return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
[26-02-2005] Benny Rodrigues, Funk D'Void & Nathan Fake @ Doornroosje, Nijmegen (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hitman
quote:
Originally posted by SnuggLe
En Hitman, jij bent nog nooit in het Paard geweest, wel?

Nee nog nooit, maar als ik jullie zo hoor is dat wel de moeite waard... Ik kom wel een keer hoor:D
Matthijs
Wordt moeilijk kiezen tussen dit en het Paard! Even over nadenken nog maar...
Marc.....S
Zeker weten Roosje :stongue: :stongue:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Hitman
Nee nog nooit, maar als ik jullie zo hoor is dat wel de moeite waard... Ik kom wel een keer hoor:D

Gimme a call als je in de buurt bent ;)
Paard is vet!

Ik was ook graag in de Doornroosje geweest, maar Everybody gaat gewoon voor.......excusez-moi!
Hitman
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik was ook graag in de Doornroosje geweest, maar Everybody gaat gewoon voor.......excusez-moi!

Ik was eigenlijk ook van plan om naar Everybody te gaan, maar toen zag ik dit... Volgende keer dan maar:p
Ding Chavez
Kaartjes zijn binnen, het schijnt ook hard te lopen met de kaartverkoop. Zijn er trouwens nog randstedelingen die de grote stap naar het verre oosten durven te wagen??? :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Kaartjes zijn binnen, het schijnt ook hard te lopen met de kaartverkoop. Zijn er trouwens nog randstedelingen die de grote stap naar het verre oosten durven te wagen??? :p

Wintersport

Kom terug op de avond dat Everybody is
Dus maybe toch daar heen als ik fit genoeg ben
Hitman
Dit was weer helemaal top!!! Nathan was wederom de held van de avond:crazy:
Three 'O Three
quote:
Originally posted by Hitman
Dit was weer helemaal top!!! Nathan was wederom de held van de avond:crazy:

Draaide die veel Petter plaatjes? :) Ik vond īm toen in de Mazzo niet erg boeiend...
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Draaide die veel Petter plaatjes? :) Ik vond īm toen in de Mazzo niet erg boeiend...

Eigenlijk alleen maar eigen werk, dus ook geen leuke edit van a beak in the clouds :( Verder wel een topset, leuk ook om die man aan het werk te zien met z'n laptopje en controller.
Na Nathan begon Benny gelijk in de roosje stijl, vage techno met flink wat acid achtige samples. Dat trok ik al niet meer dus toen zijn we ook maar gelijk vertrokken :toothless

joesterizor
nathan zet echt overal de zaal op zijn kop... deze jongen gaat echt zo ongeloofelijk groot worden!
tango
Doornroosje is echt een vage tent zeg :) Kwamen binnen rond uurtje of half 12 en was nog best leeg. Hier en daar waren wel wat alternatieve figuurtjes bezig met het bouwen van dikke knetters. Een uurtje later was het al behoorlijk vol en begon LL wat steviger te draaien. (oa. Aphex Twin - Windowlicker :)) Toen was het tijd voor nathan en volgens mij kwamen er toch veel mensen voor hem. Hij opende met de islandic version van 'The Sky Was Pink'...Toen uiteindelijk na een aantal minuten de kick van Dinamo erin kwam begon het een beetje los te komen. Voor de rest draaide nathan alleen maar eigen werk. Zo hebben we Underberg, Outhouse, Coheed, zijn openingsnummer uit de harry klein set en Longsunny nog gehoord.
Zoals ding al zei begon benny diep te draaien. Was voor mij zeer goed te pruimen en op het eind was het iets stevigere techno. Nog even paar plaatjes van funk d'void meegepikt en toen richting huis gegaan voor een paar uurtjes slaap.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement