return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
discotheken (pg. 4)
View this Thread in Original format
SilentEagle
Klinkt wel goed, de 18e... Als ge tot in Hasselt kunt geraken met een slaapzak en eventueel een matras, kan er een man of 2-3 op m'n kot slapen. Kan ook wel chauffeurke spelen, op voorwaarde dat mn passagiers wakker zijn op de weg terug. :p
pooley
quote:
Originally posted by lost_in_trance
Dat is jammer maar vandaag gaan mensen in discotheek voor drug, niet meer voor muziek!

rofl
whatever dude
pooley
quote:
Originally posted by Kaidreas
hehehe.

Volgens mij ben ik de enige uitzondering hier.
Zonder drugs te pakken.
kan ik gemakkelijk een feestje bouwen tot 6 uur 's morgens... en hoe meer hoe liever. liefst nog 2 dagen op 1 weekend.
no problem. :cool:
en ik kan ook nog altijd niet met mijnen auto rijden, maar ik geraak wel altijd bij men vrienden die dan nog 7 dorpen verder wonen.

idem

Nu ik een rijbewijs heb en elke avond over ee nauto beschik wil ik zo veel mogelijk weggaan.
Muziek is nu iets belangrijks in men leven, na een weekje gewerkt te hebben tegen mijn zin heb ik een uitlaatklep nodig.
En die vind ik 99% van de tijd in Illusion, waarom? Ze draaien er trance, retro en wa prog af en toe, moest het wat te hard worden, ga ik gewoon naar The Level, waar ik trouwens liever zit. Groove, house is gewoon men ding nu (ook te zien aan men platenkeuze laatste tijd, heb een bestelling van 270€ klaarstaan :) )

Vroeger was het 1 en al jeugdhuis, elke weekend, om 21 uur beginnen en tegen 4-6 naar huis gaan met e stuk in u kloten. Liever niet meer, en ja ik rij meestal dus drinken doe ik niet meer veel (alleen als ik niet rij natuurlijk).

En ja het geldgedeelte, ne werkmens kan al iets meer uitgeven. Tgaat er meestal stevig tegenaan, maja, ze werken allemaal. En met een bepaalde vriend is het altijd lekker decadent doen en met geld smijten, blijven tracteren etc :)

Wat er gezegd wordt over drugs, sorry ze maar das een flauw excuus.
Tis gewoon te typisch, moet g elang doorgaan? storen mensen die gewoon drugs gebruiken u? Soms zijn er idd van die liquidwhores die gewoon volledig scheef gaan ma die zijn altijd snel buiten :)

Ik kan nog blijven doorgaan ze, krijg ni veel oproepen binnen :)
lost_in_trance
Over Illusion : Is de club dichtbij van een nmbs station?
pooley
Ik vrees het, i kga altijd met de auto van hoeilaart => lier = 20 minuutjes, vlotjes
Kaidreas
quote:
Originally posted by lost_in_trance
Over Illusion : Is de club dichtbij van een nmbs station?

neen niet echt. das een flinke wandeling ze :D

@ pooley. Word dude.
ik kan dat ook gewoon nie.. nen avond thuis zitten, dan wordt ik gewoon gek van teveel energie, enz.
na het weekend vragen ze bij mij opt werk altijd: " en waart zat ge dit weekend? weer holland? en als ik zeg nergens.. dan bekijken ze me :eyes: ---> schoooooooooock

tis gewoon zo. ik ben geboren om te feesten.
Lightworks
Voor mij is da ondertussen ook vree veranderd... Echte discotheken heb ik nooit echt vaak bezocht, wel heel vaak 'kleinere' danszaaltjes dichter bij in de buurt.

Nu kom ik er ni zoveel nimeer in die meer lokale zaaltjes door de overvloed aan r&b en aanverwanten, waarvoor eeuwige klassiekers zoals Energy 52, Three'n One, Absolom, Fiocco etc etc in de loop der tijd hebben moeten plaats ruimen. Heel triestig noem ik da :(

Kben onlangs nog in de Versuz geweest, maar echte trance heb ik daar ni gehoord (tenzij Out Of Grace - Anglia en enkele oudere bekenden). Kheb zo precies den indruk dat die zondvloed aan ASOT sounds België ni echt kunnen boeien, in vergelijking met de stevigere MIKE, Airwave en andere uplifting sounds...

quote:
Originally posted by Kaidreas
neen niet echt. das een flinke wandeling ze :D

@ pooley. Word dude.
ik kan dat ook gewoon nie.. nen avond thuis zitten, dan wordt ik gewoon gek van teveel energie, enz.
na het weekend vragen ze bij mij opt werk altijd: " en waart zat ge dit weekend? weer holland? en als ik zeg nergens.. dan bekijken ze me :eyes: ---> schoooooooooock

tis gewoon zo. ik ben geboren om te feesten.

Noeme ze da ni ADHD? :p
Kaidreas
ADHD of in een andere term... STFU :D

hehe begrijp me niet verkeerd, ik heb men slaap dan ook wel nodig ze... dan kruip ik bv 's morgens om 6 men bed ik, en wordt ik tegen 7 uur 's avonds terug wakker :D of ik blijf gewoon doormaffen, tot dat ze me oproepen voor te gaan werken... das een pijnlijk moment meestal :)
1Million$shot
5 februari is heropening van club BBC. Ik hoop alleen dat de Frank er geen boeltje van gaat maken, laat bekwame mensen in de dj-booth staan! Ik weet dat er talent aanwezig is daar. De mensen zullen dit weten te apprecieren en zullen naar de club komen. (moest ff men zegje doen :D )

Voor de rest, vroeger ging ik vaak uit, naar zillion, bbc, zelfs castel en dixies (toen was ik nog jong en onbezonnen).

Nu af en toe eens naar Industria.

En als er echt goeie quality music gespeeld gaat worden in BBC, zal ik daar ook eens binnenspringen. Hoop echt dat het daar gaat macheren, want ik vind voor de rest nergens mijn gading.
Pumaz
quote:
Originally posted by 1Million$shot
Nu af en toe eens naar Industria.

Den Hetrix is daar resident zeker he?
Wat voor muziek is het? In de Out Soon over gelezen en het ziet er niet slecht uit :)

Kaidreas
als ge af en toe naar cafe d' anvers gaat moet ge zeker een kijkje nemen in industria.
top notch die keet. :cool:
heel goede muziek, soms live-acts, best wel fun.
het enige nadeel. die portiers doen makkelijk ambetant als ze u niet kunnen hebben, kheb het al 2 keer meegemaakt, mja gemoet ze wat kunnen overtuigen en dan moogt ge binnen.
en nog een nadeel---> veel mannen, daarom niet dat het allemaal homo's zijn, maar kvind gewoon dat het hard opvalt.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by 1Million$shot
dixies (toen was ik nog jong en onbezonnen).

Don't get me started on Dixies! :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement