return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Funtastic Vox – Superstar DJ Party 13.01.2005
View this Thread in Original format
Shahar
הרגע חזרתי משם
אחת המסיבות הכי טובות שהייתי בהם עד היום!!! מי שלא היה שם לא יוכל להבין כמה טוב היה!

סביבות 12 - מגיע לסביבת הווקס, פוגש את טלטול וחבר שלו שלומי
הולכים לעמוד בתור ומתברר שהגענו מוקדם מדי ועדיין אי אפשר להיכנס. חותכים לקיוסק ליד הדום, טלטול ושלומי שותים אלסקה ורדבול אחרי ששלומי דואג להפיל אלסקה אחת על הרצפה והקופסא נפתחת, אף אחד לא שם לב יוצאים יושבים בחוץ שותים ומדי פעם טלטול מראה לנו כונפות שעוברות ועושות לו את זה:eyespop:
(כן השמנה ההיא לא שכחתי אותה :D)
מסיימים לשתות הולכים לסיבוב בדום ורואים את כל הילדים שמתים להיכנס לשמוע את ערן לביא בסט מסחרי מסריח (איזה הבדל ברמה...צד אחד מוזיקה מסחרית מסריחה ו 5 מטר משם מוזיקה ברמה שאי אפשר לתאר!). חוזרים לעמוד בתור טלטול מזהה את לינור אברג'יל ואחר כך אומר שלום לטוחנר, נכנסים, עוברים סלקציה בלי בעיה והולכים לכיוון העמדה. על העמדה דיג'יי אוסי בסט אהוס קיצבי מקפיץ עם ווקאלים והרבה באס. שעה 2 ואני מזהה ליידי את ירון הסייבר שעוד נודה לו (התפלאת שהגעתי בסוף?). אוסי יורד וטוחנר עולה להמשיך את הבלאגן.
פרוגרסיב אהוס ואלקטרו מכל פינה, במקום דיי הרבה אנשים ואווירה שמחה וכיפית. טלטול זה הזמן שעומר ברנע עובר לידנו ואתה לא שם לב. :)
שלומי מראה לי אחד שהיה בפורום ועכשיו יש לו בעיה במחשב
SmokeMachine - ירון
שמספר שב-4 חבר שלו עידן פרידמן עולה. הכיף ממשיך ובלי לשים לב שעה 3. ירון הסייבר מודיע לי שהולכים לשכר אותי ואנחנו יוצאים לכיוון האוטו
הוא פותח את הבגז' ומוציא את הבקבוק המפורסם מהריוויוים של אביזה - פינלנדיה, נכנסים לאוטו, שותים וחוזרים למסיבה לא לפני שרואים את חיים צינוביץ בחוץ :D
טוחנר עדיין על הבמה והקהל עדיין שמח ומתפרק. שעה 4 ועולה לבמה עידן פרידמן שעובר לסיגנון יותר אפל. ממשיך להתפרק ולהנות.שעה 6, טראק טוב ברקע ושומעים את ירון צועק את המשפט הקבוע של הסייברים "מי הבנזונה שדפק לי תפלאשר". תוך כמה שניות מבין שהקטע ברקע הוא
Mylo - Dont Drop The Preasure
שואל את וירון ומגלה שצדקתי.
מודיעים שהטראק הבא הוא הטראק האחרון להלילה, מלודיה מוכרת מתקרבת וירון מזהה ישר ואומר
Cafe Del Mar!
רמיקס בנזונה לטראק הטוב הזה שמשתלב טוב עם האווירה!
סוף המסיבה אפילו לא מתקרב, עידן פרידמן יורד וטוחנר עולה לתת בראש עם עוד כמה טראקים בזמן שהשומר מנסה לגרש את ירון ולקפל כבר תמקום וטלטול משיג סיגריה הודית :D
סביבות 6:30 מודיעים שהמסיבה נגמרה ואנחנו מתקדמים החוצה.
ירון הולך להרגע קצת באוטו ואני טלטול ושלומי הולכים לפתוח תבוקר בארומה. בניגוד לכל בנאדם נורמלי, שלומי חבר של טלטול הולך להמשיך את היום בעבודה :eyespop:

אני מאמין שרק ריוויו כמו שירון יודע לכתוב יוכל לתת לכם להרגיש מה היה שם אבל מקווה שקצת עזרתי לכם להבין.
שוב תודה לירון ואדיר ששיכנעו לתת צאנס לעוד סיגנונות חוץ מטראנס ולבוא לפה
ולטלטול שעזר עם הרשימה ועזר להעביר תשעה הקפואה לפני ואחרי המסיבה :D
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
הרגע חזרתי משם
אחת המסיבות הכי טובות שהייתי בהם עד היום!!! מי שלא היה שם לא יוכל להבין כמה טוב היה!

סביבות 12 - מגיע לסביבת הווקס, פוגש את טלטול וחבר שלו שלומי
הולכים לעמוד בתור ומתברר שהגענו מוקדם מדי ועדיין אי אפשר להיכנס. חותכים לקיוסק ליד הדום, טלטול ושלומי שותים אלסקה ורדבול אחרי ששלומי דואג להפיל אלסקה אחת על הרצפה והקופסא נפתחת, אף אחד לא שם לב יוצאים יושבים בחוץ שותים ומדי פעם טלטול מראה לנו כונפות שעוברות ועושות לו את זה:eyespop:
(כן השמנה ההיא לא שכחתי אותה :D)
מסיימים לשתות הולכים לסיבוב בדום ורואים את כל הילדים שמתים להיכנס לשמוע את ערן לביא בסט מסחרי מסריח (איזה הבדל ברמה...צד אחד מוזיקה מסחרית מסריחה ו 5 מטר משם מוזיקה ברמה שאי אפשר לתאר!). חוזרים לעמוד בתור טלטול מזהה את לינור אברג'יל ואחר כך אומר שלום לטוחנר, נכנסים, עוברים סלקציה בלי בעיה והולכים לכיוון העמדה. על העמדה דיג'יי אוסי בסט אהוס קיצבי מקפיץ עם ווקאלים והרבה באס. שעה 2 ואני מזהה ליידי את ירון הסייבר שעוד נודה לו (התפלאת שהגעתי בסוף?). אוסי יורד וטוחנר עולה להמשיך את הבלאגן.
פרוגרסיב אהוס ואלקטרו מכל פינה, במקום דיי הרבה אנשים ואווירה שמחה וכיפית. טלטול זה הזמן שעומר ברנע עובר לידנו ואתה לא שם לב. :)
שלומי מראה לי אחד שהיה בפורום ועכשיו יש לו בעיה במחשב
SmokeMachine - ירון
שמספר שב-4 חבר שלו עידן פרידמן עולה. הכיף ממשיך ובלי לשים לב שעה 3. ירון הסייבר מודיע לי שהולכים לשכר אותי ואנחנו יוצאים לכיוון האוטו
הוא פותח את הבגז' ומוציא את הבקבוק המפורסם מהריוויוים של אביזה - פינלנדיה, נכנסים לאוטו, שותים וחוזרים למסיבה לא לפני שרואים את חיים צינוביץ בחוץ :D
טוחנר עדיין על הבמה והקהל עדיין שמח ומתפרק. שעה 4 ועולה לבמה עידן פרידמן שעובר לסיגנון יותר אפל. ממשיך להתפרק ולהנות.שעה 6, טראק טוב ברקע ושומעים את ירון צועק את המשפט הקבוע של הסייברים "מי הבנזונה שדפק לי תפלאשר". תוך כמה שניות מבין שהקטע ברקע הוא
Mylo - Dont Drop The Preasure
שואל את וירון ומגלה שצדקתי.
מודיעים שהטראק הבא הוא הטראק האחרון להלילה, מלודיה מוכרת מתקרבת וירון מזהה ישר ואומר
Cafe Del Mar!
רמיקס בנזונה לטראק הטוב הזה שמשתלב טוב עם האווירה!
סוף המסיבה אפילו לא מתקרב, עידן פרידמן יורד וטוחנר עולה לתת בראש עם עוד כמה טראקים בזמן שהשומר מנסה לגרש את ירון ולקפל כבר תמקום וטלטול משיג סיגריה הודית :D
סביבות 6:30 מודיעים שהמסיבה נגמרה ואנחנו מתקדמים החוצה.
ירון הולך להרגע קצת באוטו ואני טלטול ושלומי הולכים לפתוח תבוקר בארומה. בניגוד לכל בנאדם נורמלי, שלומי חבר של טלטול הולך להמשיך את היום בעבודה :eyespop:

אני מאמין שרק ריוויו כמו שירון יודע לכתוב יוכל לתת לכם להרגיש מה היה שם אבל מקווה שקצת עזרתי לכם להבין.
שוב תודה לירון ואדיר ששיכנעו לתת צאנס לעוד סיגנונות חוץ מטראנס ולבוא לפה
ולטלטול שעזר עם הרשימה ועזר להעביר תשעה הקפואה לפני ואחרי המסיבה :D

חחחחחחח...שמח שנהנת אחי....

בכל מקרה הנה כמה תיקונים:
1. איך לעזאזל שמנמונת חמודה אחת שגם לא ממש התלהבנו ממנה הפכה ל"כונפ-ות-" ??? אחי הייתה רק אחת כזאת אולי....
אחי אתה שכחת את כל היפות שציינו??? לא יפה אחי לא יפה... :)
בכל מקרה האלסקה עשתה את שלה והיינו מסטולים טילים :D

2. להתפתעתי הרבה גיליתי ששחר אוהב ניו יורק האוס וזה מה שאוסי ניגן בהתחלה חוץ מ2 קטעים ראשונים שהוא שם וזה היה מאוד מפתיע למה בכלל הביאו אותו לליין של ימי חמישי כאשר ניו יורק האוס לא קשור אליו בכלל...
בכל מקרה תחת השפעת אלכוהול זרמנו עם מה אוסי ניסה להוציא ממנו :D
העיקר טוכנר ועידן שבאמת עשו את עבודתם כמו שצריך...

בכל מקרה שחר אתה ישך עוד דרך ארוכה ועוד תלמד הרבה דברים...
הפעם סולחים לך כי זאת פעם הראשונה שלך... :)

תוספות:
1. מסיבה בת זונה עם הרבה אווירה טובה אלכוהול מוזיקה איכותית ללא פשרות והרבה חיוכים ואהבה באוויר :)
כן חבר'ה מי שעדיין לא הבין יש גם כוסיות במסיבות כאלה!!! :)

2. תודה לכל החבר'ה הקבועים והלא קבועים על זה באתם ונתתם כבוד :)

יאלללללללללללה עד הפעם הבאה :)

רק בשמחות ;)
Glenn-Holmes
שמח שנהניתם
ני כהרגלי ימי חמישי שלי תפוסים בגלל עבודה בימי שישי..
כן אני גם רוב הזמן עלך ההגה אז בכלל לא חכם לצאת בחמישי

שבוע הבא לךמרות זאת אני כנראה ידפוק התייצבות לערב אילטה (גיל רוצה לתקן לאיי אל טי איי?) :D
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
חחחחחחח...שמח שנהנת אחי....

בכל מקרה הנה כמה תיקונים:
1. איך לעזאזל שמנמונת חמודה אחת שגם לא ממש התלהבנו ממנה הפכה ל"כונפ-ות-" ??? אחי הייתה רק אחת כזאת אולי....
אחי אתה שכחת את כל היפות שציינו??? לא יפה אחי לא יפה... :)
בכל מקרה האלסקה עשתה את שלה והיינו מסטולים טילים :D

2. להתפתעתי הרבה גיליתי ששחר אוהב ניו יורק האוס וזה מה שאוסי ניגן בהתחלה חוץ מ2 קטעים ראשונים שהוא שם וזה היה מאוד מפתיע למה בכלל הביאו אותו לליין של ימי חמישי כאשר ניו יורק האוס לא קשור אליו בכלל...
בכל מקרה תחת השפעת אלכוהול זרמנו עם מה אוסי ניסה להוציא ממנו :D
העיקר טוכנר ועידן שבאמת עשו את עבודתם כמו שצריך...

בכל מקרה שחר אתה ישך עוד דרך ארוכה ועוד תלמד הרבה דברים...
הפעם סולחים לך כי זאת פעם הראשונה שלך... :)

תוספות:
1. מסיבה בת זונה עם הרבה אווירה טובה אלכוהול מוזיקה איכותית ללא פשרות והרבה חיוכים ואהבה באוויר :)
כן חבר'ה מי שעדיין לא הבין יש גם כוסיות במסיבות כאלה!!! :)

2. תודה לכל החבר'ה הקבועים והלא קבועים על זה באתם ונתתם כבוד :)

יאלללללללללללה עד הפעם הבאה :)

רק בשמחות ;)


בקשר לסעיף 1 אמרתי לך שאני אוהב שחיפות
זה הכי יפה שיש
לא אוהב בנות עם בטן
וכן זה המקום לתקן ולהגיד שציינת גם בנות שוות :D

כל מקרה אחי היה בנזונה איתכם
תביא את חברשך תמיד :D

וכמו שאמרת
עד הפעם הבאה! :)

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שמח שנהניתם
ני כהרגלי ימי חמישי שלי תפוסים בגלל עבודה בימי שישי..
כן אני גם רוב הזמן עלך ההגה אז בכלל לא חכם לצאת בחמישי


תגיד את זה לחבר של טלטול שהולך אחרי ששתה במסיבה ונשאר ער לעבוד על ההגה חחחחחחחחח :)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
בקשר לסעיף 1 אמרתי לך שאני אוהב שחיפות
זה הכי יפה שיש
לא אוהב בנות עם בטן
וכן זה המקום לתקן ולהגיד שציינת גם בנות שוות :D

כל מקרה אחי היה בנזונה איתכם
תביא את חברשך תמיד :D

וכמו שאמרת
עד הפעם הבאה! :)



תגיד את זה לחבר של טלטול שהולך אחרי ששתה במסיבה ונשאר ער לעבוד על ההגה חחחחחחחחח :)



עשיתי את זה באילטה הקודם וגם במייק שהיה לחיילים
זה ממש לא חכם
שוחק
ודופק לך את כל היום
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
עשיתי את זה באילטה הקודם וגם במייק שהיה לחיילים
זה ממש לא חכם
שוחק
ודופק לך את כל היום


ומסכן לך את העבודה אם תעשה תאונה עם אוטו שנתנו לך לנהוג בו
taltul
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
עשיתי את זה באילטה הקודם וגם במייק שהיה לחיילים
זה ממש לא חכם
שוחק
ודופק לך את כל היום

אחי זה לא עד כדי כך שוחק כמו שאתה אומר... יש שיטות... אחת מהן זה לישון לפני המסיבה באותו ערב...

עכשיו חבר שלי עושה את זה תמיד...דופק שינה של כמה שעות לפני היציאה... וככה בעצם מפתה על שעות השינה ביום למחרת :)
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
עכשיו חבר שלי עושה את זה תמיד...דופק שינה של כמה שעות לפני היציאה... וככה בעצם מפתה על שעות השינה ביום למחרת :)


ואז בעבודה שובר לרכב שהביאו לו תפנס :D
taltul
במצב כמו זה יש 3 אפשרויות:

1>>> אתם חיים בסרט

2>>> אני חי בסרט

3>>> נהיתם זקנים חבל על הזמן
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by taltul
במצב כמו זה יש 3 אפשרויות:

1>>> אתם חיים בסרט

2>>> אני חי בסרט

3>>> נהיתם זקנים חבל על הזמן


שכחת את אפשרות מספר 4


4>>> אתה ובעיקר חבר שלך גברים גברים עד שהוא ירדם על ההגה וימצא את עצמו בתוך מכונית אחרת מרוסק לגמרי

תחשוב על זה

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שכחת את אפשרות מספר 4


4>>> אתה ובעיקר חבר שלך גברים גברים עד שהוא ירדם על ההגה וימצא את עצמו בתוך מכונית אחרת מרוסק לגמרי

תחשוב על זה


שמע הוא כולה מסיע תאוטו מהמסעדה לחניון
לא מאמין שהוא יגיע למהירות של התרסקות כי לא נראה לי שיש אפילו צומת בדרך
אבל כן זה מסוכן טילים ולא עושים את זה שיכורים ואחרי לילה בלי לישון!!!

חוץ מזה שהוא סיפר שהוא כבר שבר לאוטו אחד פנס כשהוא בא לצאת מחניה
אבל הרכיב תפנס בחזרה חחחחחח :D

וכן זה מסוכן למה ישך אחריות על אוטו של מישו אחר ואחרי שיפטרו אותך בטח תצטרך להשתתף בתיקון

ויגאל אתה לא עובד בבוטקה בחניון?
Sm0keMachine
אני כותב לכם עכשיו ממחשב של מישהו אחר..

הייתה באמת אחת המסיבות הטובות!
היה נחמד להכיר אותך שחר..
תבוא תמיד... אנחנו קבועים בווקס :D

טוכנר כרגיל הביא מוזיקה משובחת..
הטראק שעשה לי את המסיבה:
Mousse T ft Emma Lanford - Right About Now (Fuzzy Hair Dub Mix)
תורידו אותו מהר, מי שאין לו!!! :D

עידן (שלפי מה שטלטול אומר - "אני אחראי עליו") הביא אחלה סט חוץ מכמה פאשלות שהוא עשה בגלל התרגשות יתרה..
שאתם צריכים להבין, שזאת הפעם הראשונה שהוא מנגן במועדון בסדר גודל כזה..
הוא בטעות העלה סליידים לא נכונים..מה שגרם לצלילי "בובום בובום בובום" ;)
אבל חפיף! אני נהניתי מהסט שלו, לא יודע מה איתכם....

וטלטול למה לא קראתם לי שיצאתם לשתות אהה?! אני יזכור את זה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement