|
Vascotia
|
View this Thread in Original format
| Trancenorway |
Det var på tide med noe bra norsk produksjon då "Vascotia - Calibro" dukka opp, og blei etter min meining ein av dei beste låtene i 2004. Meiner den var nominert blant dei 25 beste i "TA's track of the year 2004". Nå venter eg bare spent på og høyre oppfølgeren "Verano".
Sjekk ut: http://www.vascotia.com/go/index.php |
|
|
| Mindbreezer |
| Yup, Calibro var en av de beste sangene i 2004 :D Gleder meg til å høre Verano :D :D |
|
|
| Kimito |
Verano skal etter alt å dømme være ute i Februar/mars på Spectrum Sounds.
Eterna - Valley Of Love (Vascotia vs Kimito Lopez Remix) kommer også ut om en måneds tid på Spectrum. Perry O'Neil produksjon for øvrig.
Watch it :p |
|
|
| Redd |
| Har ikke hørt denne før nå, og ettersom jeg er litt mer prog-hue enn rein trance så var ikke forventningene store. Men, den var slett ikke ille, bra jobba du som har laga den :) |
|
|
| chem-x |
| Yeah på tide at yndlingsfylliken kommer med en ny floorfiller :D |
|
|
| alieu |
En meget bra uplifting/epic trance låt!
Sjelden det kommer noe så bra i den sjangeren for tiden...
Kvalitet!! |
|
|
| chem-x |
| og yndlingsfinishen :P aka deg kimito :D:D:D:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :happy2: :haha: :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
|
|
| DJ_Audun |
| Gleder meg stort til Verano! |
|
|
| Kimito |
Hahahaha
señor Finnish.... :haha: :happy2: |
|
|
| lavizh |
Gleder meg grisebra til Verano og Eterna - Valley of Love kommer ut.
Eterna promoer selges vel allerede, Verano er vel rett rundt svingen.
Det er mange bra Norske artister ute med sanger nå. Veldig pent
at lille Norge er på vei opp i gradene. |
|
|
| alieu |
| quote: | Originally posted by lavizh
Det er mange bra Norske artister ute med sanger nå.
|
Recluse f. eks |
|
|
|
|