|
heeft iemand dit nummer heb hem nodig
|
View this Thread in Original format
| Gekhous |
| heb wel de club mix, en, ashamed to say it, ATB heeft een lekker nummertje gemaakt... |
|
|
| Dj Alpha |
| ik wist nie eens dat er een ratty remix was :) |
|
|
| Henkie_henk |
whehe k had wel een promo van die opvolger (ook weer weggeknikkerd maarja)
je moest es wete hoe lang ik naar de juiste atb heb gezocht..."zonder dat gepingel hoor!".. Krijg ik dan kusje?...."Ja"..... okay.. ik zoek verder :)
was dus de club-mix. als t radio edit was hoefde ik nieteens een kusje..
maar vraag was om
atb - let u go (ratty remix)
atb - let you go (ratty remix)
Bestaat die wel?? k d8 zo dat ik wel elke atb mix had gezien toen :D |
|
|
| Flippe |
Ik wist ook neit dat er een ratty remix is :S
Is die er wel? |
|
|
| TranceEnergy |
ja kijk maar op beam.toi/djsets
daar staat ie in het rijdje van populaire songs....nummer 18 klik er maar op
http://www.dance-paradise.org/realaudio/tip18.rm
maar ik kan hem nergens vinden...
clubmix is ook wel cool maar een beetje traag he.....
mzzlss |
|
|
| TranceEnergy |
heeft echt niemand dat nummer..
hell |
|
|
| DJ_Siesta |
| hij gister gerelled, ATB-Hold_You__Remixes-Vinyl-2001-XSE |
|
|
| TranceEnergy |
heb jij hem dan......
khoop ut maar
mzzls |
|
|
| rellivisit |
http://beam.to/sound-revolution
There you go. Lekker zaagnummertje heeft ratty ervan gemaakt. Best een hoog sunrise gehalte.
I don't wanna hold you lalalalalala. |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by TranceEnergy
clubmix is ook wel cool maar een beetje traag he..... |
Ooit gehoord van pitchen? :D |
|
|
| TranceEnergy |
ja pitchen en dan van die lekkere ultra hoge tonen
:) |
|
|
|
|