return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
De Diploma/attesten thread :D (pg. 3)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Nyah

oh ja, na mijn studies wil ik kooklessen gaan volgen :p
kwestie van mijn man later niet te laten verhongeren en misschien héél later om een restaurantje te openen

Een neef van me is chef-kok en gaat binnenkort beginnen met een kookcursus in Antwerpen. Kga zeker meedoen, dan hoeft mijn vrouwtje later ook niet te verhongeren! :D
Nyah
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Een neef van me is chef-kok en gaat binnenkort beginnen met een kookcursus in Antwerpen. Kga zeker meedoen, dan hoeft mijn vrouwtje later ook niet te verhongeren! :D

ja ik neem men man dan ook wel mee, denkt toch ni dat ik huisvrouwke ga spelen he ;) ofwel moet ie al goed kunnen koken :p
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Nyah
denkt toch ni dat ik huisvrouwke ga spelen he ;)

ge zou da anders nie slecht doen denk'k :D

:P

een restaurantje eh ... anja's smiksmak hoekje :D ... alst open is , laat ge maar ne keer iet horen eh ;)

/ontopic :: zwembrevetten heb'k ook ja :D ... ma op wa afstand da weeral was, da weetk intussen niemer :clown:
TOR
J: een chef-kok die een kookcursus gaat volgen. is dat niet een beetje vreemd? :p
Pumaz
Dus ik ben hier de enige met een diploma KSO? Mjah ik verschiet er eigenlijk ni zoveel van :D
Aurélie
* Middelbaar : Latijn-Moderne talen
* Nu bezig aan 1ste bachelor communicatiewetenschappen

"Andere" :conservatorium leuven
*Algemene verbale vorming (4jaar dictie)
*Voordracht en toneel hogere graad (8jaar)

:)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
J: een chef-kok die een kookcursus gaat volgen. is dat niet een beetje vreemd? :p

OH MY GOD :rolleyes:

:p
Litheon
Middelbaar:
TSO: Informaticabeheer

Nu bezig (1ste j.):
Industrieel Ingenieur
Dj LPG
Middelbaar: Diploma ASO (Steinerpedagogie) --> kzou er ook nie van verschieten moest ik de enige daarmee zijn:p

Nu bezig: Professionele bachelor Elektromechanica (klinkt toch schoon eh :p)

Voor de rest...
-Attest EHBO
-Attest natuurkunde/bosbeheer (waterzuiverheid meten enzow, alhoewel ik daar het meeste wel al van kwijt ben ondertussen;) )
Gladius
ah cool ene van de steinerschool, da zijn toch die scholen die alles beetje alternatief aanpakken hé? (geen examens bv)
vonde da de moeite btw?

Nyah
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Animator en hoofdanimator in het jeugdwerk

vraagske: toevallig geen cursus gevolgd in dommelhof?
Dj Thy
Middelbaar : Wetenschappen-wiskunde (6u wiskunde)
Hoger :
- Graduaat in Audiovisuele Kunsten, optie geluid (in't Nederlands : geluidstechnicus)
- Diploma Geluidsingenieur (oh ja, der is daar ook zo'n onnozel papierke van Basic Media bijgekomen (Photoshop, Webdesign, Video montage en zo van die dingen).
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement