|
Foto's CREAM online met Tiesto, Lucien Foort & Sasha!
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Afgelopen zaterdag een hele heftige avond gehad in de Cream in Liverpool....... wat kunnen die Engelsen toch lekker feesten! :D
Check http://www.NILA.nl ("News & Updates"-button)
2 Miss Proximus: Hoe was Gatecrasher @ NEC in Birmingham???
grtz,
Sander & Sido |
|
|
| Flippe |
Vette Foto's!
Feest ziet er goed uit :) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
volgens mij is dat wel een leuk feestje geweest!:D
Alleen een beetje ver weg helaas......
Greetz RubDub |
|
|
| basvh |
| zoals altijd weer mooi fotos |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by basvh
zoals altijd weer mooi fotos |
Thnx.
Mooie foto trouwens van je draaitafels en mixer.
Wanneer zien we jou in de Cream draaien? ;) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Thnx.
Mooie foto trouwens van je draaitafels en mixer.
Wanneer zien we jou in de Cream draaien? ;) |
ja ik hoop zo snel mogelijk, maar eerst zaterdag ff draaien op me eigen feestje, ik zal ook wel wat party pics nemen. maar zo heftig als die van jullie worden ze niet. elke keer als er weer nieuwe fotos van jullie zijn dan denk had ik het geld maar om ook naar al die phatte parties te gaan. maar ja jullie zijn ook al stukkie ouder.
grtz bas
PS kan het zijn dat ik een van jullie paar weken terug in de midtown in Utrecht zag?? |
|
|
| TranceFool |
| Ja hoor ze flikken het weer hoor, the brothers :D. Echt gaaf man, echte partygangers :D |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by basvh
ja ik hoop zo snel mogelijk, maar eerst zaterdag ff draaien op me eigen feestje, ik zal ook wel wat party pics nemen. maar zo heftig als die van jullie worden ze niet. elke keer als er weer nieuwe fotos van jullie zijn dan denk had ik het geld maar om ook naar al die phatte parties te gaan. maar ja jullie zijn ook al stukkie ouder.
grtz bas
PS kan het zijn dat ik een van jullie paar weken terug in de midtown in Utrecht zag?? |
Zou heel goed kunnen ja. Sander zit op kamers in Utreg en die draait sinds een maandje ook zelf. Bij Midtown komt ie ook wel, dus dikke kans dat je 'm daar hebt gezien....
Suc6 met draaien en met je eigen feesten! Drop maar wat foto's hier op het forum als het feest geweest is.
grtz, Sido |
|
|
| basvh |
| ik stond in de midtown dus jouw broer kwam binnenlopen en ik d8 ik ken die gast, ik ken die gast, ben er niet op af gestapt want was niet 100% zker en dat staat ook zo lullig als het hem niet zou zijn. |
|
|
|
|