return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
"DjMixe2k"סט של די ג'י ישראלי באתר !!!
View this Thread in Original format
ripcurl
לכל מי שמכיר את האתר הזה זה אתר
לסאים של דיג'אים שיש בו כל סט קיים
הוא מתעדכן כמעט כל יום והוא פשוט מצוייו

אתמול נכנסתי אליו ואני רואה שם
Adar Noyman Live at radios 100fm
הביקורת עליו ממש טוב

הקיצר אחרי שיצאתי מההלם הראשוני הורדתי והסט ממש ממש טוב

אז לכל מי שרוצה אותו לכו ל
http://d2k.dedserver.org/

ותורידו את הסט
:D
luckystrike
כן ראיתי את הסט הזה - ושאלתי על ההדר הזה קצת - אף אחד לא מכיר
אותו בעולם...

אם אתה אומר ששווה להוריד - אז אני באמת יוריד אותו יותר מאוחר

תודה על ההמלצה
ripcurl
לא יודע אם תאהב את הסט

זה פרוגרסיב כבד
luckystrike
quote:
Originally posted by ripcurl
לא יודע אם תאהב את הסט

זה פרוגרסיב כבד


פרוגרסיב זה אחלה
השאלה אם הסט טוב

בכל מקרה אני יבדוק את הסט בערב
ripcurl
סבבה
Vman
זה בטח אח של עדי נוימן
שמעתי עליו משהוא אבל לא שהוא תקליטן אני יוריד כי את רוב הטראקים מהסט שלו אני לא מכיר
Vman
זה רק אני או שהסט לא יורד?
Dj-2TaLL
פרוגרסיב?!?!?
:)
מביא בבקשה!!!

:)
תוכל באותה הזדמנות גם לבוא ולמקסס...
:):):)

יש שם שירים שאתה מזהה?

אני צריך לצרוב מלאאא סטים על דיסקים לטיול השנתי, למה הולך להיות על הפנים...

הייתם מאמינים את הבספר הדפוק הזה???
הם נותנים לשכבה של איזה 500 אנשים בטיול שנתי יש לבנים 8 מקלחות משותפות ולבנות 8 מקלחות משותפות!!!
איפה החוכמה?!?!?
:conf: :conf: :conf:
ripcurl
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
פרוגרסיב?!?!?
:)
מביא בבקשה!!!

:)
תוכל באותה הזדמנות גם לבוא ולמקסס...
:):):)

יש שם שירים שאתה מזהה?

אני צריך לצרוב מלאאא סטים על דיסקים לטיול השנתי, למה הולך להיות על הפנים...

הייתם מאמינים את הבספר הדפוק הזה???
הם נותנים לשכבה של איזה 500 אנשים בטיול שנתי יש לבנים 8 מקלחות משותפות ולבנות 8 מקלחות משותפות!!!
איפה החוכמה?!?!?
:conf: :conf: :conf:


נחשוב עליך
ותאמין לי הבית ספר שלנו לא יכול להיות יותר מטומטם

מה זה פה השרדות???

ועוד כל ה 500 ילד באוהל 1

מה הסיכוי שמישהו ישן יתקלח או יאכל בלילה
TranceGiant
While u poor guys must share rooms with hundreds of arsim and frehot , us spoiled austrians have comfortable rooms in our trips to Prague (last summer) Barcelona and Mבlaga( in spain last autumn) or Berlin (next Wednesday)..:toothless
hehe

luckystrike
quote:
Originally posted by ripcurl


נחשוב עליך
ותאמין לי הבית ספר שלנו לא יכול להיות יותר מטומטם

מה זה פה השרדות???

ועוד כל ה 500 ילד באוהל 1

מה הסיכוי שמישהו ישן יתקלח או יאכל בלילה


נראה לי שהייתי בטיול הזה שנה שעברה...

זה למקום שקוראים לו
"תמנע"
?
Dj-2TaLL
כן!!!!!!
זה זה כנראה!!!!

תגיד יש מצב משם לעשות סיירת וללכת לאילת העיר?
או שזה רחוק?
(או אולי להזמין מונית או פיצה או משהו?!?!)

שנה שעברה היינו במלונות...
היה כזה צחוקים...
ירדנו לבית כנסת של המלון ושתינו שם מיץ תפוזים...
(יש לי עכשיו דיז'אוו...)
יכול להיות שכתבתי על זה כבר?
נו טוב, לא יזיק לכם לקרוא עוד קצת..
:):):):)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement