensen deze platen willen hebben. :D

[edit]eeeh snap je het wel jongen?[/edit]
Henkie_henk
ik heb hem nu officiel 2 dagen.. :) k had em lekker al als 0-sec lekker.. lekker.. voor me.. heh :D

als iemand nou fixte dat ik de woorden "fxp" en "naar" in een positief klinkende zin kon gebruiken.. maar neuhhhh

nou ja.. luister ik em zelf toch lekker nog paar x.. (vin er nie zo heel veel an) maarja ik ben dan ook geen techno man.. (hey dat rijmt)

OKay keihard is het wel te pruimen :)

en dit is de tracklist:)

Awesome
Bangkok
Charm
Cyberfood
Freetown
Hongkong

k heb er wel weer fun in :)
TranceFool
Uuuuhhhh Henkie zomaar mijn post editten :p. Tuurlijk snap ik dat. Maar ik heb een ISDN MODEM!!!. Dus dan ben ik ongeveer 4 uur bezig, snappie :) En ik dacht al dat andere mensen em ook al hadden, dus dan kan iemand anders em ff uppen die wel een snelle verbinding heeft, zodat iedereen kan genieten (of niet genieten). :D
Henkie_henk
Tuurlijk snap ik je man!

k had em ook graag ge-upt.. maarja ken nie he..

i hear ya pain.. :(
Yarnie
zo k heb hem net geluisterd en hij is goed!!!!! vooral dat laatste nummer hong kong, echt super-vet.....kan haast niet w88 tot Innercity:D
Optimus Trance
ik zat net naar Freetown van Awesome EP te luisteren, en ik kende dat deuntje dacht ik....ikke zoeken en zoeken....staat die gewoon op Mauro Picotto Live @ Trance Energy 17-2-01!!!!:D:D:D

Vlak na Raggatack op 72 minuten ongeveer...
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Yarnie
zo k heb hem net geluisterd en hij is goed!!!!! vooral dat laatste nummer hong kong, echt super-vet.....kan haast niet w88 tot Innercity:D

IDD, HONG KONG (check me vlaggie:D) vind ik ook t beste nummer.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement