return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
tiesto @ de dam, amsterdam: LIVE VIDEO (pg. 2)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp

Ja die plaat heb ik ook nog effe aan mogen raken :p

Jij bent echt stoer zeg :o
Ben_Lei
potverdikkie, zn plaat had ik ook wel willen hebben...Had er ook wel wat meer voor willen geven dan 50 euri
magrec
Ik vond het allemaal te triest voor woorden. Sta je op een benefietconcert gaan ze vechten om een paar plastic plaatjes :(

Precies wat ik dacht. Vandaag storten en morgen weer vergeten :sadgreen:
m-kay
Lekker setje moet ik zeggen. De techtrance duivel in tiesto kwam naar boven. :p.

Jammer alleen dat die kutkinderen die de plaat vingen, die plaat gelijk half slopen. :r.
AversusZ
was fijn setje, met zijn allen springen op de Dam. Viel me alles nog mee dat hij een klein uurtje draaide en geen LCA
DJ_Siesta
nouja vond de set niet echt passen bij de rest, had meer melodieuze trance verwacht eerlijk gezegd
mdk
Gelukkig blijven er altijd mensen die iets te zeuren hebben ;):D
TranceFool
Hmmm ik weet niet maar ik vond het niet echt in de avond passen zeg maar. Om nou met zn allen feest te gaan vieren terwijl er aan de andere kant van de wereld tienduizenden mensen zijn gestorven vind ik eerlijk gezegd een beetje krom. Mij leek een iets meer ingetogen feestje veel meer passend. Ik zeg niet dat we met zn allen stil in een hoekje gaan moeten huilen ofzo en het is natuurlijk prachtig dat er zoveel geld is opgehaald (ook mede door het concert), maar toch kreeg ik er een beetje een dubbel gevoel bij....

En al helemaal om die mensen die gaan lopen trekken en knokken om een plaat, denk es ff na! :o
moogwai
Ik vond het best een indrukwekkend dat hele plein vol. Erg vet toen iedereen uit z'n dak ging bij Traffic :)

quote:
Originally posted by TranceFool
Hmmm ik weet niet maar ik vond het niet echt in de avond passen zeg maar. Om nou met zn allen feest te gaan vieren terwijl er aan de andere kant van de wereld tienduizenden mensen zijn gestorven vind ik eerlijk gezegd een beetje krom. Mij leek een iets meer ingetogen feestje veel meer passend. Ik zeg niet dat we met zn allen stil in een hoekje gaan moeten huilen ofzo en het is natuurlijk prachtig dat er zoveel geld is opgehaald (ook mede door het concert), maar toch kreeg ik er een beetje een dubbel gevoel bij....

Waarom ingetogen? Gisteren ging het juist om het samenkomen voor een goed doel. Mensen die daar kwamen beseffen echt wel wat voor verschrikkelijke ramp het is.
Tim81
Dat vind ik ook! Iedereen heeft ondertussen al die vreselijke beelden al tig maal voorbij zien komen. Ook heeft iedereen al flink gedoneerd, dus dan is het toch alleen maar mooi dat er met dergelijke acties nog meer geld bij elkaar wordt gehaald!

Magic83
Ook geweest, vond wel lachuh. Universal Nation ging er goed in hoor :D
TranceFool
quote:
Originally posted by Tim81
Dat vind ik ook! Iedereen heeft ondertussen al die vreselijke beelden al tig maal voorbij zien komen. Ook heeft iedereen al flink gedoneerd, dus dan is het toch alleen maar mooi dat er met dergelijke acties nog meer geld bij elkaar wordt gehaald!

Ja, dat weet ik ook wel :)
Maar toch, ik weet niet, vind het nogal krom....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement