return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Bureaublad (pg. 10)
View this Thread in Original format
Pumaz
quote:
Originally posted by pooley
ik dacht al, die praat tegen zijn eigen en hopelijk begint em ni met zijn post ala "what are you playing now" -thread
Elken dag ne nieuwe WP en posten maar !

Ik hielp hem maar, hij kreeg hem niet gepost :clown:
pooley
sorry
de cruciale smiley vergeten

:)
Rhand
quote:
Originally posted by Dj LPG
ik zie anders in uw snel starten balkje ook enkel shortcut naar ie zenne:whip: Ik gebruik firefox en heel uitzonderlijk ie als er eens iets echt niet werkt...

Maar ik gebruik em nooit... Heb gwoon nooit de zin om hem te verwijderen, hij moest ooit nog eens van pas kunnen komen, zie je ;)

Maar als je zag, zag je duidelijk het icoontje van Firefox naast imageshack in de taakbalk ;)
Bertn
The_G0dfather

vorige week menen C reinstalled en ff nieuw theme en zalige wallpaper gevonden (en ja kwetet dat die neus teveel na links staat)

lol @ da wit, ge ziet, corel draw staat er nog niet op en paint is dus zoooo primitief
mellow_head
Renault kicks ass!:D
The_G0dfather
quote:
Originally posted by mellow_head
Renault kicks ass!:D

tjah na zoveel jaren total domination mag er wel eens weer wat concurrentie zijn; ma niet voor lang liefst :D
TOR
quote:
Originally posted by The_G0dfather
tjah na zoveel jaren total domination mag er wel eens weer wat concurrentie zijn; ma niet voor lang liefst :D

to the wire ;)
Freezel

Sydney baby! :D
mellow_head
Freezel heeft denk'k toch e paar wijve daar lere 'kennen' ze:p

OBCD!!!! haha!

Freezel
quote:
Originally posted by mellow_head
Freezel heeft denk'k toch e paar wijve daar lere 'kennen' ze:p

OBCD!!!! haha!

Dat heten vrouwen ;) En wat bedoel je met OBCD?
mellow_head
quote:
Originally posted by Freezel
Dat heten vrouwen ;)

Not where I live:p

OBCD = geobsedeerde
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Privacy Statement