|
fan va dåligt det skrivs
|
View this Thread in Original format
| reveal |
inte ett inlägg på en hel dags, mkt dåligt
jag kan då tillägga till debatten att tjejer är det mest förrädiska som finns |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
inte ett inlägg på en hel dags, mkt dåligt |
Det är väl skönt att folk inte skriver bara för skrivandets skull, menar då hade det bara varit en massa ihåliga trådar.
| quote: | | jag kan då tillägga till debatten att tjejer är det mest förrädiska som finns |
Hmm... detta är något som varit allmän kännedom sen Adam och Evas tid. Oavsett hur mycket man älskar tjejer får man aldrig känna sig trygg, för då kan man lita på att det går åt helvete på ett eller annat vis. Men vi grabbar är inte mycket bättre, vi har våra buggar som vi inte är vidare stolta över.
(Fördomsfull??? jag??? Nädå!) |
|
|
| x-dream |
Det kan jag hålla med om att tjejer är ganska märkliga ibland....Även killar så att säga....Nu i helgen skulle jag ha åkt till köpenhamn å festat med en polare...
Allt var klart så ringde han i fredags...Ska bara fixa lite grejer i Gbg ringer senare ikväll och tjatar om morgondagen.....
Telefonen ringde aldrig...Han ringer kl 1800 på lördagen å säger öhh fan jag är i Lund.... |
|
|
| reveal |
| lund är ju iofs en bra stad :) |
|
|
| Gaby |
oj oj oj...låter som om Reveal har haft en lite tråkig helg !?
Tjejer är jävligt skumma, men ni killar är inte så OK alla gånger!! Tänk bara på när ni säger "jag ringer dig senare" ??:conf: vad menar ni egentligen???:conf: :conf: |
|
|
| Dj Memento |
| det där gör ju tjejer också stup i kvarten! Eller är det jag som drar till mig en viss sort...? |
|
|
| Aendy |
| Jag har inte ens råkat ut för en tjej som antytt att hon skulle ringa mig. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag har inte ens råkat ut för en tjej som antytt att hon skulle ringa mig. |
nä... det är nog inte speciellt vanligt känns det som |
|
|
|
|