return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
hoezo commercieel? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Mysteric
quote:
Originally posted by Henkie_henk
ik zie trouwes johan gielens naam overal man.. zelfs op een fokking scholierenparty hier in de buurt..(minimale leeftijd 13 jaar)..helaas kwam ik niet binnen... maar toch.. is zichzelf wel beetje kinder-heho-plebs-dj aan het maken... IMHO


Hoho...niet overdrijven he :p
Gielen was 16+
Ze hadden Starlight in 2en gedeeld:
13+ geen alcohol en
16+ wel alcohol en Gielen.
magrec
Ow jullie komen er nu pas achter dat de muziek van tom harding best wel commercieel is :D :D :D :p
Dj Alpha
t heeft natuurlijk ook zwaar te maken met t feit dat hardhouse populair aan t worden is ( :whip: :confused: :whip: )
Tom is daar master in en dan mag ie gelijk komen op elk feestje..
Dago "B" Duck
Neem aan dat Tom Harding de plaatjes draait die hij zelf wil draaien, dus waarom zou hij dan niet op elk feest mogen draaien waar hij wordt gevraagd? Hij moet er tenslotte zijn boterham mee verdienen.
Eye-Riz
quote:
hoe zat dat ook alweer?
Oja; een feest is pas een feest als er een TA bij is geweest

uhm, little mr T, betekent dat ook dat jij op ONS feest komt? :D
Little Theseus
ehh, ok, maar:
voorwaarde is dan dat je wel op MIJN feest gaat komen aanstaande zaterdag
(ik geef een schuurfeessie voor circa 150 man (en daar 400 liter bier voor :):):))
PM for more info (geldt voor iedereen trouwens)
Dj Alpha
Nou dan mag je ook op mijn feestje komen eyeriz :D
Dago "B" Duck
Moeten jullie wel even vertellen waar die feessies zijn. Ik zag bij Little L. staan dat ie uit de rimboe komt. Vandaar dat schuurfeest???:D
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Neem aan dat Tom Harding de plaatjes draait die hij zelf wil draaien, dus waarom zou hij dan niet op elk feest mogen draaien waar hij wordt gevraagd? Hij moet er tenslotte zijn boterham mee verdienen.


k hoop het voor hem... zon dj wordt meestal wel verteld welke style men hier lekker vind.. so ive heard (van moreenow).. en wat zal het daar zijn?? uplifting?? ja moe je tom harding meeneme
magrec
quote:
Originally posted by Henkie_henk


k hoop het voor hem... zon dj wordt meestal wel verteld welke style men hier lekker vind.. so ive heard (van moreenow).. en wat zal het daar zijn?? uplifting?? ja moe je tom harding meeneme


Er komt binnenkort ook een progressive feest in starlight he :D
Progressive sessions met dj emjay,vortex en c-jay...

TranceFool
quote:
Originally posted by magrec


Er komt binnenkort ook een progressive feest in starlight he :D
Progressive sessions met dj emjay,vortex en c-jay...

ok magrec nu moet je niet gaan lachen hoor, maar ik d8 dat Vortex hardtrance was?? Zal dus wel niet, ok nu mag je hard lachen ja :)
Henkie_henk
Ja k zag er al wat van hangen :)

Ben nie zon progressive man alleen.. maybe stap k er nog ff binne :D
of zijn het hele fatte namen in de progressive kant?

t fatste feest ooit daar was met

Tiesto
Harding
Johan gielen
Lucien voort
miss viris
Mark van dale
AVB
piet bervoets
Miss promiss
en ricky me ze kleine set

Wel master line-upje hoor..

en dan komen mensjes als marco v.. klubbheads enzow bas en ram ook nog wel eens kijken..

Ja dat ownd zon Dieka/New_york dj dik..

Eerst was k veel minder te spreken over starlight.. maar tis toch wel chilluh
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement