return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Reptilpark # 6 - @ Serum - Lørdag 22.jan - Spilo Records Releaseparty
View this Thread in Original format
verminator
Lørdag 22. januar:
Reptilpark #6
Spilo Records Releaseparty
m/ Pratap (LIVE), Cave, Hystereo & vermi

CC: 50,- (medlem) / 80,- ID: 20 år START: 22:00
STED: Serum, Storgata 24 - Oslo
STIL: Tribal/Techno





SPILO
I januar launcher Cave sitt nye platelabel,
Spilo Records. I den anledning har Reptilpark hentet inn en av
sveriges nye store technohelter, Pratap. Denne mannen har jobbet
med musikk i flere år allerede men har først de siste 2 årene slått
igjenom med en bråte solide technoutgivelser. I 2003 kom han
sammen med makker Lumor ut med sin største utgivelse hittil på
svenske Sway Records. Denne EPen gjorde det stort over hele verden
og ble spilt regelmessig og chartet av store navn som Carl Cox,
Jeff Mills, Adam Beyer, Mauro Picotto, Chris Liebing + fler.
Etter denne suksessen fulgte mange flere utgivelser på bla. labelet
Mankind og JBltd der han samarbeidet med labeleier Johan Bacto
på flere låter. Pratap har også gjort remix på første Spilo records' første
release. Vi har derfor den store glede av å presenterer en eksklusiv liveact
av denne mannen, i tillegg til våre vanlige residente DJs Cave, Hystereo og
vermi.


Cave:
har klart å gjøre gjennombrudd i Europa ned "Street Carnevale"
på Ben Sims sitt label "Ingoma" over hele Europa og deler av
Sør-Amerika. Det siste året har cave vært mye opptatt med
produsering, med en rekke nye releaser på bla. primevil, ingoma,
wet musik, id&t og mange fler. Han har også gjort remixer for
bla. Ben Sims, Ignition Technician, Hertz etc.,samt reist rundt
i verden og spilt i land som Japan, Belgia, Nederland, Brasil,
Venezuela og fler.. www.cave.no

Se også på http://www.discogs.com/artist/Cave for mer bio.

Intervju med Cave på NRK P3:
www.klubbserum.com/Cave_intervju_DJ...P3_08012004.mp3


Hystereo:
er kjent for Reverberate-partyene hvor han sørger for å booke
store technonavn fra hele verden, nå førstkommende er det
Dan Curtin på Skansen som gjelder den 6. november. Hystereo
er aktiv i PLUR og www.repeat.no hvor han også er en sterk pådriver.
Driver også til daglig platelabelet Basschamber Records.

vermi:
Et av de nyeste technotalentene i Oslo. Med lang
fartstid innen plateshopping og en glødende interesse
for techno, var det bare et tidsspørsmål før denne karen
fant veien til platespillerne også. Arbeider også tett
med norske Cave.











:D :D :D :D
moore
Hm.. Er down på å dra innom! Tho blir 20 om 3 måneder.. men kan jo prøve ;)
Sand Leaper
Back in the swing of things på Serum igjen ja. Får håpe det kommer mer svensker til Oslo i fremtiden :)
Kimito
Absolutt...Dette er fete saker :D
verminator
blir dritfett


pratap har jævlig mange fete låter som ikke er gitt ut - bare å glede seg!
verminator
mye kulere å lese om det her:


http://www.repeat.no/ftopict-19282.html
chem-x
yeh den threaden på repeat sklei ikke noe særlig ut :D
Kimito
Mammut :p

Hehe
DJ_Audun
Elefant:stongue:
verminator
gi dere a


er jo seff dumbo på deka med tigerpels!

verminator
bømp:D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement