return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Partykalender 2005 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Kvicket
Känns nästan lite pinsamt att Gävle ska ha så mkt schyssta djs på besök och inte stockholm :O
montana
stävä, http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=244145

lägg till den
trancedanne
tungt att man bara är 18 :( får väll bli de vanliga fjortis ställena för mig i 2 år till då :mad:
gurra
Jag blir 20 år 30:e maj, tre dagar efter muck, yes! :cool: Hoppas det dyker upp några härliga fester i Stockholmstrakterna i sommar så man får nytta av sin ålder. :D
St_Andrew
quote:
Originally posted by trancedanne
tungt att man bara är 18 :( får väll bli de vanliga fjortis ställena för mig i 2 år till då :mad:


om du verkligen vill in på en 20 års fest så går det oftast om du är 18 ;)
Funfrock
Så här ser våren ut i helsingborg, ser att dem har dragit dit Parham.



Sen är det även Global Grooves Closing Party med Progresia, Mazin Abood och Max K på Tip Top den 19 mars
Laszlo
mr_fisken
Dj Laszlo 'the one man show'

vad är det för ett ställe du ska spela på?
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by mr_fisken
Dj Laszlo 'the one man show'

vad är det för ett ställe du ska spela på?


Om inte jag minns fel så är Pudas en sliskig kårlokal i centrala Växjö :D :p

källa
Laszlo
Det blir ett studenthak här i Växjö som jag och några polare hyrt...vi ansåg att det är för dåligt med EDM här i stan så vi beslutade att ta saken i egna händer...sen om det dyker upp 5 personer eller 150 återstår att se.. :o)

Laszlo
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Om inte jag minns fel så är Pudas en sliskig kårlokal i centrala Växjö :D :p

källa


Sliskig? Ne nu jävlar..! :D Det har ekonomiskt sett aldrig gott bättre för oss på Pudas än vad det gör nu...fullt hus varje torsdag...förra terminen var det endast vid två fillfällen som det inte var fullt, och dessa var under tentaperioderna...sant är väl att det inte är världens mest högteknologiska dansgolv med ljus för flera miljoner kronor - men who cares - eftersom jag är med i styrelsen kostade mig inte ett jota att hyra stället, och musiken kommer bli bra i alla fall, och det är ju det som är huvudsaken :)
Kraith
The State Of Techno And House

1.April.2005 Fredag 23:30 - 04:00
Ålder: 20år |Musikstil: Techno & House | Pris: 100kr

PREMIÄR!
Djs: Joel Mull, Dj La Fleur, Dana Bergkvist och Mike One.

Fasching
Kungsgatan 63
111 22 . Stockholm
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement