|
Could everyone please talk English in here?!!?
|
View this Thread in Original format
| cave |
I often travel to Amsterdam, so I like to read about events there...but no way do I understand your language....so could you please keep the conversations in English?
Thank you.. |
|
|
| Teal'k |
| Lol, i guess you know why nobody is responding to THAT one ;) |
|
|
| -DoomBringer- |
| Hehe , Yeah... we dutch guys and gals are "mean" :p |
|
|
| cyberia |
Als nen Belg I AGREE!!! :D *lol* :D
(made the effort to put my last part of the message in English;) ) |
|
|
| djiwan |
This is a dutch forum so......
PRATEN WE LEKKER NEDERLANDS!!!!!!!!
HAVE FUN
|
|
|
| Miss Proximus |
haha lui..ik verveel me dood (ben ik de enige die consequent GEEN huiswerk maakt lolz)..dus ik dacht...hey laat ik s even op de laatste (ok één-na-laatste) pagina kijken om te zien waar het toen over ging...
en haha zie ik dit staan..wat een lol..stel je voor dat we hier ook allemaal engels gingen praten..loool...ja daag! wat een voorstel!
...nou jah..whu-evah...nevermind....:D :D |
|
|
| tango |
miss'ke Toch ;)
Ik heb een grote troost voor je, ik heb mn leerstof ook maar is effe (een uur of 5 al) aan de kant gelegd. Maar moet je daarom dit soort threads weer uit de sloot trekken? :D
i agree, lets all talk english in here :o
grtz,
TNG |
|
|
| InVi |
| sorry.... it ain't a dutch forum for nothing |
|
|
| -=WVG=- |
| Ok, bedankt Miss... |
|
|
| Miss Proximus |
| jeezus newbie...je snapt de grap toch wel? :p |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
jeezus newbie...je snapt de grap toch wel? :p |
seems he didnt get it :p |
|
|
| Blik |
We will only talk English if someone who doesn't speaks dutch asks us something in this forum, otherwise........
BLIJVEN WE LEKKER NEDERLANDS PRATEN!!!!!!! |
|
|
|
|