return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Foto's CREAM online met Tiesto, Lucien Foort & Sasha!
View this Thread in Original format
Bouma-Bros
Afgelopen zaterdag een hele heftige avond gehad in de Cream in Liverpool....... wat kunnen die Engelsen toch lekker feesten! :D

Check http://www.NILA.nl ("News & Updates"-button)

2 Miss Proximus: Hoe was Gatecrasher @ NEC in Birmingham???


grtz,
Sander & Sido
Flippe
Vette Foto's!

Feest ziet er goed uit :)
Ruben_Dubbink
volgens mij is dat wel een leuk feestje geweest!:D

Alleen een beetje ver weg helaas......

Greetz RubDub
basvh
zoals altijd weer mooi fotos
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by basvh
zoals altijd weer mooi fotos


Thnx.
Mooie foto trouwens van je draaitafels en mixer.
Wanneer zien we jou in de Cream draaien? ;)
basvh
quote:
Originally posted by Bouma-Bros


Thnx.
Mooie foto trouwens van je draaitafels en mixer.
Wanneer zien we jou in de Cream draaien? ;)


ja ik hoop zo snel mogelijk, maar eerst zaterdag ff draaien op me eigen feestje, ik zal ook wel wat party pics nemen. maar zo heftig als die van jullie worden ze niet. elke keer als er weer nieuwe fotos van jullie zijn dan denk had ik het geld maar om ook naar al die phatte parties te gaan. maar ja jullie zijn ook al stukkie ouder.

grtz bas

PS kan het zijn dat ik een van jullie paar weken terug in de midtown in Utrecht zag??
TranceFool
Ja hoor ze flikken het weer hoor, the brothers :D. Echt gaaf man, echte partygangers :D
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by basvh


ja ik hoop zo snel mogelijk, maar eerst zaterdag ff draaien op me eigen feestje, ik zal ook wel wat party pics nemen. maar zo heftig als die van jullie worden ze niet. elke keer als er weer nieuwe fotos van jullie zijn dan denk had ik het geld maar om ook naar al die phatte parties te gaan. maar ja jullie zijn ook al stukkie ouder.

grtz bas

PS kan het zijn dat ik een van jullie paar weken terug in de midtown in Utrecht zag??


Zou heel goed kunnen ja. Sander zit op kamers in Utreg en die draait sinds een maandje ook zelf. Bij Midtown komt ie ook wel, dus dikke kans dat je 'm daar hebt gezien....

Suc6 met draaien en met je eigen feesten! Drop maar wat foto's hier op het forum als het feest geweest is.

grtz, Sido
basvh
ik stond in de midtown dus jouw broer kwam binnenlopen en ik d8 ik ken die gast, ik ken die gast, ben er niet op af gestapt want was niet 100% zker en dat staat ook zo lullig als het hem niet zou zijn.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement