return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
De Nationale IQ-Test 2005 (pg. 3)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by arjoderoon
hmm dan kom je toch in de nerd hoek terecht? of zie ik dat verkeerd?

van die mensen in witte jassen die zo abstract zijn dat ze geniale dingen verzinnen maar er vervolgens geen f*ck mee opschieten omdat er een slim mannetje is dat hun idee commercieel uitbuit?

Een search hier op het forum leverde het volgende op:

MASTERMIND
(Submissive Introvert Abstract Thinker )

Ruben
Like just 8% of the population you are a MASTERMIND (SIAT). You can be silent and withdrawn, but behind your reserved exterior lies an active mind that allows you to analyze situations and come up with creative, unexpected solutions. Normal people call this "scheming." Don't learn German.

Anyway, your sense of style and originality are your strengths, and people will respect your judgment once they get to know you. If you learn to be a little more personable, you could be a great leader--you've definitely got the "vision" thing down. Just make sure all the plotting you do behind those eyes of yours is healthy.
DJ_Siesta
ik heb zon IQ test helemaal niet nodig om te weten dat ik slim ben, weet zonder IQ test ook wel dat ik slim ben :o
Tim81
iedereen opgelet wat er bij die streaker op zijn lichaam stond geschreven.... daar komt straks natuurlijk een vraag over!
Tim81
ben nu die test aan het maken op internet... wat een eitje die eerste 10 vragen...
New Wave
121

Wat ik al verwacht had. :)
Ik post misschien wel zinloos hier maar koppie koppie ben ik wel.

Er zitten wel een aantal productionele fouten in.
Zo was vraag 10 als voorbeeld aangegeven maar toch meegerekend.
Ik zag vraag 10 staan dus heb hem ook ingevuld.
Vraag 37 hebben ze bij de antwoorden niet gegeven en ook 59 hebben ze overgeslagen.
Rekenen ging bij wat minder.
Bij de rest score ik hoog omdat ik redelijk beschik over een fotografisch geheugen en mijn logische beredenatie met figuren ook zeer goed is. Ik kan makkelijk combineren en zeer makkelijk dingen vergelijken. Heeft te maken met mijn fotografische inzicht.
De vragen met de 'wippen' waren zeer onduidelijk omdat de graphics zwart op zwart waren gemaakt. Als de contrast van je tv hoog stond was het niet te zien. De beeldtechniek in regie (de persoon die de kleuren/contrast enzenz regeld) heeft dit ook niet goed in beeld gebracht. Bij de antwoorden had deze persoon het wel goed en wa shet duidelijk te zien.

Soms wel sterke opmerkingen van presentatie. :)

Dus Cosmic. Jouw voorspelling is niet uitgekomen :D
Tim81
132
nwopper
Ik had 99 :nervous: :toothless
Maar wel 43 vragen goed.
Had wel alle geheugen/taal-vragen goed, maar ben HEEL slecht in wiskunde en techniek...
_Supreme
108:stongue:
robin
Ik ben in goed gezelschap zie ik :thepirate

121
moogwai
Mijn score is 115.

Ik heb de test op internet gemaakt en vond het nog vrij lastig.
Die vraag over die streaker z'n das was natuurlijk belachelijk, aangezien deze niet op m'n computerscherm voorbij kwam :D

robin
quote:
Originally posted by moogwai
Mijn score is 115.

Ik heb de test op internet gemaakt en vond het nog vrij lastig.
Die vraag over die streaker z'n das was natuurlijk belachelijk, aangezien deze niet op m'n computerscherm voorbij kwam :D

Er had tijdens die vraag idd ook geen foto van mijn gezicht gemaakt moeten worden :D
Cosmic
quote:
Originally posted by New Wave
Dus Cosmic. Jouw voorspelling is niet uitgekomen :D

Nee helaas. Ik vond m moeilijk, ik zit op het nivo van de BN-ers...... Te laag naar mijn mening, maar ach, tis maar een test...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement