return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
ID-T kills ASOT (pg. 3)
View this Thread in Original format
Blik
zoals de meesten al zeiden ging ASOT toch al bergafwaarts, vroeger luisterde ik altijd, bleef er soms zelfs voor thuis, was ook altijd in #armind te vinden, maar op een gegeven moment werd dat allemaal minder en ben ik gestopt met luisteren
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Blik
zoals de meesten al zeiden ging ASOT toch al bergafwaarts, vroeger luisterde ik altijd, bleef er soms zelfs voor thuis, was ook altijd in #armind te vinden, maar op een gegeven moment werd dat allemaal minder en ben ik gestopt met luisteren

dus jij ziet je zelf aan voor de massa?? :o :o :o
Asperge
Ik luisterde ook niet zo heel vaak meer afgelopen maanden maar dan nog vind ik het gewoon een domme actie. Ik vond ASOT of trance altijd wel fijn als er een keer wel een vette plaat gedraaid werd had je tenminste een nette radio rip:D
Divine9
quote:
Originally posted by Matthijs
Erg jammer, ik was altijd een trouwe luisteraar. Ik vraag me echt af waar ID&T mee bezig is, alsof ze met Erwin vd Bliek meer luisteraars zullen trekken... :rolleyes:

Reden aan te nemen dat het ook wel een beslissing was vanuit armins kant met het oog op theradiodepartment, zodat hij meer geld kan verdienen.
Esrem
Ey Glanis en Blik, is t niet zo dat jullie smaak iets veranderd is en Armin hetzelfde is blijven draaien? Gewoon n vraag hoor...
Blik
quote:
Originally posted by Esrem
Ey Glanis en Blik, is t niet zo dat jullie smaak iets veranderd is en Armin hetzelfde is blijven draaien? Gewoon n vraag hoor...

zou kunnen idd

maar ik denk eigenlijk dat Armin anders is gaan draaien, hij ging rustiger draaien (volgens mij) dan die in het begin deed. Maar ik weet niet wat die nu allemaal draait, luister nooit meer naar z'n show
DJ_Siesta
oja en hoe kun je het nou bergafwaards vinden als je het niet meer luisterd :p

anyways zelf downloadde ik af en toe nog wel een episode, meestal was het wel relaxt.

maar omdat ik asot niet meer zo vaak luister, waardeer ik zn andere live sets veel meer. omdat hij dan veel nieuwe tunes draaide zegmaar.
Matthijs
quote:
Originally posted by Divine9
Reden aan te nemen dat het ook wel een beslissing was vanuit armins kant met het oog op theradiodepartment, zodat hij meer geld kan verdienen.

Aangezien Armin in de laatste episode van 2004 nog zei dat ASOT 'gewoon' door zou gaan in 2005 op ID&T radio (in tegenstelling tot wat de dj in de show voor hem beweerde), neem ik aan dat het toch echt ID&T is geweest die dit besluit heeft genomen.
SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
"Snug mode on"

Bek hert

"Snug mode off"

:D

Goedzo jonge, je leert het al ;)
moogwai
quote:
Originally posted by Blik
zou kunnen idd

maar ik denk eigenlijk dat Armin anders is gaan draaien, hij ging rustiger draaien (volgens mij) dan die in het begin deed. Maar ik weet niet wat die nu allemaal draait, luister nooit meer naar z'n show

Armin is niet echt anders gaan draaien in z'n show. Het eerste uur is altijd al een selectie van de nieuwste trance platen. (Alleen je kunt wel zeggen dat het aanbod verandert is, want er wordt nu ook erg veel progtrance en techtrance uitgebracht en relatief minder typische uplifting trance). In het tweede uur draait Armin altijd wat dieper (wat meer progressive-achtige plaatjes), maar dit was bij de eerste episodes al zo.

Maar goed, het grootste verschil is ook dat bij veel TA-ers hier hun smaak is geevolueerd (om het zo maar de noemen :D), dus is ASOT ook minder interessant...

Muppy
De oplettende lezers onder ons hebben in het interview met Duncan gelezen dat ze nog met armin in onderhandeling zijn...ben benieuwd!
BaRTeZ
quote:
Originally posted by Muppy
De oplettende lezers onder ons hebben in het interview met Duncan gelezen dat ze nog met armin in onderhandeling zijn...ben benieuwd!

wanneer heeft Duncan de antwoorden gegeven?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement