return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Dr. Kucho - 13/1/05 - Where?
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
בזמן שרקדתי כאילו אין מחר במסיבה של חילן ראיתי פתאום פלייר של מסיבה שראיתי 13.1.05
ו-דוקטור קוצו שהרבה אוהבי האוס כאן ובכלל ישמחו מאוד לשמוע על בואו

אני מניח שהתאריך הזה שיוצא יום חמישי סביר להניח שהארוע יהיה בווקס
אבל... בכל מקרה
מישהו שמע על זה..?

ירון?

אני אינפורמיישן?
ReAz
איך היה בטי אל וי?!?!
תפרט קצת אח שלי, אני ואני מאמין שעוד שלא היו שם רוצים שתוציא לנו קצת תעיניים
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by ReAz
איך היה בטי אל וי?!?!
תפרט קצת אח שלי, אני ואני מאמין שעוד שלא היו שם רוצים שתוציא לנו קצת תעיניים


יש פירוט מעמיק וממצה בטרד על המסיבה יוהן חילן שכבר צבר 10 עמודים
:)

תקרא ותדמיין...
taltul
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
בזמן שרקדתי כאילו אין מחר במסיבה של חילן ראיתי פתאום פלייר של מסיבה שראיתי 13.1.05
ו-דוקטור קוצו שהרבה אוהבי האוס כאן ובכלל ישמחו מאוד לשמוע על בואו

אני מניח שהתאריך הזה שיוצא יום חמישי סביר להניח שהארוע יהיה בווקס
אבל... בכל מקרה
מישהו שמע על זה..?

ירון?

אני אינפורמיישן?

זה לא ווקס בטוח... יש שם משו אחר לא פחות נחמד :)

טוב יאללה חבר'ה מי שיש לו קצת מידע שיתן.... למה אני חייב לקבל טיפול שלו! :)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by taltul
זה לא ווקס בטוח... יש שם משו אחר לא פחות נחמד :)

טוב יאללה חבר'ה מי שיש לו קצת מידע שיתן.... למה אני חייב לקבל טיפול שלו! :)


מה יש בווקס?
Rising
תאלכס חבר שלי אמר לי שקוצ'ו מגיע בשבועיים הקרובים ל-
SO
בתל אביב..

ולא ידענו תאריך..
אז יש מצב

13 . 01 . 05 - DR KUCHO LIVE @ SO - TEL AVIV!

:)
taltul
quote:
Originally posted by Rising
תאלכס חבר שלי אמר לי שקוצ'ו מגיע בשבועיים הקרובים ל-
SO
בתל אביב..

ולא ידענו תאריך..
אז יש מצב

13 . 01 . 05 - DR KUCHO LIVE @ SO - TEL AVIV!

:)

ידעעעתי.... כי הליין של ימי חמישי בסו הוא היחיד שיכול להביא די ג'י בסדר גודל כזה (יחד עם ווקס)... אני לא מדבר על ליין של טיאלוי כי הוא מת ד''א מי שמתעניין אני אסביר בפרטי למה...

בכל מקרה אילן הנה פלייר של המסיבה בווקס....


אני שם בנוהל :)

ד''א עידן פרידמן זה די ג'י שזכה במקום השני בתחרות הדי ג'ים של הייניקן שנה שעברה - דיברתי איתו, בן אדם מכין הרבה הפתעות (אחרי חיפוש וקניה של עשרות תקליטים עם מוזיקה ממש טובה בימים האחרונים - חוץ מזה כבר שמעתי אותו מנגן לייב ככה שסמכו עליי הולך להיות חם!!!)...
cluBBer
הוא מגיע ל
SPECIAL

והוא תותח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Shahar
ואי נשמעת מסיבה טובה בווקס!
חבל שדיפדיש לא באים לארץ!
m0sh
מהר מהר
איפה קוצ'ו היום?!
איזה גילאים?!?!

הסיכוי שאני יכנס שואף ל?

Rising
בספיישל

רווווווווץ!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement