return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
vecka 44..
View this Thread in Original format
fruktsoppa
För vissa är det ju höstlov nu, för andra bara en vanlig vecka.
Men tänkte bara höra om det är någon som ska hitta på nåt denna vecka?

själv ska jag till Teneriffa 1 vecka o njuta av den 30* gradiga värmen och av alkohol och av den underbara ön.. :cool: :cool: :cool:
reveal
lov hade inte varit dumt alls.... tyvärr börjar en ny läsperiod nu, med massa hemskheter
Gaby
jag saknar loven man hade när man pluggade...det är nog det enda jag saknar från den tiden ;)
fruktsoppa
hejsan, sitter har nu pa Teneriffa.. det e soft.. men men, det ar bara 6 dagar kvar.. e det nan bra trance artist man kan fa tag pa har i spanien? tankte om man skulle kopa hem till en viss mindshooter? eller nat.
mindshooter
Cool du e henke....så du ska skippa skolan nu?
Sitter där nu.....internet funkar inte hemma såklart....Telia säger "hmmm".........måste ha windows XP installations CDn påstår dom....får vänta tills du anländer......
Tror itne att dne foinns några producenter från teneriffa :cool:

happy drinki´n
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement