|
כן! פלייט 643 בפיפא 2002!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
כן כרגע צרבתי את פיפא 2002
שהשמחק עצמו השתנה וכל כך הרבה יותר טוב!
אז גם המוזיקה הרבה יותר טובה
FLIGHT 643
איזה שיר ענק
ויש עוד שירים טובים אחרים |
|
|
| TranceGiant |
achi mi eyfo horadeta??
ten ktovet of FTP ;)))
ani met al fifa---yesh li mi 96 ad 2001 et kuuuulam! |
|
|
| MoSH_MaN |
אחי אין לי בעיה
הייתי רוצה להחליף ולקבל
FTP
של טראנסים
אבל אף אחד לא נותן.... |
|
|
| DJ-Energy |
אחי
למה להיות מגעיל?
אתה יודע שאם למישהו היה אפ טי פי של טראנסים והוא היה יכול להביא הוא היה מביא
אנחנו לא עושים בכוונה לאף אחד!!
אז בבקשה אח שלי תעזור לנו פה!.. אני מת להוריד את המשחק |
|
|
| MoSH_MaN |
קודם כל תתפלא יש להרבה כאן
שנית לא אמרתי שאני לא יתן
יש כזה דבר
PUB
פירסמתי את זה
בפאב אבל לא איטי וחסר שלוש קצבים בערך ב-11 יהיה לי עוד פאב[
עם פייא
PM ME IF U WANT FIFA 2002
אז אני מאד ישמח אם אני יקבל
0 sec trance
אני יתן לכם את כל המשחקים החדשים...... |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | | איזה שיר ענק FLIGHT 643 אז גם המוזיקה הרבה יותר טובה |
סתם שאלה...
ממתי פלייט 643 זה שיר טוב אצלך?
:)
אמרת שהוא חרא לא?
שמח ש"ראית את האור"
:):):) |
|
|
| MoSH_MaN |
| תמיד אמרתי שהוא ע-נ-ק |
|
|
| DJ-Energy |
אחי
תבדוק
PM
ובבקשה תתן לנו לינק!!! |
|
|
| Dj-2TaLL |
תגיד, איזה עוד משחקים יש לך?
(אל תשכח את האקס-פי)
:):):) |
|
|
| dj alonzo |
?!?!אחי.. יש לך את האיגרוף החדש
!בכל מקרה, תן לינק גם לפיפא
אם אתה רוצה אני יכול להביא לך טראנסים בכיף... אין לי בעיה |
|
|
|
|