|
De Diploma/attesten thread :D (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
oh ja, na mijn studies wil ik kooklessen gaan volgen :p
kwestie van mijn man later niet te laten verhongeren en misschien héél later om een restaurantje te openen |
Een neef van me is chef-kok en gaat binnenkort beginnen met een kookcursus in Antwerpen. Kga zeker meedoen, dan hoeft mijn vrouwtje later ook niet te verhongeren! :D |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Een neef van me is chef-kok en gaat binnenkort beginnen met een kookcursus in Antwerpen. Kga zeker meedoen, dan hoeft mijn vrouwtje later ook niet te verhongeren! :D |
ja ik neem men man dan ook wel mee, denkt toch ni dat ik huisvrouwke ga spelen he ;) ofwel moet ie al goed kunnen koken :p |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Nyah
denkt toch ni dat ik huisvrouwke ga spelen he ;) |
ge zou da anders nie slecht doen denk'k :D
:P
een restaurantje eh ... anja's smiksmak hoekje :D ... alst open is , laat ge maar ne keer iet horen eh ;)
/ontopic :: zwembrevetten heb'k ook ja :D ... ma op wa afstand da weeral was, da weetk intussen niemer :clown: |
|
|
| TOR |
| J: een chef-kok die een kookcursus gaat volgen. is dat niet een beetje vreemd? :p |
|
|
| Pumaz |
| Dus ik ben hier de enige met een diploma KSO? Mjah ik verschiet er eigenlijk ni zoveel van :D |
|
|
| Aurélie |
* Middelbaar : Latijn-Moderne talen
* Nu bezig aan 1ste bachelor communicatiewetenschappen
"Andere" :conservatorium leuven
*Algemene verbale vorming (4jaar dictie)
*Voordracht en toneel hogere graad (8jaar)
:) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
J: een chef-kok die een kookcursus gaat volgen. is dat niet een beetje vreemd? :p |
OH MY GOD :rolleyes:
:p |
|
|
| Litheon |
Middelbaar:
TSO: Informaticabeheer
Nu bezig (1ste j.):
Industrieel Ingenieur |
|
|
| Dj LPG |
Middelbaar: Diploma ASO (Steinerpedagogie) --> kzou er ook nie van verschieten moest ik de enige daarmee zijn:p
Nu bezig: Professionele bachelor Elektromechanica (klinkt toch schoon eh :p)
Voor de rest...
-Attest EHBO
-Attest natuurkunde/bosbeheer (waterzuiverheid meten enzow, alhoewel ik daar het meeste wel al van kwijt ben ondertussen;) ) |
|
|
| Gladius |
ah cool ene van de steinerschool, da zijn toch die scholen die alles beetje alternatief aanpakken hé? (geen examens bv)
vonde da de moeite btw? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Animator en hoofdanimator in het jeugdwerk
|
vraagske: toevallig geen cursus gevolgd in dommelhof? |
|
|
| Dj Thy |
Middelbaar : Wetenschappen-wiskunde (6u wiskunde)
Hoger :
- Graduaat in Audiovisuele Kunsten, optie geluid (in't Nederlands : geluidstechnicus)
- Diploma Geluidsingenieur (oh ja, der is daar ook zo'n onnozel papierke van Basic Media bijgekomen (Photoshop, Webdesign, Video montage en zo van die dingen). |
|
|
|
|