return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מי הם חושבים שהם
View this Thread in Original format
DjChook
בתור חייל בצבא הגנה לישראל, אני לא יכול להשאר אדיש למצב המטורף שמעמידים את החברים הקרביים שלי...
אני מסתכל על התמונות, הסרטים, הכתבות, ופשוט לא מאמין
יהודים, ישראלים, דתיים לאומיים ציוניים... מתנחלים...
אני מפחד לחשוב מה היה קורה אם היו מחלקים להם נשקים,
האם הם גם היו יורים באוויר וצועקים "אלא ווקבר" ?
איזה יהודי שפוי מעז להרים יד על חייל ? האם צה"ל איבד את יכולת ההרתעה שלו ? או שאנחנו מוכרים לעולם שקרים...

איך אני יכול ללבוש בגאווה את המדים האלה, ללכת לצבא, לעבוד בשביל המדינה במקום באיזה חברת היי-טק, ואני יודע שיש בישראל אנשים שיורקים עלי, שלא מכבדים אותי, שזורקים עלי אבנים..

פעם חשבתי שיש לי בעיה עם ערבים, שהם נלחמים בחברים שלי,
ולא פעם אמרתי "טרנספר לערבים, להרוג את כולם.. הם לא הבעיה שלנו"
אז אומנם אני לא תומך בלהרוג יהודים, אני חושב שיש מספיק קצת יהודים בישראל בשביל לוותר על כל מתנגדי ההתנתקות, אבל רבאק...
הם לא הבעיה שלי, ולא של אף אחד מאיתנו...
הם למדו מהערבים.. הם מתנהגים כמו ערבים, ואז הם בוכים שאנחנו יצאנו לא בסדר... ילדים בני 18-19 שמנסים למלא פקודות, מי הם שיעמידו אותנו במצב הזה... מה זה לשלוח ילדים קטנים לעמוד בפני חייל ולראות איך הוא יגיב.

בזאת אני פותח טרד התנתקות. תגיבו
ronsh
שמע אחי...אני מסכים איתך ברוב הדברים
אבל בשבילנו בתור כאלה שלא קשורים לשם קל לנו לדבר על איך הם מעיזים וכל זה
אבל הם רואים את זה אחרת הם רואים איך זורקים אותם מהבתים...הם מרגישים שהם לא יכולים לשבת בשקט..
אבל פה הם טועים כי זאת מדינה דמוקרטית ואם זה מה שהממשלמה קבעה הם חייבים לבצע וזהו!
החיילים האלה מסכנים לא רק שהם שומרים בהתנחלויות המסריחות האלה ומסכנים את החיים שלהם בשביל איזה 4 משפחות וכמה כבשים עוד מעיזים לירוק עליהם ולהרוס להם את החיים, אני לא מקנא באלה שצריכים לפנות עכשיו את ההתנחלויות

בסוף זה יוביל למלחמת אזרחים כי לא תיהיה ברירה וזה לא יגמר בטוב
ReAz
אני מסכים איתך מילה במילה.
המתנחלים עברו את הקו האדום... הם משתמשים בילדים, סמלים מהשואה ועוד...

צריך להתנתק!
DjChook
קראתי כתבה במעריב, מישהו הציע שם תרחיש שבו המדינה מתנתקת מהמתנחלים...
סוגרת להם את המים, חשמל.. שיחפשו.. נראה אותם גיבורים אז..

וזה עוד בגבול הסביר, מה.. את צה"ל אי אפשר להוציא ?
נראה את המתנחלים יושבים וקושרים אחד את השני שגדודי אל עקצא מסתערים עליהם ללינץ'... מה הם חושבים שהם יעשו בלי צה"ל
Glenn-Holmes
התשובה שלי היא חד משמעית כבר מזמן והיא מתגברת לאחרונה
כל עוד המתנחלים לא מגנים בתקיפות את הצעדים של חלק מהאידיוטים שעומדים בראשם כולם בהמות אוכלי אדם וגרועים לא פחות מרעים שבשונאינו

להתנתק
ומהר!

משכן יש ביניהם גם לא מעט אנשים טובים ישרים והגונים - אני מאמין שהאנשים האלה בסופו של דבר יקחו את משהמדינה מציעה להם ויעברו לגור במקום אחר
בן אדם הגיוני בן אדם שהוא באמת מתנהג כאחד האדם יעשה רוח ימחה יאבק בדרכים לגיטימיות
אבל לא יחצה תקווים האדומים שעברו המתנחלים
ולכן צריך לקבוע מועד להתנתקות ולבצע אותה
משרוצה להשאר שם בכוח
ישאר שם בכוח
אחרי מאבק מסוים שהצבא והמדינה יבינו שהדבר הזה גולש למלחמת אחים בפתח
פשוט יתקפלו
וישאירו אותם לבד

אני אגב מאוד מסכים עם נתן זהבי שאת התוכניות שלו אני שומע לרוב בעבודה
יש כמה מתנחלים שדינם הוא מיתת כלבים כי בני אדם הם לא
(כן אותם דפוקים שהחליטו שהטלאי הצהוב זה מאבק לגיטימי ושיש מקום כלשהו להשוואה בין השואה לבין ההתנתקות)
למששואל במה הם שונים מהפלשתינאים התשובה היא כנראה שהחלק מהם שיצא להאבק בצהל עם הילדים הקטנים שלהם לא שונים מהפלשתינאים בכלום
ומי שקורא לחייל בתבא הגנה לישראל נאצי
הוא עוכר ישראל בן אדם ארור וחסר זכות קיום
Star
טוב קשה להשאר אדיש לפוסט כזה
אני אומר כזה דבר דיי אין הצדקה לזה שגדוד שלם ישמור על משפחה אחת
אם המשפחה לא אחראית מספיק ורוצה לגדל תינוקות באיזור מלחמה ולא אכפת לה בכלל
אז אני אומר שישארו שם
למה אחי צריך ללכת למג"ב לקרוע תתחת בשטחים להכנס לבתים ולעצור מבוקשים ולסכן את החיים שלו כדי שמשפחה אחת תהיה שמחה?
ולמה אמא שלי צריכה לראות תמונה של אחי בעיתון כשהוא רב מכות עם מתנחלים למה?וכמוהה יש עוד מלא אמהות שזה אוכל אותם
אבל מילא אם זה היה נגמר בזה והחיילים היו מקבלים מהמתנחלים יחס צודק אז איפשהו אפשר להצדיק את זה
אבל מה החולרות האלו עושים ?הם מתנקלים לחיילים מקללים אותם זורקים עליהם ביצים ואומרים שעליהם רק אלוהים שומר
אז אני אומר שצריך להוציא את החיילים משם ומהר ונראה אותם אחר כך נשארים עם הערבים יש לי הרגשה שהם לא יוכלו להסתדר אפילו יום אחד בלי צה"ל אבל העיקר שהם משחקים אותה גיבורים גדולים על החיילים ואומרים שהם לא צריכים אותם
הרי מהפחד שלהם להשאר לבד עם הערבים הם יברחו 5 דקות אחרי שצה"ל ישאיר אותם שם כמו כלבים .
תאמינו לי אני לא שמאלני אני ימיני בדעות שלי אבל בואו נהיה מציאותיים אין הצדקה שנשב שם
שימו לב מה קורה
רוב הכספים מיליארדים מופנים לכיוון השטחים ולהתנחלויות ...למה?
במקום שאת הכסף הזה יפנו לזקנים.לחיילים משוחררים.לנכים.למסכנים.למשפחות עניות.לעסקים שעל סף פשיטת רגל.
לא חסר למי לתת את המיליונים האלו
כל עוד אנחנו יושבים שם המדינה מתייבשת טוטלית מבחינה כספית
עסקים נסגרים משפחות נהיות עניות מי שעני נהיה יותר עני
משפחות נהרסות
קיצור אני אומר מדינה של שקל תישעים פלוס עודף!!!
וזה עצוב שזה נהיה ככה !!!
שרואים בחדשות אמא מחזיקה תינוק שאין לו חצי שנה ונלחמת עם חייל מה אפשר להגיד מה?
לדעתי צריך לעצור את האמא הזאת ולשלוח אותה לקיבינימאט לקחת לה את הילד ולתת לאימוץ
כי זאת לא אמא ראויה ומתאימה לגדל ילדים
מה היא שונה מאיש חמא"ס שמתחבה אחרי תינוק או ילד בן 8
הורים ששמים את הילדים שלהם בסכנת חיים מתמדת כל יום לא ראוים להיות הורים

