return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
קטע ברייק ביט חדש, מה אתה חושבים?
View this Thread in Original format
EternalMusic
אהלן חברס,
אתמול היה לי קצת זמן פנוי וישבתי כמה שעות טובות, והיה לי חשק עז לכתוב משהו סינמטי, רגוע :)
אשמח אם תוכלו להגיב,
טאנקס מראש.
Antonio Gomez - Everytime I See You
EternalMusic
מישהו?:(
KrazyDJs
לא הטעם שלי..אבל נחמד..
אהבתי בעיקר את האינטרו, שגרם לי לצפות לאיזה מלודיה אינדיאנית כזאת..
וקצת התאכזבתי...יכול להיות שזה בגלל שפשוט אני לא מתחבר לסיגנון..
בכל מקרה משום מה זה קטע רגוע ונחמד....מצטער שאני לא יכול לעזור בקטע הטכני פשוט אני לא מבין בזה יותר מידי...

בהצלחה...
Flotser
כן זה קטע רגוע ויפה
אבל אולי חסרים פה עוד דברים...

אגב זה גם ממש ממש לא
ברייק ביט
זה אולי
downtempo

מצטער אין לי יותר מה להוסיף
:p
Sniper
quote:
Originally posted by Flotser
כן זה קטע רגוע ויפה
אבל אולי חסרים פה עוד דברים...

אגב זה גם ממש ממש לא
ברייק ביט
זה אולי
downtempo

מצטער אין לי יותר מה להוסיף
:p


אני אישית ממש ממש אהבתי!:]
אני אוהב את ההפקות שלך אנטוניו
princess cc
quote:
Originally posted by Sniper
אני אישית ממש ממש אהבתי!:]
אני אוהב את ההפקות שלך אנטוניו


so do i!

אהבתי מאוד!
אני חושבת שהקטע הזה מדהים ובכלל יצא לי לשמוע
גם דברים אחרים שעשית...
אין ספק שאתה מוכשר לאללה!:)

edit*
הייתי חייבת להגיב שוב כי הקטע מתנגן עוד מהפעם הקודמת...
(כשאני מתלהבת ממשהו שומעת כמה פעמים ברצף כדי להפנים)
והוא פשוט מדהיםםםםםםםםםםםם!
מרגש לאללה!
EternalMusic
תודה :)
שמח שחלקכם אהבו את הקטע![

אנטוניו.
dan_yarok!!
אהבתי
אני אוהב קטעים כאלה (-:
מרגיע וכיף לשמוע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement