|
Pioneer CDJ-200
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
wft...:conf: Är det bara jag som missat denna? Den är läcker...

 |
|
|
| gurra |
| Ja jävlar den var fräsch. :) |
|
|
| Kaveh |
| Fan va nice :) Kanske blir något att investera i. |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Laszlo
wft...:conf: Är det bara jag som missat denna?
|
Missat?!
"Available March 2005."
Den är ju helt sprojlans! Ser klart glassig ut! |
|
|
| jeremy1984 |
Grymt läcker var den jaa...
Pioneer g0es mp3 ;) |
|
|
| ScuL |
| är det uppföljaren till CDJ1000-MK2?? |
|
|
| Kaveh |
| Någon som kan gissa vad priset kommer att ligga på ungefär? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by ScuL
är det uppföljaren till CDJ1000-MK2?? |
Nej, snarare till CDJ-100:an....tippar på att priset kommer ligga runt 5-6000 riksdaler/enhet.. |
|
|
| Vizay |
skulle tro precis som lazlo sa att den kommer landa runt 5000-6000 pix.
Det är helt klart en uppföljare till CDJ-100s (på tiden tycker man) :p
ser nice ut, e grymt kär i mina 100-spelare å den här ser ju inte direkt sämre ut :)
Kanske blir en uppgradering så småningom, lite mer ekonomiskt å ha sånna istället för 1000-modellen om man bara ska ha dom hemma :) |
|
|
| X-scream |
grymt läcker..
%0.02 pitch :happy2:
Loopar :happy2:
ser nog ut som om ja kommer skrota mina gamla cdj100 o köpa cdj200 :) |
|
|
| K-PAXian |
Wow... Jag tror jag kom i byxan just. :crazy: :stongue:
Vill ha! :whip: |
|
|
|
|