אז נכון יש את ההיבט ההיסטורי שאבות אבותינו חיו שם ויש שם פינה שמשה רבינו השתין שם וצריך לבנות עיר שלמה סביב זה
אבל קיבינימאט זה היה לפני 1000 שנה
ועכשיו לא ניתן לחיות שם כאשר המדינה מתייבשת מבפנים
תאמינו או לא הערבים לא רוצים שנצא מעזה
והם לא רוצים מדינה עצמאית
הם רוצים ליפול נטל עלינו
שאנחנו ניתן להם כספים ואנחנו נטפל בהם והם יזרקו עלינו זין
אם הם היו רוצים מדינה הם היו לוקחים את ההצעה של אהוד ברק
הפופאי הזה נתן להם הכול והם לא הסכימו
אז מדינה הם לא רוצים

לסיום צריך לצאת משם ומי שלא רוצה לצאת ולקבל תנאים מהממשלה שישאר שם
אחרי יום יקרו שני דברים
1:או שהערבים יואכלו אותו
2:הוא יברח חמש דקות אחרי שצה"ל יצא משם
מי שזוכר את היציאה מלבנון וזוכר את התמונות של חיזבאלה מתקדם לעבר הישובים של צד"ל ואת הבריחה והפחד של חיילי צד"ל יכול לראות שאני צודק

יאאלה בוא נשים תקליט טוב ונרגע
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
ronsh
quote:
Originally posted by Star
טוב קשה להשאר אדיש לפוסט כזה
אני אומר כזה דבר דיי אין הצדקה לזה שגדוד שלם ישמור על משפחה אחת
אם המשפחה לא אחראית מספיק ורוצה לגדל תינוקות באיזור מלחמה ולא אכפת לה בכלל
אז אני אומר שישארו שם
למה אחי צריך ללכת למג"ב לקרוע תתחת בשטחים להכנס לבתים ולעצור מבוקשים ולסכן את החיים שלו כדי שמשפחה אחת תהיה שמחה?
ולמה אמא שלי צריכה לראות תמונה של אחי בעיתון כשהוא רב מכות עם מתנחלים למה?וכמוהה יש עוד מלא אמהות שזה אוכל אותם
אבל מילא אם זה היה נגמר בזה והחיילים היו מקבלים מהמתנחלים יחס צודק אז איפשהו אפשר להצדיק את זה
אבל מה החולרות האלו עושים ?הם מתנקלים לחיילים מקללים אותם זורקים עליהם ביצים ואומרים שעליהם רק אלוהים שומר
אז אני אומר שצריך להוציא את החיילים משם ומהר ונראה אותם אחר כך נשארים עם הערבים יש לי הרגשה שהם לא יוכלו להסתדר אפילו יום אחד בלי צה"ל אבל העיקר שהם משחקים אותה גיבורים גדולים על החיילים ואומרים שהם לא צריכים אותם
הרי מהפחד שלהם להשאר לבד עם הערבים הם יברחו 5 דקות אחרי שצה"ל ישאיר אותם שם כמו כלבים .
תאמינו לי אני לא שמאלני אני ימיני בדעות שלי אבל בואו נהיה מציאותיים אין הצדקה שנשב שם
שימו לב מה קורה
רוב הכספים מיליארדים מופנים לכיוון השטחים ולהתנחלויות ...למה?
במקום שאת הכסף הזה יפנו לזקנים.לחיילים משוחררים.לנכים.למסכנים.למשפחות עניות.לעסקים שעל סף פשיטת רגל.
לא חסר למי לתת את המיליונים האלו
כל עוד אנחנו יושבים שם המדינה מתייבשת טוטלית מבחינה כספית
עסקים נסגרים משפחות נהיות עניות מי שעני נהיה יותר עני
משפחות נהרסות
קיצור אני אומר מדינה של שקל תישעים פלוס עודף!!!
וזה עצוב שזה נהיה ככה !!!
שרואים בחדשות אמא מחזיקה תינוק שאין לו חצי שנה ונלחמת עם חייל מה אפשר להגיד מה?
לדעתי צריך לעצור את האמא הזאת ולשלוח אותה לקיבינימאט לקחת לה את הילד ולתת לאימוץ
כי זאת לא אמא ראויה ומתאימה לגדל ילדים
מה היא שונה מאיש חמא"ס שמתחבה אחרי תינוק או ילד בן 8
הורים ששמים את הילדים שלהם בסכנת חיים מתמדת כל יום לא ראוים להיות הורים

אז נכון יש את ההיבט ההיסטורי שאבות אבותינו חיו שם ויש שם פינה שמשה רבינו השתין שם וצריך לבנות עיר שלמה סביב זה
אבל קיבינימאט זה היה לפני 1000 שנה
ועכשיו לא ניתן לחיות שם כאשר המדינה מתייבשת מבפנים
תאמינו או לא הערבים לא רוצים שנצא מעזה
והם לא רוצים מדינה עצמאית
הם רוצים ליפול נטל עלינו
שאנחנו ניתן להם כספים ואנחנו נטפל בהם והם יזרקו עלינו זין
אם הם היו רוצים מדינה הם היו לוקחים את ההצעה של אהוד ברק
הפופאי הזה נתן להם הכול והם לא הסכימו
אז מדינה הם לא רוצים

לסיום צריך לצאת משם ומי שלא רוצה לצאת ולקבל תנאים מהממשלה שישאר שם
אחרי יום יקרו שני דברים
1:או שהערבים יואכלו אותו
2:הוא יברח חמש דקות אחרי שצה"ל יצא משם
מי שזוכר את היציאה מלבנון וזוכר את התמונות של חיזבאלה מתקדם לעבר הישובים של צד"ל ואת הבריחה והפחד של חיילי צד"ל יכול לראות שאני צודק

יאאלה בוא נשים תקליט טוב ונרגע
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:


אחי אתה אומר דברים נכונים...זה מעצבן ואפילו מכעיס שהמדינה שלנו לא חושבת קצת קדימה...אבל לגבי הקטע שאתה חושב שהערבים לא רוצים מדינה ..על זה אני קצת חולק...הם רוצים מדינה עצמאית רק לא משנה כמה שטחים תתן להם זה אף פעם לא יספיק להם...הם רוצים אותנו בים שוחים!...
אבל כשנתנתק מהם...הכל יהיה סיפור אחר...על כל מכה קטנה שהם יתנו לנו..
נוכל להחזיר להם יותר בקלות כי הם לא יהיו יותר עם כבוש
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by ronsh על כל מכה קטנה שהם יתנו לנו..
נוכל להחזיר להם יותר בקלות כי הם לא יהיו יותר עם כבוש



אני ל מבין תמשפט שלך אחי
מאוד לא נכון

הם מבחינתם עם כבוש כל עוד אנחנו יושבים על השטחים שעד לפני 60 שנה היו שייכים לבני עמם

ולגבי נוכל להחזיר להם יותר בקלות אין שום סיבה שהדבר הזה יהיה נכון

משכן בשקט בשקט בשנה האחרונה כמעט לא משנה מה קורה בשטחים התקשורת העולמית לא כל כך מבקרת כמו בתחילת האינתיפאדה את ישראל

מה הסיבה לדעתי? עראפת! גאון תקשורת האנדרדוג המושלם לפני חודש איבדנו את היריב המתוחכם ביותר שכנראה היה לעם ישראל
נתקלנו ביריב מתוחכם ולמזלנו כעת יש מנהיג בראש הפלשתינים שהערמומיות שלו לא מגיע לקרסולי ערמומיותו ונחשותו של עראפת
אבל..עדיין לא בן אדם טיפש
SMoKeR
אני לא עוקב מספיק אחרי אקטואליה וחדשות כדי להיכנס פה לדיון הזה אבל השאלה המעניינת היא האם זה יעזור במידה ובסוף תמומש תכנית ההתנתקות?
האם הם יפסיקו עם הפיגועים ונשיג שקט סוף סוף?
כיום אם אני לא טועה האוכלוסיה הערבית בישראל מונה כמליון ומאתיים אלף איש...
וקצב ההתרבות של הערבים הוא מהיר מאוד וההערכה היא שבעוד מספר שנים הם יגיעו אפילו ל-2 מיליון וככל שהם גודלים גם השאיפות שלהם גודלות (יותר שטחים כספים וכ'ו)
אני לא כל כך בטוח שנשיג שקט אם התכנית הזאת בסוף תצא לפועל...וגם אם כן, כמה זמן ישרוד השקט הזה בין הצדדים? ניתן להם אצבע הם ירצו את כל היד!
אני לא נוקט פה עמדה אם אני תומך/לא תומך בהתנתקות כי אני לא יודע לאן זה יוביל אותנו אחר כך
ronsh
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני ל מבין תמשפט שלך אחי
מאוד לא נכון

הם מבחינתם עם כבוש כל עוד אנחנו יושבים על השטחים שעד לפני 60 שנה היו שייכים לבני עמם

ולגבי נוכל להחזיר להם יותר בקלות אין שום סיבה שהדבר הזה יהיה נכון

משכן בשקט בשקט בשנה האחרונה כמעט לא משנה מה קורה בשטחים התקשורת העולמית לא כל כך מבקרת כמו בתחילת האינתיפאדה את ישראל

מה הסיבה לדעתי? עראפת! גאון תקשורת האנדרדוג המושלם לפני חודש איבדנו את היריב המתוחכם ביותר שכנראה היה לעם ישראל
נתקלנו ביריב מתוחכם ולמזלנו כעת יש מנהיג בראש הפלשתינים שהערמומיות שלו לא מגיע לקרסולי ערמומיותו ונחשותו של עראפת
אבל..עדיין לא בן אדם טיפש


תקשיב ..אני התכוונתי לזה שברגע שאנחנו נתנתק מהם אנחנו לא חייבים להם כלום..לא חשמל לא מים ולא תקציבים...הם מדינה בפני עצמם
אז ברגע שהם יעשו איזה שהיא פעולה נגדנו נוכל להיכנס בהם יותר בקלות..
אנחנו לא מחויבים להם יותר...

Sniper
לדעתי נכתבו פה דברים מוצדקים
אני לא רואה שום צד הגיוני שגדוד יעשו שמירות על הנתחלות
המתנחלים יכולים להתבייש בעצמם, אני בעד יהדות וכו' אבל אם הצדיקים (כן בטח) בהתנחליות משתמשים בסימני שואה, וקוראים לחיילים ששומרים עליהם נצים הם יכולים להתבייש בעצמם כ"כ! באף ארץ אחרת בעולם לא היו מציעים פיצוי כספי ומאחזים לא חוקיים שרוצים לפנות.. שיגידו תודה ושיסתמו תפה המדינה משקיעה כ"כ המון כסף עליהם ועל התוכנית הזאת, שלדעתי היא התוכנית הכי נכונה לעשות.. שלום בזמן הקרוב לא יהיה, כל עוד הם יהיו תלויים בעצמם יצטרכו לעשות הכל בעצמם זה מוריד תקציב ענק מהמדינה, ברגע שההתנחלויות יפונו ולא יהיו בסכנה רבה כמו היום אז זה פחות תקציב לזרוק על אנשים כמוהים, אם הם מתנהגים בגסות רוח כזאת אפילו שקל לא הייתי נותן לקיום שלהם, זה פשוט בושה שאזרחים במדינת ישראל מתנהגים ככה, אם הייתי מארץ אחרת והייתי רואה את היחס של המתנחלים ואת התעמולה שהם עושים הייתי מבין לבד שזה פוגע בארץ בממשלה, ובעוד המון דברים שמשתקפים ממש לא טוב אצל מדינות אחרות

בקיצור, חוק פינוי פיצוי - דבר חכם לעשות לדעתי זה התוכנית הכי חכמה שיצאה עד כמה בשביל למנוע את הטרור, ואת בעיות התקציב על המתנחלים

לדעתי אריאל שרון שיחק אותה, ברור שיש פאשלות שהוא עשה אבל בכל זאת אף אחד לדעתי לא היה יכול לעמוד תחת הלחץ המדיני והאיום וכמובן במצב לוחמה שוטפת בשטחים. בלי עין הרע, הפיגועים והפח"ע בארץ ירד, כל יום מסכלים המון ניסיונת לפח"ע
Flotser
quote:
Originally posted by Sniper
, באף ארץ אחרת בעולם לא היו מציעים פיצוי כספי ומאחזים לא חוקיים שרוצים לפנות..


לא נראה לי שמי שמפנים אותו ממאחז לא חוקי מקבל אגורה.


אבל
התחלויות זה דבר חוקי בישראל. וחייבים לפצות אותם, ואולי יותר ממה שמציעים עכשיו.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement