return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
למי מי שרוצה את השיר הגדול:Minimalistix-Close Cove!r
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
אנשים העליתי את השיר הזה תמצאו אותו באגף ההורדות

------------->לחיצה קטנה כאן<-----------------
DJ-Energy
אחי זה
Full Vinyl Rip?
DJ-Kreing^^
שמעתי רבות על השיר הזה :p
נראה עם זה טוב כמו שאתם אומרים
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אחי זה
Full Vinyl Rip?



נייט
DJ-Energy
:(
luckystrike
נו כוס אמק !!!!!!!!

ראיתי את ה
TITLE
ונכנסתי פנימה כולי תקוות

:(

זה הריפ מההופעה
DJ_BoN
אחים שלי....
אני לא מבין מה אתם כל כך מתלהבים מזה...במיוחד אתה לאקי
חשבתי שיש לך טעם טוב!
luckystrike
אחי לך ל
THREAD
של ה
DOWNLOAD REQUEST

זה הטראק הכי מבוקש
:)
פתחו כבר שני
THREADS
עליו ועוד 3 פוסטים ב"מבוקשים" - אני מת על טראקים עם פסנתר !!!
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ_BoN
אחים שלי....
אני לא מבין מה אתם כל כך מתלהבים מזה...במיוחד אתה לאקי
חשבתי שיש לך טעם טוב!


טוב תשמע גם אני בהתחלה לא כל כך התלהבתי אבל שמעתי את זה כמה פמעים ואז:
א-ה-ב-ת-י
אותו דבר עם
Twisted
שזה אחלה שיר

quote:
Originally posted by luckystrike

אני מת על טראקים עם פסנתר


ולאקי אז אתה בטח גם אוהב
snowflaks(pulsedriver remix)
הוא משתמש בפנסתר...
ripcurl
Dj bon
אתה עושה צחוק??

זה אחד החזקים
הפסנתר ממש עושה לי את זה!

השילוב עם הביט פשוט מושלם
טראק איכותי ביותר

R-Yeah
הם תותחים יש להם טראק ישן
minimalistix - struggle for pleasure
שזה גם עם פסתנר ואני חולה עליו
Trancemania
רק להזכיר לכם , שהטראק הנ"ל מלא באלמנטים של פסנתר

Nalin & Kane - Open Your Eyes (Vocal Club Mix)

והוא נמצא אצלי בטופ פייב.

הטראק הזה פשוט מדהים איך שלא תשמעו אותו ומתי.

אפילו בעוד 10 שנים הוא יהיה מדהים. וישאר בטופ פייב.

-Trancemania
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement