return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Vad är egentligen en lyckad klubb / fest ?
View this Thread in Original format
NordLight
Har suttit och läst lite inlägg.....
Allas vår Gaby håller koll på vart man kan gå. (Thanx)
Fester lovordas och ibland blir de sågade. Men vad är det egentligen som gör en klubb / lyckad kväll bra ?
Vad gör att DU besöker just en viss fest och inte en annan ? Vad förväntar du dig av arrangörerna ? Publiken ? ......

Greetz
Nord"MarketResearch"Light
:conf:
reveal
grundläggande måste vara bra musik... bra sällskap tycker jag är viktigt också.... sen att man är på rätt humör (vilket man ju trots allt inte alltid är)
Gaby
Musiken är ju viktigast!!! sen publiken...Rätt folk måste gå dit...inte för mycket Östermalm med sina rosa skjortor eller kaxiga brothers n' sisters från förorten...
Rätt folk är sånna som är öppna för nytt, tycker att det är Ok att folk ser annorlunda ut, kommer dit för att dansa och inte bara för att ragga och bli så packad som möjligt eller att dissa allt och alla...

Jag älskar fester där folk bara avgudar djn, respekterar personen som står bredvid en och dansar, tycker att det är OK att bögarna och transorna visar upp sig i sina coola kostymer, kan dela vatten med den som ser törstig ut... JAG BARA ÄLSKAR DOM FESTERNA!!:)
Dj Memento
Håller med helt; precis så ska det vara för att det ska vara riktigt bra! Musiken är det man framförallt skall vara på festen för och inget annat. Om alla som är där följer det så blir det schyst folk på dansgolvet, också.
Ravesquad
håller helt med föregående talare...ja vill gå på dina fester Gaby:)

det ska va varmt också då e det nästan alltid roligt:)
Dj Memento
Ordnar du fester, Gaby? Var och när?
Gaby
En kompis och jag jobbar på att starta en "klubb" så jag har inte riktigt startat festerna än... mer info kommer soon... gå till "trance/techno/house bar" och hjälp mig.;)
Dj Memento
Puckad fråga kanske, men exakt var hittar jag det?
Gaby
längre ner på sen här sidan... thread "trance/techno/house bar"
Aendy
Tycker sällskapet är minst viktigt. Om det är dåligt sällskap lämnar man ändå dem till sitt öde och går och dansar på egen hand, det är ju jag som kör bilen så de kan roa sig bäst de vill.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement