return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
יוהן חילין בשידור מיוחד מ 99esc - עכשיו !!
View this Thread in Original format
black mammmba
http://www.99esc.co.il/99Esc/live.asp

יאללה אנשים לעבוד על הטראק ליסט :p
YuVaL
אוף כוסעמק
גם חולה וגם לא מספיק גדול ללכת לטי אל וי
כל הזיין
:(:(:(

נ.ב -
השעה
12:21AM

Track: Young Parsians - Jump The Next Train (Kyau And Albert Remix)

אוי איזה נוסטלגיה מפוש
:(:(:(:(:(
YuVaL
טוב עכשיו
12:30

הוא מנגן איזה קטע שנשמע ממש סגנון
Svenson & Gielen
נראה לי שזאת הפקה חדשה
=)
ReAz
הלוואי וזה היה לנוער... יום יבוא ואני אהיה במסיבות האלה

ד"א מה הדירוג העולמי שלו?
YuVaL
quote:
Originally posted by ReAz
הלוואי וזה היה לנוער... יום יבוא ואני אהיה במסיבות האלה

ד"א מה הדירוג העולמי שלו?


מזה משנה מה הדירוג שלו אחי
טיסטו מדורג מקום ראשון זה אומר שהוא הכי טוב בעולם?
לא.. =)

הוא פשוט דיי ג'יי תותח אין מה להגיד.. חילן יודע להלהיב קהל
ReAz
מסכים איתך אבל רק רציתי לדעת... אני אישית לא מתלהב כל כך מטיאסטו
Shahar
לא שמעתי תסט אבל שמעתי תדבר האמיתיייייי!!1
הוא מקום 28
נקסט כתבו באתר שהוא 24
יגאל דאג להזכיר לו שהוא 28
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
לא שמעתי תסט אבל שמעתי תדבר האמיתיייייי!!1
הוא מקום 28
נקסט כתבו באתר שהוא 24
יגאל דאג להזכיר לו שהוא 28
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח



חחחח...
אני לא מאמין שהוא נפגע מזה אחי
זאת היתה יותר עקיצה לכיוון של אנשי נקסט
אבל עקיצה עם הומור


אניווי
המיני ויכוח שנפתח פה
חילן כמו שאני יגיד עוד הרבה מתעלה הרבה הרבה מעל טיאסטו מבחינה טכנית
אם אתם נורא רוצים לרדת לסוף דעתי אז לדעתי יוהן חילן מבחינת טכניקה מתעלה לפחות ב2 רמות גם מעל ארמין...אין אפס בנושא הזה
פשוט חוויה לראות אותו לייב
הוא פרפורמר נדיר בעולם המוזיקה האלקטרונית שלא מפסיק לחיות את הרגע ולחיות את הקהל ואת המוזיקה שהוא מנגן הוא תמיד מחפש להלהיב את הקהל יש לו שפת גוף שיוצרת קשר מדהים עם הקהל ותשמעו...את זה אין גם לטיאסטו עם כל הכבוד לעממיות שלו
ובואו לא נשכח שעבורי חילן הוא גם מקור השראה לתחילת המשך ואולי כל הדרך שתהיה לי כדי גיי
ולשחר
בחרת לך אחלה של ערב להגיע בו בפעם הראשונה לנקסט
הרווח כולו שלך
חוץ מזה שכל משבא יכל להנות ממני כשיכור מוחלט מבלי שטיפת אלכוהול אחת נכנסה לתוך גופי (גיל..בריזר לא נחשב) כן... חברים מה לעשות מוזיקה טובה מכניסה אותכם לדרייב
כמות יתר של דרייב שכזה הופכת אותכם לשיכור ממוזיקה
ומשלא מאמין שישאל את אלי וגיל שסבלו אותי כשהסיעו אותי לתחנה המרכזית

ננקקקסססססטטטטטטטטט ההפפפפקקקוווותתתתת

יייוווווווהההההההןןןןןןןןן
חחחחיייילללללןןןןן
!!!!!!!!!!!!
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ולשחר
בחרת לך אחלה של ערב להגיע בו בפעם הראשונה לנקסט
הרווח כולו שלך
חוץ מזה שכל משבא יכל להנות ממני כשיכור מוחלט מבלי שטיפת אלכוהול אחת נכנסה לתוך גופי (גיל..בריזר לא נחשב) כן... חברים מה לעשות מוזיקה טובה מכניסה אותכם לדרייב
כמות יתר של דרייב שכזה הופכת אותכם לשיכור ממוזיקה
ומשלא מאמין שישאל את אלי וגיל שסבלו אותי כשהסיעו אותי לתחנה המרכזית


כן אחי היה סוףףףףף הדרך תלא מתאר לך!!!
תכלס שב 12-1 עוד התלבטתי אם לבוא כי החברים התלבטו...אבל דברתי עם אדיר הוא שיכנע אותי לבוא ותכלס מודה לו על זה ועל כל דקה שהייתי במסיבה!!!

וכן ראסמי שיכור בלי אלכוהול וזה עוד בלי לראות מה עשית להם בדרך לתחנה מרכזית חחחחח ראית בדרך לחניה אמרתי לך אתה שיכור:D
"בא לי לקפוץ למים! צח תקפוץ אני אחריך"
או שזה היה צח שאמר לך לקפוץ והוא אחריך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
SMoKeR
quote:
Originally posted by Shahar
כן אחי היה סוףףףףף הדרך תלא מתאר לך!!!
תכלס שב 12-1 עוד התלבטתי אם לבוא כי החברים התלבטו...אבל דברתי עם אדיר הוא שיכנע אותי לבוא ותכלס מודה לו על זה ועל כל דקה שהייתי במסיבה!!!

וכן ראסמי שיכור בלי אלכוהול וזה עוד בלי לראות מה עשית להם בדרך לתחנה מרכזית חחחחח ראית בדרך לחניה אמרתי לך אתה שיכור:D
"בא לי לקפוץ למים! צח תקפוץ אני אחריך"
או שזה היה צח שאמר לך לקפוץ והוא אחריך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

רגע שחר איך נכנסת??? אתה לא קצת מוגבל בגיל בשביל המסיבה הזאת?
בטח בחאווה

ReAz
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חחחח...
אני לא מאמין שהוא נפגע מזה אחי
זאת היתה יותר עקיצה לכיוון של אנשי נקסט
אבל עקיצה עם הומור


אניווי
המיני ויכוח שנפתח פה
חילן כמו שאני יגיד עוד הרבה מתעלה הרבה הרבה מעל טיאסטו מבחינה טכנית
אם אתם נורא רוצים לרדת לסוף דעתי אז לדעתי יוהן חילן מבחינת טכניקה מתעלה לפחות ב2 רמות גם מעל ארמין...אין אפס בנושא הזה
פשוט חוויה לראות אותו לייב
הוא פרפורמר נדיר בעולם המוזיקה האלקטרונית שלא מפסיק לחיות את הרגע ולחיות את הקהל ואת המוזיקה שהוא מנגן הוא תמיד מחפש להלהיב את הקהל יש לו שפת גוף שיוצרת קשר מדהים עם הקהל ותשמעו...את זה אין גם לטיאסטו עם כל הכבוד לעממיות שלו
ובואו לא נשכח שעבורי חילן הוא גם מקור השראה לתחילת המשך ואולי כל הדרך שתהיה לי כדי גיי
ולשחר
בחרת לך אחלה של ערב להגיע בו בפעם הראשונה לנקסט
הרווח כולו שלך
חוץ מזה שכל משבא יכל להנות ממני כשיכור מוחלט מבלי שטיפת אלכוהול אחת נכנסה לתוך גופי (גיל..בריזר לא נחשב) כן... חברים מה לעשות מוזיקה טובה מכניסה אותכם לדרייב
כמות יתר של דרייב שכזה הופכת אותכם לשיכור ממוזיקה
ומשלא מאמין שישאל את אלי וגיל שסבלו אותי כשהסיעו אותי לתחנה המרכזית

ננקקקסססססטטטטטטטטט ההפפפפקקקוווותתתתת

יייוווווווהההההההןןןןןןןןן
חחחחיייילללללןןןןן
!!!!!!!!!!!!


יש לך חמרמורת?
=]
:crazy: :D
Shahar
quote:
Originally posted by SMoKeR
רגע שחר איך נכנסת??? אתה לא קצת מוגבל בגיל בשביל המסיבה הזאת?
בטח בחאווה


אדיר דאג לי :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement