|
Hardstyle Your Style?
|
View this Thread in Original format
| rellivisit |
| Ok, simpel polletje, dus zeker wel mijn style!! |
|
|
| Henkie_henk |
Een goeie avond bij mij maak ik mede op uit.. of ik de volgende dag nog beetje pijn heb in me knien..
Stampen 4 life.. Springnicht tot me 30e..(daarna benk vast kapot)
/me goes naar TraCid TraXXX on tour.. yeeee |
|
|
| Boss |
STAMPEN! zekers ! :D
hoewel ik een zekere hoeveelheid trance ook wel weet te waarderen... |
|
|
| TranceFool |
| Lijkt me duidelijk, 4 stemmen, 4x 100% stampen :D:D |
|
|
| rellivisit |
| Lijkt mij ook duidelijk ja. Trouwens die set van Dj Snowman die op Tranceaddict (hier dus) te downloaden is, stampt ook wel aardig, wel een paar mindere nummers (meet her 2001,vin ik minder), maar ja. Kent iemand trouwens dat eerste nummer: what is techno of zo? bass criminal? En dat nummer na meet her 2001? Vin die set wel lekker. Downen dus. |
|
|
| tijs08 |
ha gave poll!!
kwas zelf ook altijd al erg nieuwsgierig wat alle andere TRANCEaddicts van het lekkere stampwerk zouden vinden.
Ik zelf ben eigenlijk addicted to both !!
lekker zweven op heerlijke trance zoals laatst op trance energy maar ook zeker volgende maand weer naar QLIMAX. En dan inderdaad maar hopen dat ik de volgende dag nog kan lopen.
Wat ik dus absoluut merk is dat de trance gewoon ook veel harder word. Kijk naar afgelopen trance enrgy, klubbheads draaiden 2 dj scot project remixen (paranoid en club bizarre) scott bond draaide cosmosonic (wat voor mij gewoon doorgaat als dj scott project remix)
En zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Dat wil ik trouwens wel ff kwijt, ik kwam dus aan bij thialf vorige week, hing the hele place vol met posters 'QLIMAX - THIALF 6 APRIL'
nou als dat geen teken is van het steeds populairder worden van de hardstyle. Ik vind het allemaal best!! (Qlubtempo ook steeds drukker)
Kben net begonnen met draaien en ga beide stijlen draaien. Ik vind dat er in het hardstyle genre hele vette releases (dj scot project!!!)uitkomen. Maar ook een hoop blije zooi.
En dan niet de releases van Kai Tracid te vergeten, ohh man.. wat kan die gozer beuken, echt niet normaal.
En dan hebben we natuurlijk ook een aantal nederlandse hardstyle djs die nog veel bekender gaan worden, zoals Dana Pavo Pila enz.
oja rellivisit, hier een deel van de tracklist van dj snowman,
1. Tatanka & Ado the Dream - Kriminal Flash
2. Plug 'n Play - What Is Techno [Club Mix]
3. Blaze feat. Palmer Brown - My Beat [Ambassador Remix]
4. Da Hool - Meet Her at the Loveparade [Hooligans Club Remix]
5. ID
6. Plug 'n Play - Time to Bob (Revil O Remix)
7. Tuneboy - Bass Kick
8. Embargo - Scream [Attack Mix]
9. Yves Deruyter - Rhythmic Bazz [Rave Mix]
10.Rank 1 - Such Is Life (Dub Mix)
11. Alex G & Fame - Freedom (Green Court Remix)
12. ID
13. ID
14. Barthezz - On the Move [DuMonde Remix]
15. ID
Greetzz tijs |
|
|
| DJ_Siesta |
ik heb "Af en toe, maar niet te lang en niet te hard" gestemd
niet te hard bedoelk mee hardcore |
|
|
| Optimus Trance |
| HARDSTYLE ALL THE WAY BABY!!!!:D:D:D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
zelf houd ik meer van de trance op zicht,
maar een tijdje stampen op z'n tijd heb ik geen problemen mee.:p
Ik ben het zeker met tijs08 eens dat de trance harder wordt (zie TranceEnergy), was mij ook opgevallen! Op zich geen slechte ontwikkeling, als het 'zwevende' maar niet verdwijnt en het maar niet de kant van de hardcore opgaat (vinnik niet echt wat....), misschien een wat overdreven vergelijking maar goed.
that's all folks,
Greetz RubDub |
|
|
| magrec |
| Neverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
| HiGH_NrG |
| Af en toe stampen is zeker nixx mis mee! Maar niet de hele tijd...en als ik het hoor wil ik t wel hard! :D |
|
|
| Yarnie |
| ik hou ook wel van lekker stampuh!!!!!!! Maar ja een beetje rustigere muziek als armin vind ik ook echt relax!!!:D |
|
|
|
|