|
"DjMixe2k"סט של די ג'י ישראלי באתר !!!
|
View this Thread in Original format
| ripcurl |
לכל מי שמכיר את האתר הזה זה אתר
לסאים של דיג'אים שיש בו כל סט קיים
הוא מתעדכן כמעט כל יום והוא פשוט מצוייו
אתמול נכנסתי אליו ואני רואה שם
Adar Noyman Live at radios 100fm
הביקורת עליו ממש טוב
הקיצר אחרי שיצאתי מההלם הראשוני הורדתי והסט ממש ממש טוב
אז לכל מי שרוצה אותו לכו ל
http://d2k.dedserver.org/
ותורידו את הסט
:D |
|
|
| luckystrike |
כן ראיתי את הסט הזה - ושאלתי על ההדר הזה קצת - אף אחד לא מכיר
אותו בעולם...
אם אתה אומר ששווה להוריד - אז אני באמת יוריד אותו יותר מאוחר
תודה על ההמלצה |
|
|
| ripcurl |
לא יודע אם תאהב את הסט
זה פרוגרסיב כבד |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by ripcurl
לא יודע אם תאהב את הסט
זה פרוגרסיב כבד |
פרוגרסיב זה אחלה
השאלה אם הסט טוב
בכל מקרה אני יבדוק את הסט בערב |
|
|
| Vman |
זה בטח אח של עדי נוימן
שמעתי עליו משהוא אבל לא שהוא תקליטן אני יוריד כי את רוב הטראקים מהסט שלו אני לא מכיר |
|
|
| Vman |
| זה רק אני או שהסט לא יורד? |
|
|
| Dj-2TaLL |
פרוגרסיב?!?!?
:)
מביא בבקשה!!!
:)
תוכל באותה הזדמנות גם לבוא ולמקסס...
:):):)
יש שם שירים שאתה מזהה?
אני צריך לצרוב מלאאא סטים על דיסקים לטיול השנתי, למה הולך להיות על הפנים...
הייתם מאמינים את הבספר הדפוק הזה???
הם נותנים לשכבה של איזה 500 אנשים בטיול שנתי יש לבנים 8 מקלחות משותפות ולבנות 8 מקלחות משותפות!!!
איפה החוכמה?!?!?
:conf: :conf: :conf: |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
פרוגרסיב?!?!?
:)
מביא בבקשה!!!
:)
תוכל באותה הזדמנות גם לבוא ולמקסס...
:):):)
יש שם שירים שאתה מזהה?
אני צריך לצרוב מלאאא סטים על דיסקים לטיול השנתי, למה הולך להיות על הפנים...
הייתם מאמינים את הבספר הדפוק הזה???
הם נותנים לשכבה של איזה 500 אנשים בטיול שנתי יש לבנים 8 מקלחות משותפות ולבנות 8 מקלחות משותפות!!!
איפה החוכמה?!?!?
:conf: :conf: :conf: |
נחשוב עליך
ותאמין לי הבית ספר שלנו לא יכול להיות יותר מטומטם
מה זה פה ??
השרדות???
ועוד כל ה 500 ילד באוהל 1
מה הסיכוי שמישהו ישן יתקלח או יאכל בלילה |
|
|
| TranceGiant |
While u poor guys must share rooms with hundreds of arsim and frehot , us spoiled austrians have comfortable rooms in our trips to Prague (last summer) Barcelona and Mבlaga( in spain last autumn) or Berlin (next Wednesday)..:toothless
hehe |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by ripcurl
נחשוב עליך
ותאמין לי הבית ספר שלנו לא יכול להיות יותר מטומטם
מה זה פה ??
השרדות???
ועוד כל ה 500 ילד באוהל 1
מה הסיכוי שמישהו ישן יתקלח או יאכל בלילה |
נראה לי שהייתי בטיול הזה שנה שעברה...
זה למקום שקוראים לו
"תמנע"
? |
|
|
| Dj-2TaLL |
כן!!!!!!
זה זה כנראה!!!!
תגיד יש מצב משם לעשות סיירת וללכת לאילת העיר?
או שזה רחוק?
(או אולי להזמין מונית או פיצה או משהו?!?!)
שנה שעברה היינו במלונות...
היה כזה צחוקים...
ירדנו לבית כנסת של המלון ושתינו שם מיץ תפוזים...
(יש לי עכשיו דיז'אוו...)
יכול להיות שכתבתי על זה כבר?
נו טוב, לא יזיק לכם לקרוא עוד קצת..
:):):):) |
|
|
|
|