return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Gil Shwartz - Massive NRG (Original Mix)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אהלן אנשים
חזרתי עם טראק אנרג'י מפציץ ביותר!

http://www.tranceaddict.com/forum/s...&threadid=23451

תגובות ייתקבלו בשמחה!
luckystrike
הורדתי בקצב טוב של 65
:)

עכשיו אני שומע
אחי - יש שיפור ענק מהטראקים הקודמים

שיפור משמעותי - גם הסאונד נשמע יותר מקצועי

בילד אפ יפה עם כניסה יפה של הבאסים
קצב מצוין והכל במקום
אהבתי את המשחק עם הרמקולים (במיוחד בשביל לשמוע את זה עברתי לאוזניות :) )

כניסה יפה ב
4:00
וגם ההמשך יפה

אני ייתן לזה הקשבה יותר טובה בערב\לילה למה אני יוצא עכשיו

בקיצור - אחי בהצלחה בהמשך - וממש אהבתי
:)
Gil Shwarts
רציתי להזכיר את זה בפוסט
שכדאי לשמוע אותו באוזניות...


תודה על הביקורת אחי
MoSH_MaN
הורדתי

ב25
k
אז השתמשתי בפלאשגט
והורדתי ב190 קיי


שיר מאד נחמד

עשית
ב BUZZ?
Gil Shwarts
Reason 1.0

מזה פלאשגט?
MoSH_MaN
w00t!!!!

איך אתה לא מיכר את פלאשגט

כנס מהר להוריד
www.flashget.com

זה תוכנת הורדה....

מורידה 4 פעמיים באותו שנייה וזה הרבה יותר מהר

אם יש לך פס רחב!(חה חה חה נמרוד!)
DJ-Energy
גיל..
חיכיתי לשמוע ממך טראק חדש...
אני כרגע לא בבית
אז שאני יחזור אני יוריד ונראה אם יש שיפור...

מקווה שכן לפי הציוד שרשמת לי שקיבלת

:D
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
w00t!!!!

איך אתה לא מיכר את פלאשגט

כנס מהר להוריד
www.flashget.com

זה תוכנת הורדה....

מורידה 4 פעמיים באותו שנייה וזה הרבה יותר מהר

אם יש לך פס רחב!(חה חה חה נמרוד!)


We Are Not Amused...:mad: :mad: :mad:

לא יפה לצחוק על אנשים צרי פס...
חכה חכה שאני יהיה בבית החדש יהיה לי חיבור פי 6 משלך!!!
DJ_BoN
אחי זה טראק ממש ממש שווה
אהבתי
כשתוציא דיסק אני בטוח אצרוב אותו!
חחחח =)

אמממ
טראק ממש ממש יפה חוץ מהפאשלה ב4:40

אני לא מבין מה קרה שם אם אתה מוכן להסביר
שאתה הנמכת את הווליום וזה יצא לא משהו
לא הבנתי ממש מה הולך שם
תסביר בבקשה =)
זה לא בדיוק פאשלה זה פשוט נשמע כאילו העלייה יעני מגיעה לשיא אבל בווליום נמוך ואז אחרי חצי שניה היא מגיעה לשיא אבל בווליום הנכון זה כאילו זה קפץ לך או שאיבדת כזה חצי שניה
אה ואם עשית את זה בכוונה וזה לא טעות אז שתדע שלדעתי ואני מדגיש, לדעתי, זה הדבר היחידי שהוא לא טוב בטראק
Gil Shwarts
חיחיחי
ידעתי שזה יפריע לאנשים
זה מעבר מאוד מבלבל
למען האמת הוא בלבל גם אותי ואני עשיתי אותו!! :)

יכול להיות שאני ישנה את זה אבל אנשים אוהבים אותו אז... אני טיפה בדילמה :)

DJ_BoN
אה אופס גיל שיניתי את זה בזמן שענית על ההודעה שלי תקרא מה שכתבתי
DJ_BoN
אחי

תמצא שם נורמלי =)
חחחחחח סורי לא יכולתי להתאפק =))
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement