return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Vraag het Duncan - De antwoorden (pg. 2)
View this Thread in Original format
Matthijs
Hij gaat uitvoerig in op alle vragen, en ook op een vrij open en eerlijke manier, wat het erg interessant maakt om te lezen.
Tim81
flinke lap tekst... nu geen tijd!
Daveje
erg goed intervieuw, en zeer goeie antwoorden van duncan!
New Wave
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
jij gaat ook overal tegen in he, tipje om maar een psychiater te gaan? je lijkt me nogal kansloos :o

Sukkel.....Ga jij eerst maar een iemands mening respecteren.:o Als jij haar bij je pik krijgt mag je een grote bek geven. Jochie...:o
@win
Erg leuk om dit zo eens te lezen al heeft het me zo ongeveer een uur gekost...

Nu begrijp je tenminste sommige acties van hun kant. Niet dat ik er nu achter sta (inzake id-t radio programmering e.d.)maar je ziet het nu eens anders.

Ik had wel verwacht dat hij heel openhartig zou zijn en gelukkig was hij dat ook, misschien ook wel de verdienste van Tjeerd Bijnsdorp (interviewer en ex-id-t'er)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by New Wave
Sukkel.....Ga jij eerst maar een iemands mening respecteren.:o Als jij haar bij je pik krijgt mag je een grote bek geven. Jochie...:o

hahahaha kindje, nu weet je eens hoe irritant het is om van die ing onnozole reply's van jou te lezen in elke trance thread

geflashed door je eigen manier van doen :p
jbz
quote:
Originally posted by New Wave

Kansloos, net zoals een groot deel van al je andere posts.

EDIT: Goed interview, interessant om te lezen, vooral ook omdat Duncan geen doekjes om z'n mening wind, op een fatsoenlijke manier (kan degene die ik hierboven quote nog wat van leren).
SnuggLe
Zeer interessante antwoorden, hulde voor Duncan!
Er zitten echt leuke zaken tussen. Dat van UDC (anti UDC dus) kan ik wel begrijpen. Mooie openhartige en eerlijke antwoorden. Kan je zien dat het grotendeels echt alleen om het geld gaat zoals wordt gezegd.

Maar wat heeft het Paard van Troje er overigens mee te maken bij 1 antwoord? :conf:
jp
Dat was een metafoor, het ging niet om de tent in Den Haag ;)
basvh
iedereen loopt nu te kwijlen dat duncan zo leuk openhartig vraagjes beantwoord maar ik weet niet of jullie uit de context halen dat wij eigenlijk al jaren belazerd worden: Hoge prijzen, beetje stoer geen mailtjes beantwoorden, marketing dingetjes zoals aantal bezoekers hoger doorgeven, enz enz.

Dit wisten wij grotendeels al maar om daar nu over te gaan applaudiseren als ie het eerlijk toegeeft.

En jah die udc kwestie: Het verhaal heeft natuurlijk altijd 2 kanten. En ben ook weleens dat ze qua feesten in de BBH misschien beter moeten.
Trouwens ook leuk dat ie Dance Valley Barcelona en Ibiza aanhaald. Hij vergeet de zeer succesvole Dance Valley Miami en de wereldweide Heineken Tiesto toer.

moogwai
quote:
Originally posted by Tim81
flinke lap tekst... nu geen tijd!

Same here :) Maar ben er zeker benieuwd naar, zal ze dit weekend eens doornemen.
New Wave
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
hahahaha kindje, nu weet je eens hoe irritant het is om van die ing onnozole reply's van jou te lezen in elke trance thread

geflashed door je eigen manier van doen :p

Zegt het grootste kind van het hele forum. Laten we het maar niet over jouw gedrag op dit forum hebben want we weten allemaal hoe het in de vork steekt. Dat je je nu zo groot probeert te gedragen zal daar echt niets aan veranderen. Dit trouwens echt geen enkele geflash wat je bij mij doet. Voor mij en vele andere blijf je nog steeds een lachertje. Je zet je zelf alleen maar voor lul knaap.

En jbz, Gigantische spuit elf. Heb jou hier nog nooit zien posten. Vraag me af op je ooit wel eens een post van mij gezien hebt. Meelopen met de grootste loser is wel erug dom. Maargoed, we kunnen ook niet anders verwachten van belgen huh.:o

Owjha, trouwens. Mooi zwak als je iemand gedist vidn terwijl je zelf zwaar uitgelult bent...mwhuahahaha loser.:stongue: :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement