return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Helvete Ta SÆremnet!!!
View this Thread in Original format
atlearmeen
FAEN FOR NOE DRIIIT!!!

er det flere som sliter med dette nå?

Lærer som ikke godkjenner noen av forslagene dine, så MÅ du framføre det ett eller annet for klassen! SOPP!!!
Ariah
japp, skal levere referatene fra de 2 siste bøkene innen uken er omme, har skrivedagen 17. feb
Sand Leaper
Ah, særemnet. Husker jeg døgnet den siste dagen foran dataen for å få det ferdig, men endte da opp med 5 tilslutt.
freeloop
Du kan få mitt.
Skrev om tegneserier, hadde 3 tegneseriebøker som pensum. Ganske genialt, fikk 5 på den såvidt jeg husker.
atlearmeen
quote:
Originally posted by freeloop
Du kan få mitt.
Skrev om tegneserier, hadde 3 tegneseriebøker som pensum. Ganske genialt, fikk 5 på den såvidt jeg husker.

Kødder du????
Det er muntlig framføring jeg har!
Det hadde vært fett!!! men eg har sagt at eg skal ha om et "område", og klarer eg da forstå alt det eg fikk av deg til 25. jan?

Mail det da! "[email protected]"
moore
Hadde det ifjor, skrev om barnebøker.. Ganske enkelt egentlig
ziddy
jeg har også særemne i år. skal sammenlikne elling-filmen med boka enkelt og greit, men så er det ikke så enkelt likevel. Vi må nemlig fremstille det ved hjelp av det vi har lært i medier og kommunikasjon så.. :(

freeloop:
du kan ikke sende en kopi til meg også da?
hadde vært kjekt å se hvordan andre løser dette med særemne. [email protected] er emailen min. uansett, bare lurer litt på dette: hvor mange sider bør et særemne være på sånn ca.?
atlearmeen
quote:
Originally posted by freeloop
Du kan få mitt.

Jeg går for mitt orginale emne, jeg kan ikke noe om de tegneseriene du har lest. Takk skal du ha uansett! Skulle jeg bare levert det til læreren, hadde jeg lett gitt det jeg fikk av deg!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement