|
???????flash מה אתם חושבים על
|
View this Thread in Original format
| Vman |
flash
הם חברה ישראלים שהחתימו שני טראקים עכשיו בלייבל
perfecto
הטראקים יצאו על תקליט השבוע והם נמצאים גם בדיסק הכפול של אוקנפולד שנקרא "איביזה" ומנוגנים בכל סט שלו.
לדעתי הטראקים האלה דיי חובבניים ופשוטים
איך החתימו אותם בכזה לייבל גדול?????? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Vman
flash
הם חברה ישראלים שהחתימו שני טראקים עכשיו בלייבל
perfecto
הטראקים יצאו על תקליט השבוע והם נמצאים גם בדיסק הכפול של אוקנפולד שנקרא "איביזה" ומנוגנים בכל סט שלו.
לדעתי הטראקים האלה דיי חובבניים ופשוטים
איך החתימו אותך בכזה לייבל גדול?????? |
אחי... איזה סיגנון הם מפיקים?? |
|
|
| Vman |
משהוא בין טראנס לגועל
יש לזה
kick
של האוס ומלודיה מוזרה וחוזרת על עצמה קצת קשה לתאר
אתה לא שמעת את הדיסק של אוקנפולד??????
תתבייש |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Vman
משהוא בין טראנס לגועל
יש לזה
kick
של האוס ומלודיה מוזרה וחוזרת על עצמה קצת קשה לתאר
אתה לא שמעת את הדיסק של אוקנפולד??????
תתבייש |
מה תתבייש
פול אוקנפולד
שווה לתחת
הגועל נפש שהוא שם חבל על הזמן
אז לקנות או אפילו לצרוב דיסק שלו
Buh
לא הייתי מבזבז עליו שקל |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by nesher
מה תתבייש
פול אוקנפולד
שווה לתחת
הגועל נפש שהוא שם חבל על הזמן
אז לקנות או אפילו לצרוב דיסק שלו
Buh
לא הייתי מבזבז עליו שקל |
חחחחח
צודק ב100 % אחי...
אני מצטער אבל אגורה לא הייתי מבזבז על פול אוקנפולד האפס הזה....
הוא מנגן מוזיקה מסחרית מגעילה
הוא מסחרי בעצמו... גועל נפש של מיקסים!!.. הוא רק בסצינה בשביל הכסף |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
חחחחח
צודק ב100 % אחי...
אני מצטער אבל אגורה לא הייתי מבזבז על פול אוקנפולד האפס הזה....
הוא מנגן מוזיקה מסחרית מגעילה
הוא מסחרי בעצמו... גועל נפש של מיקסים!!.. הוא רק בסצינה בשביל הכסף |
אני בוש ונכלם
אני רק מקווה שפול לא יודע לקרוא עברית
פול אוקנפולד יצר את הסצנה או אחד המפיקים והתקליטנים הראשונים באירופה שהתחילו את הטראנס וההאוס.
הוא הקים את הלייבל פרפקטו שאומנים נהדרים כמו
insigma , rabbit in the moon , solarstone , jan johnson
ועוד רבים ענקים וטובים.
אני חושב שיש לכם קצת המון סטיגמות עליו שהן לא נכונות
בדיסק החדש שלו הוא לא ניגן מוסיקה מסחרית בכלל
הוא ניסה לפתוח את הקהל לכמה סגנונות כמו טכנו טראנס ברייקביט והאוס
הוא אפילו שם את הטראק העתיק של הפרודיג'י שם שנקרא
narayana
לדעתי מגיע לו קצת יותר כבוד |
|
|
| Vman |
ואיך שככתם את הקלסיקה
planet perfecto - there's a bullet in my gun 2000
planet perfecto = paul okenfaold
איזה ווקלס ומלודיה כל פעם שאני שומע את זה אני נזכר בזמנים שמוסיקה אלקטרונית טובה וחמימה שלטה |
|
|
| Trance man |
וימאן צודק...נראה לי שניכם קראתם יותר מידי דברים ש
Twilogodess
רשמה :)
פול אוקנפולד הוא לא מסחרי, אם אתם משווים אותו לדיג'יים פופולריים כמו ג'אדג' ג'ולס ופול ואן דייק!
ברור שאם אתם משווים אותו לג'ון דייגוויד אז הוא הרבה יותר מסחרי...
בכל מקרה, אני גם חושב שהוא אחד האנשים הגדולים בסצנה..
הוא גילה הרבה אמנים מצוינים כמו שוימאן רשם..
הוא גם החתים את היוצר של הטראק המדהים
mekka - diamondback..
ועכשיו הוא החתים את פלאש...
אז בקשר לפלאש - אני מת עליהם! הם מצוינים..יש לי את שני הדיסקים שלהם..
ידעתי שאנשים פה לא יאהבו אותם כי יש להם סיגנון משלהם..
יותר
prog. house
מ
trance.........
אני ממליץ על
Flash - The Day After
טראק יפה מאוד..ובכלל לא חובבני לדעתי.. |
|
|
| nesher |
תגידו מה שתגידו
מסחרי שמיסחרי
לפי דעתי
המוזיקה שלו מגעילה
לא סובל אותו מה לעשות |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by nesher
תגידו מה שתגידו
מסחרי שמיסחרי
לפי דעתי
המוזיקה שלו מגעילה
לא סובל אותו מה לעשות |
איזה סט שלו שמעת ?? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vman
אני בוש ונכלם
אני רק מקווה שפול לא יודע לקרוא עברית
פול אוקנפולד יצר את הסצנה או אחד המפיקים והתקליטנים הראשונים באירופה שהתחילו את הטראנס וההאוס.
הוא הקים את הלייבל פרפקטו שאומנים נהדרים כמו
insigma , rabbit in the moon , solarstone , jan johnson
ועוד רבים ענקים וטובים.
אני חושב שיש לכם קצת המון סטיגמות עליו שהן לא נכונות
בדיסק החדש שלו הוא לא ניגן מוסיקה מסחרית בכלל
הוא ניסה לפתוח את הקהל לכמה סגנונות כמו טכנו טראנס ברייקביט והאוס
הוא אפילו שם את הטראק העתיק של הפרודיג'י שם שנקרא
narayana
לדעתי מגיע לו קצת יותר כבוד |
יש בזה הרבה דברים נכונים אחי !
אני לא אוהב את פול של השנה האחרונה - התמסר ומיחזר טראקים בסטים שלו עד שכבר הפסקתי להוריד אותם ...
אבל זה נכון שלא מעריכים אותו נכון לאחרונה בגלל שאלה שהצטרפו לסצנה בשנה האחרונה לא מכירים את פול של פעם
...
בכל מקרה מה שאמרת ש
PLANET PERFECTO = OKAI
זה לא רק הוא זה הוא ביחד עם
MEKKA
ולמי שמעונין
MEKKA = MONOBOY = TROUSER INTHOUSIATIC = HELIOTROPIC
עכשיו בקשר למה ש
trance man
אמר -
TWILOGODESS
היא אחת האנשים היותר טיפשים שיש בפורום - תנסו לדבר איתה ותראו למה אני מתכוון
ויש לה ידע מינימלי בכל מה שקשור לטראנס ...
והיא שונאת את ישראל - מי שקרא את ה
THREAD
על המצב בארץ יודע למה אני מתכוון
...
ודווקא לאחרונה
OKAI
קצת השתפר - הסט האחרון שלו מלפני 3 ימים (שמעתי ברדיו ועכשיו גם אפשר למצוא אותו להורדה) מצוין
ממש אהבתי
אבל הוא עדיין לא הוכיח שהוא חזר לעצמו לדעתי
... |
|
|
| Trance man |
כן הורדתי את האסנצ'יאל מיקס שלו בגייטקראשר ושמעתי אותו היום..סט מצוין לדעתי! רשימת הטראקים מאוד דומה לאסנצ'יאל מיקס של טיאסטו מלפני כמה שבועות..זה רק מראה שלו ולטיאסטו יש טעם מאוד דומה במוזיקה, אז אם אתם אומרים שאתם שונאים את אוקנפולד, קחו בחשבון שטיאסטו והוא מאוד דומים........
אני ממליץ להוריד את הסט הזה..תשמעו את הטראק שבא אחרי סיג'יי בולנד, זה Flash.
ולאקיסטרייק..לא קראתי את הדיון בקשר לישראל שבו טווילוגודס דיברה...
מה היא אמרה??? |
|
|
|
|