|
גיל - מה קורה עם המסיבה???
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
נו גיל
דיברת עם אנשים?
סידרת משהו??
קיבלת כבר סטים של אנשים???
תן קצת פרטים |
|
|
| Gil Shwarts |
בפיתוח....
דברים כאלה לוקחים זמן אחי
יש לנו עכשיו בעיות עם המיקום
ואף אחד לא שלח זיפט
אנשים פה לא רציניים, חבל, זה הם מפסידים לא אני
אני הולך לתת שם סט מפגיז! |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני מרגיש צורך להצדיק את עצמי...
אבל אני חושב על זה וכבר דיברתי איתך...
:)
אז זה יגיע אחי...
אל תדאג...
נקווה שזה לא יהיה מאוחר מידי...
:conf: :conf: :conf: :conf: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני מרגיש צורך להצדיק את עצמי...
אבל אני חושב על זה וכבר דיברתי איתך...
:)
אז זה יגיע אחי...
אל תדאג...
נקווה שזה לא יהיה מאוחר מידי...
:conf: :conf: :conf: :conf: |
עם מה אתה מתקלט אח שלי? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by nesher
אם המיני דיסק
=] |
חחחחחח |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by nesher
אם המיני דיסק
=] |
The only way to mix..............
LOL |
|
|
|
|