return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
בעיה עם הצורב
View this Thread in Original format
Rising
היה לי צורב של
yamaha..
קיצר עבר זמנו... הבאתי חדש במקומו
הקטע שבמחשב עדיין מותקנים הדרייברים של הצורב ימאהה הישן..

ונגיד בתוכנות צריבה זה מראה לי תמהירות של הצורב הישן... חוץ מזה שזה עושה לי בעיות עם צריבת מוזיקה..

אז השאלה שלי היא... איך אני מעדכן את הדרייבר של הצורב החדש?
זה הצורב החדש:
CD-ROM/DVD : ATAPI CD-R/RW 32X10

מישהו יכול לעזור לי?
Shahar
נסה למחוק ישר מהרג'יסטרי
cluBBer
לפי דעתי ככה

לחיצה ימנית על
MY COMPUTER

PROperties

HARDWARE -> DEVICE MANAGER

שם תמצא את צורב החדש שלך ותעשה
DRIVER UPDATE
yaman
ואאל אורן חשבתי בהתחלה אמרת שיש לך צורב של yaman
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement