return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Pioneer CDJ-200
View this Thread in Original format
Laszlo
wft...:conf: Är det bara jag som missat denna? Den är läcker...


gurra
Ja jävlar den var fräsch. :)
Kaveh
Fan va nice :) Kanske blir något att investera i.
Gate 42
quote:
Originally posted by Laszlo
wft...:conf: Är det bara jag som missat denna?


Missat?!

"Available March 2005."

Den är ju helt sprojlans! Ser klart glassig ut!
jeremy1984
Grymt läcker var den jaa...
Pioneer g0es mp3 ;)
ScuL
är det uppföljaren till CDJ1000-MK2??
Kaveh
Någon som kan gissa vad priset kommer att ligga på ungefär?
Laszlo
quote:
Originally posted by ScuL
är det uppföljaren till CDJ1000-MK2??


Nej, snarare till CDJ-100:an....tippar på att priset kommer ligga runt 5-6000 riksdaler/enhet..
Vizay
skulle tro precis som lazlo sa att den kommer landa runt 5000-6000 pix.
Det är helt klart en uppföljare till CDJ-100s (på tiden tycker man) :p

ser nice ut, e grymt kär i mina 100-spelare å den här ser ju inte direkt sämre ut :)
Kanske blir en uppgradering så småningom, lite mer ekonomiskt å ha sånna istället för 1000-modellen om man bara ska ha dom hemma :)
X-scream
grymt läcker..
%0.02 pitch :happy2:
Loopar :happy2:

ser nog ut som om ja kommer skrota mina gamla cdj100 o köpa cdj200 :)

K-PAXian
Wow... Jag tror jag kom i byxan just. :crazy: :stongue:
Vill ha! :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement