| YuVaL |
טוב, כידוע לכולכם יש לי יומולדת עוד שבועיים
עכשיו... אני חייב לקנות כרטיס קול טוב וזוג מוניטורים טובים, לא גדולים
ושלא יעלו יותר מדי... אבל שיהיו איכותיים... כי בנתיים אני משתמש ברמקולים של מערכת סטריאו ואני רוצה איזה משו איכותי
עכשיו לגבי הכרטיס קול אני דיי סגור על
M AUDIO
כי אני יודע שהם ממש טובים
לא יודע איזה סוג בנתיים... אבל על החבר'ה אני דיי סגור
אבל לגבי מוניטורים אני לא מבין בשיט וגם לא יודע איפה לקנות
אז חבר'ה
PLZ HELP |
|
|