return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Space (pg. 2)
View this Thread in Original format
_Jedi
kheb altijd gelooft in buitenaards leven.... ook al kan ik het niet bewijzen.

Toch wanneer je een not-believer vertelt van het oneindig aantal sterren en planeten die er zijn en die we nooit allemaal zullen ontdekken of kennen, dat tussen al die planeten en sterren alleen op de aarde leven is, is ondenkbaar en onvoorstelbaar.

Nee ik kijk niet teveel sci-fiction!

:)

Wat dat Liberty.TV betreft, tja kvind dat ook wel kl*te dat ze veel tijd ingenomen hebben van NGC, maar hier hebben we voor vijfTV begint een snoepje Discovery Channel, dus dat maakt da beke goed!
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
We kunnen het niet bewijzen en we zullen er waarschijnlijk ook nooit mee in contact kunnen komen, maar is dat reden genoeg om het te ontkennen?

neen, maar er is ook geen enkele reden om het aan te nemen. dat zou maar al te absurd zijn. ja, het is mogelijk. maar we weten het gewoon niet. punt. de mens moet es leren toe te geven dat hij niet alles kan kennen ipv tot voorbarige conclusies te komen. mogelijk of zelfs waarschijnlijk staat niet gelijk aan waar.

quote:
Originally posted by Mystique
Ja ok we zijn nietig en klein ...
Maar sssssst, voel mij dan zo slecht altijd... gedacht dat wij maar iets heel heel klein zijn van iets dat ....groot is :sadgreen:

idem. vandaar de :nervous:-smiley in mijn eerste post.
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by The_G0dfather
Gvd kweeni oeveel minder NGC

Moet es NGC intypen in google afbeeldingen ;) ,staat voor New General Catalog.

Extract uit mijn msn-profiel onder hobbies & interesses (upd 27-12-2004):
"De natuur bewonderen (in de brede zin; ik word bv. ook wel efkes stil van http://hubblesite.org/gallery/wallpaper/ )."

18 februari heb ik trouwens examen Galactische Sterrenkunde, dus als er vragen zijn...

Dat er elders leven is, ben ik van overtuigd. Dat er elders intelligent leven is al véél minder.
Dark Apostle
Geloof ik in buitenaards leven, zeker
Is er buitenaards leven, waarschijnlijk
Gaat de mensheid het ooit vinden, miss
Gaat de mensheid ooit er contact mee hebben, weinig waarschijnlijk

Degeen die onderons van tijd tot tijd hard fiction lezen zullen wel weten hoe gestoord intergalactisch reizen is in termen van tijd. Meeste fysici/schrijver weten maar al te goed hoe moeilijk het is om ooit meer dan 1 lichtjaar ver te geraken. Zolang wij (of een andere ras) geen manier vinden om de weten van de fysica te buigen zullen we nooit contact hebben.
Het contact kan trouwens enorm hard tegenvallen, want het kan zijn dat de wezen zo anders zijn dat we ze miss niet eens degelijk kunnen waarnemen (microscopisch intelligent leven, etc)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai

18 februari heb ik trouwens examen Galactische Sterrenkunde, dus als er vragen zijn...

Damn, wat voor een opleiding volgt gij? :eyes:
Moet zalig zijn om ook zo'n vakken te hebben, niet? :)
Dark Apostle
BTW, als de Hubble organisch was, dan moest die toch al lang zitten trippen en flippen, zo hard me uwe neus op het oneindige worden gedrukt :eyes:
TOR
quote:

denk dat het in zijn richting meer fysica is dan iets anders :)

eind februari gaat er in de Volkssterrenwacht van Gent een cursus kosmologie van start. als het niet teveel gericht is op fysica, overweeg ik toch om die te volgen.

meer informatie:
http://www.rug-a-pien.be/cgi-bin/ht...ge&page=cdeel2i
CygnusX
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Dat er elders leven is, ben ik van overtuigd. Dat er elders intelligent leven is al véél minder.

Zo denk ik er ook over :)
Belgian Bonzai
quote:

Burgerlijk natuurkundig ingenieur, major natuurkunde.
Dit was een keuzevak, zoals alles in het laatste jaar, leek me wel interessant.
'k Zal mijn examenrooster es posten in de examenthread zie.
Buoyant
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Geloof ik in buitenaards leven, zeker
Is er buitenaards leven, waarschijnlijk
Gaat de mensheid het ooit vinden, miss
Gaat de mensheid ooit er contact mee hebben, weinig waarschijnlijk

Degeen die onderons van tijd tot tijd hard fiction lezen zullen wel weten hoe gestoord intergalactisch reizen is in termen van tijd. Meeste fysici/schrijver weten maar al te goed hoe moeilijk het is om ooit meer dan 1 lichtjaar ver te geraken. Zolang wij (of een andere ras) geen manier vinden om de weten van de fysica te buigen zullen we nooit contact hebben.

Daarom zou ik het denk ik ook liever niet weten, omdat we er toch nooit zullen geraken, ook al is het bij dichtsbijzijnde ster, dan doet het licht er denk ik nog een jaar of 4 over om die afstand te overbruggen, dus we zullen wel heel snel moeten rijzen om er ook te komen. Wat fysisch gezien kunnen wij dat ook niet echt aan geloof ik.
Dan maar hopen dat zij het wel kunnen :)

Nyah
quote:
Originally posted by Buoyant
Daarom zou ik het denk ik ook liever niet weten, omdat we er toch nooit zullen geraken, ook al is het bij dichtsbijzijnde ster, dan doet het licht er denk ik nog een jaar of 4 over om die afstand te overbruggen, dus we zullen wel heel snel moeten rijzen om er ook te komen. Wat fysisch gezien kunnen wij dat ook niet echt aan geloof ik.
Dan maar hopen dat zij het wel kunnen :)

bweh, ge moet maar get meer stargates kijken, jong ;)
nee maar, ik geloof wel dat er meer leven is in dit heelal, ma of we dat ooit met zekerheid gaan kunnen weten? dunno...
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Nyah
bweh, ge moet maar get meer stargates kijken, jong ;)

Gater 4 Life o/

SG-9 Exploration Team Rox!!!!!

sorry, ben relatief hevige fan van SG-1
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement