return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
Some tunes are just that much more special (pg. 3)
View this Thread in Original format
Wes
De 2 platen waar ik echt bij kan wegdromen zijn Tillmann Uhrmacher - Free en dan nog Absolute - New Horizon, superplaatjes! :D
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Eagle`
Jose Amnesia - The Eternal (Sunrise Mix)

oogjes toe en glimlache, kippevel,ma ik begin telkes bijna te blijten van da lieke

ik heb al zitten blijten met dat nummertje *bloos*

Maar het is een schoon en meeslepend dusja...:)
Buoyant
Tillmann Uhrmacher - On the run ( Ocean to shore) ( zo zalig dat ik deze tekst in ene keer tijdens een examen in mijn hoofd kreeg, kwerd meteen goed gezind maar ik weet niet of ik toen geslaagd was :) )

Super 8 - Alba ( Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmh, gewoon heel erg lekker, geen speciale herinnering)

Nalin & Kane - Open your eyes ( dank zij Tostie op 15 years Illusion, denk iedere keer terug aan dat moment, Benny weet da nog ;) )

Masters & Nickson - Out There (5th dimension)(vocal mix) , heel veel kippenvelmomenten bij gehad

Nu-Nrg - Connective ( Innercity 2003, Johan Gielen maakte mij GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK, mooie herinnering)

DE PLAAT DER PLATEN VOOR MIJ : Underworld - Born Slippy.Nuxx Live heb zoooooooooooooooveeeeeeeeeeeeeel goede herinneringen aan, krijg ik ALTIJD kippenvel van en een lach op mijn gezicht als ik die op een fuif hoor.

dat zijn ze voorlopig ...

VETTE EDIT: Pulser - My Religion ( heeft mij wel eens op mijn knieën gezet met tranen in mijn ogen)

Questia - Crystal Clouds ( zie My Religion)
CygnusX
quote:
Originally posted by Buoyant
Nalin & Kane - Open your eyes ( dank zij Tostie op 15 years Illusion, denk iedere keer terug aan dat moment, Benny weet da nog ;) )

Dat smsje staat nog altijd in m'n gsm :D
quote:
Tijs draait nu nalin en kane hij is er nog een uur!
Buoyant
^dat bedoel ik dus, mooi mooi mooi , prijslows
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lizzy!!!!!!!!!!!!!! Geen frituurpop!!!! :eek: :(

:( sorry hoor
t Is gewoon iets tekstueel, niet muzikaal

Ik kan er zo nog wel een paar noemen, maar dan denk ik dat ze mij van dit forum gaan bannen ofzo :toothless

/Me biedt haar excuses aan ;-)
Pumaz
quote:
Originally posted by Aurélie
had ik niet verwacht dat die al paar keer vermeld is

Die plaat heeft gewoon massa's soul :cool:
Tiger777
quote:
Originally posted by djcresto
altitude - altitude (shokk remix)

Hoe kon ik die vergeten :rolleyes: :whip:
Een van mijn all time favo's
Gladius
hydra - affinity tijdens armin @aib 2001
the quest - c sharp tijdens armin & mike @aib 2004

mja eigenlijk zijn da gewoon maffe momenten en is da gewoon omdat die plaat zo goed is. Een speciale betekenis of gevoel bij liekes..hmm daar moetek is over nadenken.
stay tuned..
Gladius
quote:
Originally posted by Buoyant
Tillmann Uhrmacher - On the run ( Ocean to shore) ( zo zalig dat ik deze tekst in ene keer tijdens een examen in mijn hoofd kreeg, kwerd meteen goed gezind maar ik weet niet of ik toen geslaagd was :) )

GVD jah, die melodie is zooo zalig!!!

Dark Apostle
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Ik kan er zo nog wel een paar noemen, maar dan denk ik dat ze mij van dit forum gaan bannen ofzo :toothless

Ik en een paar anderen floreren nochtans goed hier, er zitten hier nog een handvol industrial en noise-addicts, dus je bent niet de enigste met een obscure muzieksmaak tranceaddict-gewijs ;)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ik en een paar anderen floreren nochtans goed hier, er zitten hier nog een handvol industrial en noise-addicts, dus je bent niet de enigste met een obscure muzieksmaak tranceaddict-gewijs ;)

Wat Rafic dus eigenlijk wil zeggen...Posten die tracks!! ;) :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement