|
Guy Federman Live @ Vertigo 6/1/05
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
כן חברים הצפנתי לאיזור שכוח האל הזה שבו שוכן מועדון הורטיגו ביחד עם ידידי שלעולם לא אקרא לו יותר זקן או נושט סצינה
המקום עצמו הוא ענקי
יש אולם ויש שטח ענק בחוץ שנראה כמו איזה שכונה של קיבוץ
אבל זה מתחם המועדון:)
קיצר נכנסנו (חינם ותודה רבה לגיא פדרמן שעשה עבורנו את המחווה הנדיבה! ולאבי כמובן שעשה רבות עבורנו בכך שציין בפני גיא את מצבנו המיוחד וההשקעה הרבה שאנו משקיעים בלהגיע הרחק אל הצפון)פוגשים את אבי ועוד חברה מרדיו חיפה
הכל נחמד מפה לשם אבי מעלה אותי לפגוש את הרזידנט של המועדון הדי גיי היחיד בארץ שינגן לכן מתקליטים מקוריים את הקטעים שאני ירשום בהמשך. בקיצור הוא שמח לראות שהגענו מכל כך רחוק לא פחות ממשאנחנו שמחנו להיות על העמדה ולראות עמדה מלאה בתקליטים
פרומואים
דיסקים
וחומר צרוב מהאינטרנט (לא זה לא היה בעצם... :D )
בקיצור ירדנו בחזרה לרחבה גיא ניגן טיפה מסחרי למען העם היושב בקמפוס חיפה וני ומארק תפסנו זמן טוב כדי להנות מלבנה איכותי ומשיחות מלבבות על מצב המוזיקה בארץ עם אבי
פגשנו שם גם בחור חיפאי חביב העונה לשם וסילי והיה מסתבר גם בפרי קורסטן (אני זוכר שהחתמתי אותו על העצומה:)) וסילי תמשיך להגיע אחי
אתה העדות שיש קהל אוהב מוזיקה בצפון
כן ירבו אנשים כמוך!!!
בקיצור באיזור 2 מקבל קהל הסטודנטים עוד פנינה שהוא ביקש
הופעה של שחר אבן צור (איזה כיף!!) קיצר זה היה הזמן לדבר עוד קצת עם גיא.. בזמן שהסטודנטים מתקבצים סביב האבן צור
מפה לשם גיא עולה שוב הפעם הוא כבר מנגן דברים קרובים יותר לליבנו
פלייליסט אחרי אבן צור
1. iesto - love comes again
2. delirium - silence (above and beyond remix)
3. tranquility base - surender
4. rusch & murray - the promise (ronski speed remix)
אולי שכחתי פה קטע אחד נוסף
קיצר אחרי זה עולה מוקי ופילוני
שיהיה...לא מעניין אותי
ואז גיא חוזר להפציץ בשעה 3
הבעיה הקהל מתחיל להצביע הרגליים לאט לאט...
אולי היה להם שיעורים להכין מי יודע
קיצר פלייליסט החל מכאן והלאה
1. Ava Mea - In The End - לבקשת מארק
2. Zgr - Zero Hours (Original Mix)
מכאן אני לא כל כך זוכר תסדר אז היה את.
Tilt - The World Doesn't Know
Ridgewalkers Feat. El - Find (Andy Moor Remix)
Perry O'Neil - Wave Force
אחרי פרי אוניל נכנס
Pearl Jam - Better Man (White Wash Remix)
Whiteroom - Someday (Vocal Mix)
Adam White - Ballerina (Vocal Remix)
Above & Beyond - No One On Earth (G & D Vocal Remix)
והיה גם הדרן...
ואיזה הדרן!!!
Marco V - C Con Backslash Dot Com
כמה טוב היה להזכר בקטע המטורף והמקפיץ הזה
גיא היה מצוין
אני חושב שאתם יכולים להבין בעצמכם מהפלייליסט
אליאור למקרה שאתה תוהה גם החימום של גיא עם קטעי האוס טובים היה נפלא
לצערי הוא שילב גם מסחרי לטובת הקהל אבל עדיין
היה את קול אונ מי שכמה שהוא מסחרי הוא נפלא
והיה את הקטע שהוא מנגן הרבה בתוכנית
i'm waiting for the weekend to begin
לא זוכר תשם.... זאת השורה המרכזית שם קטע האוס סוחף! |
|
|
| ronsh |
גיא מאז ומתמיד היה תותח
אני זוכר שהוא היה עוד מנגן ברדיו הישן בחיפה 106FM
ואחר כך שהרדיו נסגר הוא היה רזידנט של מועדון פה בצפון .."פדרציה" ביסעור..
אחר כך הוא התקבל לרדיו חיפה ומכאן הכל ידוע...
קיצר חבל מאוד שאין לי גיל לצאת למסיבות שלו...אבל אין מה לעשות
אני תכלס הייתי מת שהוא יהיה הרזידנט של האולטרסאונד בימי חמישי
הוא היה מקפיץ לחיילים את הלב |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Star
איך הסאונד? |
התרשמתי לטובה מהסאונד באמת אחלה של מקום
ושום מילה על הקהל החיפאי... |
|
|
| markfeldman |
אני עדיין לא מאמין שנסעתי לשם אתמול....
האמת שסבבה לחלוטין, רק לקראת הסוף הוא די התחרבש (באס חזק מידי ונטול טרבלים).
אבי - תודה על הכנסת האורחים !!!
אמן תביאו את הרצון הטוב שלכם לקדם את הסצינה לאיזור המרכז.
 |
|
|
| Star |
חחחחח הרגת אותי עם התמונה לא שמתי לב שיש תמונות
אגב האיש שנדחף לתמונה למטה ורואים חצי ראש שלו זה שחר אבן(פינה)צור
בעע |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Star
חחחחח הרגת אותי עם התמונה לא שמתי לב שיש תמונות
אגב האיש שנדחף לתמונה למטה ורואים חצי ראש שלו זה שחר אבן(פינה)צור
בעע |
אתה רציני??!?!!
הוא רקד גם לצלילי המוזיקה של גיא תגיד.?
:rolleyes: |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by ronsh
גיא מאז ומתמיד היה תותח
אני זוכר שהוא היה עוד מנגן ברדיו הישן בחיפה 106FM
ואחר כך שהרדיו נסגר הוא היה רזידנט של מועדון פה בצפון .."פדרציה" ביסעור..
אחר כך הוא התקבל לרדיו חיפה ומכאן הכל ידוע...
קיצר חבל מאוד שאין לי גיל לצאת למסיבות שלו...אבל אין מה לעשות
אני תכלס הייתי מת שהוא יהיה הרזידנט של האולטרסאונד בימי חמישי
הוא היה מקפיץ לחיילים את הלב |
אתה מוזמן להגיע יום שישי לערב חיילים
כל יום שישי יש שם
1600
איש ואני לא מגזים
:eyes: :eyes: :eyes:
בעצם תמונה אחת שווה 1000 מילים לא?
 |
|
|
| KrazyDJs |
ח"ח שהגעתם צפונה אילן :) שמח שנהנתם...
עוד כמה שנים גם אני אכנס למסיבות האלו...ב"ה... |
|
|
|
|