return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
AP Productions ? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
העיקר שאותי לא הכניסו בסילבסטר!
מקום שסיסי לא עוברת בו סלקציה לא יכול
להחשב איכותי. (נקודה!!!!!!)


למה לא הכניסו אותך?
Star
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הרבה אנשים מנסים להבין למה הסצינה בארץ כל כך על הפנים
כשאני קורא את משכתבת בפוסט שלך אני מבין למה

אם זה הליין המוביל בארץ הסצינה בארץ לא על הפנים

פשוט אין דבר כזה הסצינה בארץ

אין סצינה


פחחח לייין עלק


טוב רציתי להגיד משהו קטן
יש לי קצת קצת קצת נסיון עם ליין של רוסים
ועם תקליטנים אורחים שבאים לנגן בערב של רוסים
האמת מי שהולך לערב רוסים אז יודע על מה אני ידבר
לדעתי לפי מה שראיתי הם יותר בקטע של הארד
ויצא לי לראות ולשמוע אומנים אורחים בערב של רוסים ויש בעייה אחת עם זה
עם האומן האורח לא ינגן להם משהו מוכר
הקהל פשוט או יעמוד על הרגליים או יצא החוצה ואני מדבר על יבוש רציני :whip:
הם לא ירקדו ולא יעשו כלום פשוט יעמדו.חלק ישבו על הבמה. או יצאו
יש להם שעה מסויימת זה נראה לי אחת בלילה שבשעה הזאת הם יוצאים החוצה לישתות כן כן חחחח באוטו חחחחח
ואז בשתיים וחצי ככה הם חוזרים
עד שתיים וחצי המועדון יכול להיות ריק
אחר כך בשתיים וחצי ככה הם חוזרים ושוב המוסיקה המגעילה מתחילה
אה כן וגם יש להם
MC
שזה יותר גרוע מלשמוע את המוסיקה עצמה!
קיצור תקליטנים אורחים לא מתקבלים שם כל כך טוב
וזה קהל הכי פחות מפותח מבחינה מוסיקלית
וזה ב>ד>ו>ק>
עכשיו לגבי מה שאילן אמר
צודק כל מילה
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
למה לא הכניסו אותך?


כי אנ'לא בלונדינית, עיניים כחולות
ולא קוראים לי סבטלנה...
כנראה:)
Sniper
quote:
Originally posted by princess cc
כי אנ'לא בלונדינית, עיניים כחולות
ולא קוראים לי סבטלנה...
כנראה:)


חחח:]]

לא כל הרוסיות בלונדיניות עם עיינים כחולות..

אבל לרוב הרוסיות קוראים סבטלנה
Rising
quote:
Originally posted by Sniper

אבל לרוב הרוסיות קוראים סבטלנה


חחחחחחחחח
markfeldman
quote:
טוב רציתי להגיד משהו קטן
יש לי קצת קצת קצת נסיון עם ליין של רוסים
ועם תקליטנים אורחים שבאים לנגן בערב של רוסים
האמת מי שהולך לערב רוסים אז יודע על מה אני ידבר
לדעתי לפי מה שראיתי הם יותר בקטע של הארד
ויצא לי לראות ולשמוע אומנים אורחים בערב של רוסים ויש בעייה אחת עם זה
עם האומן האורח לא ינגן להם משהו מוכר
הקהל פשוט או יעמוד על הרגליים או יצא החוצה ואני מדבר על יבוש רציני
הם לא ירקדו ולא יעשו כלום פשוט יעמדו.חלק ישבו על הבמה. או יצאו
יש להם שעה מסויימת זה נראה לי אחת בלילה שבשעה הזאת הם יוצאים החוצה לישתות כן כן חחחח באוטו חחחחח
ואז בשתיים וחצי ככה הם חוזרים
עד שתיים וחצי המועדון יכול להיות ריק
אחר כך בשתיים וחצי ככה הם חוזרים ושוב המוסיקה המגעילה מתחילה
אה כן וגם יש להם
MC
שזה יותר גרוע מלשמוע את המוסיקה עצמה!
קיצור תקליטנים אורחים לא מתקבלים שם כל כך טוב
וזה קהל הכי פחות מפותח מבחינה מוסיקלית
וזה ב>ד>ו>ק>


איזו השמצה נוראית אבי !!!

הפעם אני חייב לחלוק עימך ולומר לך שאתה טועה בענק !

יכול להיות שחלק מהדברים שתיארת הם נכונים אך אין ספק שהקהל הרוסי הוא קהל הרבה יותר טוב מהישראלי-צברי !
Star
תאמין לי אחי לפחות במקום שאני בדקתי וזה בחיפה זה ככה
לגבי שאר המקומות אין לי שצץ
Origin
quote:
Originally posted by Star
תאמין לי אחי לפחות במקום שאני בדקתי וזה בחיפה זה ככה
לגבי שאר המקומות אין לי שצץ

אחי אני מצדיק את כל מה שאמרת...ואני גם יודע מאיפה כל זה בא לך ....(זברה)
אבל...אני בעצמי לא יצא לי להיות "בליין" שמדובר בו ולפי חברים שבירו שם ...זה שונה מאוד ממה שקורה אצלינו בצפון...אז לא כדיי לקפוץ למסקנות ישר...
Shahar
סיסי למה הלכת למסיבת רוסים!?
ואיפה זה היה בדום בסילבסטר?
StruckeR
תרשו לי קצת לתקן חלק ממכם לפחות.
הקהל הרוסי דווקא לא ממש בקטע של הארד והם דווקא מתמצאים במוזיקה

יש טראקים (לרוב ניו-יורק) שמנגנים שם, ולא מנגנים כמעט באף מועדון בארץ.

כל הטראקים החדשים, האנרליזים, הכל מנגנים שם, והקהל שם שמח ואוהב תמוזיקה.

בקשר לסלקציה, אז כן, יש שם סלקציה שאין לדעתי באף מקום בארץ.

בוא נגיד ככה, מכניסים לשם בנאדם אחד מתוך 10-15 שבאים להיכנס.
אני פשוט עומד בתור ואנשים במקום להיכנס רק יוצאים מהצדדים חחחח

בעקרון מומלץ עד מאד לבוא 2-3 חבר'ה ולא יותר, ואז הסיכויים להיכנס גדולים פי כמה.

יש לליין הזה כלכך הרבה קהל, שעם כל הסלקציה המוגברת ביותר הזאת, הדום מפוצץ בד"כ עד 0 מקום.

taltul
טוב אני מקווה שטרד הזה לא יהפוך ל"מי יותר טוב?" דבר אחד אני יכול להגיד רוסים באמת יותר בקע של הארד וסגנונות יותר קשים... כלומר הם מאוד קיצוניים - או שמוזיקה רוסית מעפנה או שהארד או פסיי עם 150 בי פי אם... זה המנטליות... הבנים הם קשוחים מדי כדי לשמוע מוזיקה עדינה ומרגשת...

בכל מקרה יש לי ידידה רוסיה אחת שלא אוהבת את הליין הזה כי לא שמים כמעט שם מוזיקה רוסית...

בסהכ אני עברתי שם כמה פעמים וכל הזמן שמעתי מבחוץ או שמוזיקה שחורה או שאיזו חרטה ברטה...

ולגבי מוזיקה אלקטרונית הם באמת לא מתמצאים בה כמעט...תנסו רק להוכיח להם שזה נכון...הם בחיים לא יסכימו...

כמו שאבי כבר ציין פה - רוסים הם קהל פסימי [שזה גם נמצא אצלהם בדם] לכן גם האומנים האורחים לא מתקבלים בשמחה ורמות הזרימה עם מוזיקה לא ידועה גם לא משהו...

בקיצר מי שאמר פה שליין זה נחשב במחינתו למוביל בארץ אז שיתחיל לעבוד על עצמו אחרת אין עתיד...
למה כי יש לפחות 4 ליינים אחרים [לא רוסיים כמובן] שאני מכיר שבוודאות יזכו להרבה יותר נקודות זכות גם מבחינת מוזיקה גם מבחינת קהל וכו'... תצאו מהסרטים ותתחילו לבוא לליינים באמת איכותיים...
Huge-A
בנוסף להכל מנסיוני הרוסי זה שהם מתיםםםםם על ריקודי סלאו במסיבות.
רוסים תקנו אותי אם אני טועה ;)

כמובן שלכל אחד יש את הסטייל שלו אבל לרוסים זה משהו מיוחד ומוזר שאני כבר מבין .
בגדול אני אוהב לראות קהל רוסי כי הוא יודע להנות באמת ואל משנה מה מנגנים חדש או ישן.. רק שיהיה מוכר להם :toothless

בגדול אני לא הייתי נכנס למסיבה של רוסים כי זה לא הסגנון שלי מה שהולך שם .. אבל אני מעריך שיש לפחות משהו בשבילם שיהנו גם.

לסיום זה אולי ליין מוביל .. אבל לא בסצנה שלנו זה בטוח !!
אלה בסצנה של מסיבות רוסים . ;)

יאללה מי מכיר את השיר...
krosh kamaya , yapatibie skuchau... :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement