|
InterCity Skivbutiken
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
om jag inte nyss hade köpt från Juno så hade jag nog köpt några från dig.
några riktiga godingar där |
|
|
| NooN |
Jag är rätt sugen på Endre - Kallocain och Mike Shiver - Feelings.
Finns dem kvar? |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by NooN
Jag är rätt sugen på Endre - Kallocain och Mike Shiver - Feelings.
Finns dem kvar? |
japp, dom finns kvar. skicka PM så gör vi upp detaljerna :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Har PMat dig :)
Schyst lista med direkt länkar till discogs !!! |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Schyst lista med direkt länkar till discogs !!! |
i den här butiken är vi måna om kundernas belåtenhet ;) |
|
|
| X-scream |
| Checka PM-boxen :disbelief :whip: :) :D ;) :cool: :rolleyes: :eyes: :clown: :toothless :stongue: :thepirate :gsmile: :wtf: :haha: :happy2: :toocool: :tongue2 :crazy: :tongue3 :eyespop: |
|
|
| CJ InterCity |
En fråga till er som velat köpa skivor men sedan inte hört av er:
skulle ni kunna bekräfta om ni vill ha era skivor eller ej? för det finns andra som också vill ha dom, men jag säljer såklart till den som frågar först ;)
Tackar!! |
|
|
| nils |
ok ok
jag skriver här och pm:ar, för säkerhetens skull :p
jag skulle vilja köpa:
sanchez - another chance
bt - turn me on ep
midway - monkey forest pt2
marc et claude - i need
och ifall det går (fastän reservation :()
oakenfold - southern sun
:) |
|
|
|
|