return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
1-000000000000!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
איזה קרוע אתה יובל
אם בן דיין לא היה משחק
יניב קטן היה נכנס במקומו ואז המערך של ישראל היה עובר ל4 4 2 או 5 3 2
ואז בכלל היינו מזיינים אותם
זה היה המערך שניצח את אוסטריה 5 0


מה אתה מדבר?
ראית את קטן האפס הזה?!?!?!?!!?
הוא נראה לי השתין במכנסיים שהוא נכנס
כל שניה מעבד כדור!!!.. קבל כדור ברחבה ואיבד אותו
לא רק הוא
ככה היה רוב המשחק של ישראל!!!!!
סעמק!!!!!
TranceGiant
berkovich desvers a 0
pitty that revivo got hurt, pitty that tal banin got injured
that ben-dayan really suprised me in a postive way, never heared of him before
KATAN is a real bitch..he sucked :whip: :whip:
the whole team didnt play with self-confidence..i donno whose fault it is..dont think we can blame nielsen here
:sadgreen:
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DJ-Energy


מה אתה מדבר?
ראית את קטן האפס הזה?!?!?!?!!?
הוא נראה לי השתין במכנסיים שהוא נכנס
כל שניה מעבד כדור!!!.. קבל כדור ברחבה ואיבד אותו
לא רק הוא
ככה היה רוב המשחק של ישראל!!!!!
סעמק!!!!!


כן אבל קטן לפחות היה חלוץ מטרה ולא בלם טמבל שעולה למעלה ומשאיר את השחקן שלו בלי שמירה!
גם טלקר עשה את זה וברקוביץ' בא וחיפה עליו
עזבו בקיצור, נבחרת מגעילה יש לנו!
הקבוצה של הכיתה שלי לשעבר הייתה מנצחת את אוסטריה!
הפועל דימונה הייתה מנצחת אותם!

בכלל, אליצור ירוחם היו פותחים את הנבחרת שלנו!!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


כן אבל קטן לפחות היה חלוץ מטרה ולא בלם טמבל שעולה למעלה ומשאיר את השחקן שלו בלי שמירה!
גם טלקר עשה את זה וברקוביץ' בא וחיפה עליו
עזבו בקיצור, נבחרת מגעילה יש לנו!
הקבוצה של הכיתה שלי לשעבר הייתה מנצחת את אוסטריה!
הפועל דימונה הייתה מנצחת אותם!

בכלל, אליצור ירוחם היו פותחים את הנבחרת שלנו!!


חחחחחחחחחחחח
כמו שהם שיחקו היום אני מסכים איתך....

דיי אני חייב ציל אווט או שאני הורג מישהו
TranceGiant
harey raiti ta mishak ba televisia haostrit..az tidu lachem she ahrey ha 1:1 yaru al ha karyan bakbukim, tapuzim ve ve ve...
hu yodia la FIFA
busha ha Chooliganim haele
DJ-Energy
מה הקשר לקריין??
TranceGiant
oops maybe the wrong word?
well the commentator......
they had this "Mivne" on some yezia where they reported..anyway..the got shot and hit by stuff after the 1:1...
that will make a great reputation
DJ-Energy
quote:
Originally posted by TranceGiant
oops maybe the wrong word?
well the commentator......
they had this "Mivne" on some yezia where they reported..anyway..the got shot and hit by stuff after the 1:1...
that will make a great reputation


israel is known for their reputation already
but those ing nazi australinz.. they dont come here... they cry to FIFA to they dont wanna come here

then when they come here they come with 9 ppl in the segel that dont wanna come
and now this ing referre
nothing could of got worse
TranceGiant
insult the austirans as much as u want
they defeated us.
thats it
DJ-Energy
quote:
Originally posted by TranceGiant
insult the austirans as much as u want
they defeated us.
thats it


סעמק.... זונות האוסטרים האלו
בושה מה שהם עשו....

luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Energy


מה אתה מדבר?
ראית את קטן האפס הזה?!?!?!?!!?
הוא נראה לי השתין במכנסיים שהוא נכנס
כל שניה מעבד כדור!!!.. קבל כדור ברחבה ואיבד אותו


חחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

בדיוק ככה - קטן היה אפס ...
אני אשכרה ראיתי פעם אחת שזה נראה כאילו הוא מוסר להם להתחיל בכוונה
להתחיל מתפרצת... איזה אפס - אין לו נסיון בגרוש
באמת זה נראה כאילו הוא השתין במכנסיים אחרי שנכנס

ו
TRANCEGIANT
ברקוביץ שיחק בסדר גמור וכמו שגיל אמר חיפה גם בהגנה...

ויובל - גרשון שיחק אחלה - מה אתה רוצה ממנו ???
הרוב שיחקו בסדר פשוט רוב הטקטיקה הייתה לא טובה - במחצית השנייה היינו צריכים לשחק בונקר...

קייסי היה טוב , אבוקסיס היה בסדר , נימני היה מצוין
יכולנו לנצח כוס אמק !!!!!!!

TRANCEGIANT
לפעמים זה טוב להוציא עצבים אחרי הפסד כזה אז
כוס אמא של השופט הנאצי הזה !!!!!

:whip: :whip:

ובקשר לתפוזים שאמרת - זה באמת לא בסדר - אני בטוח שהם ניסו לפגוע בשופט המטומטם ובטעות זה עף על השדרן...
Izzy
ist very sad, im taking it that because we tied the game we lost our chance to play turkey. thats really sad guys
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement